ясно... положението не е розово
Както Ванчо каза , 4646 / 4647от много време не возят директният вагон (бе останал само един седящ) в направление Пловдив - Русе и обратно.Дори на таблата на центр. ПО са сменили надписите за влака.Преди като крайна дестинация на 8637 изписваха "Варна / Русе" , а сега е само "Варна".Все пак на уредбите се обявява , че влакът прави връзка за Русе в Ст.Загора , на Синдел - за Кардам и забележете - на Комунари - за Шумен , а електричката е след повече от час.

Глобален модератор
"и забележете - на Комунари - за Шумен , а електричката е след повече от час." Това е номера Веско, особенно зимата!!!, - дручко си е да ти замръзнат шушонките и зъбките да ти изпаднат в звънчев режим...
Бях дете (понеже съм родом от Шумен, и тази връзка ми е до болка позната) когато през зимата един войник ме научи как да не треперя...







В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
БВ 8637 вози в състава си уникален по рода си вагон серия 50, който е с едни много странни облицовки, които му придават много модерен вид отвътре /не знам дали не е фабричен вид от Германия/. Номера му е 50 52 10 50 0039. Има следи от автоматични бутони край вратите, а до всеки прозорец в коридора празно издадено пространство, в което предполагам е имало аварийни чукчета. Нека някой от Пловдивския регион ако може да заснеме утре сутрин БВ 8636, защото предполагам с него ще се върне този вагон. Второкласен е, а първата класа във влака снощи беше 47 серия
Влака бе претъпкан, само този вагон като последен бе празен. Бяхме много изморени с групата и не успяхме да го снимаме, но нека който може го направи, защото ще е интересно да се покаже. За мен това е един от най луксозните вагони. Излкючително меко вози, тапицерията също е мека, седалките са 3х3. Чистотата е на много високо ниво, а и няма следи от български набег
разбирайте заковаване с дъсчици и пирони тук таме 



Вчера ПВ 20110 возеше заключен вагон серия 50. Изглеждаше, че е излязъл скоро от основен ремонт. От радиус 5 метра меришеше на боя.Vancho написа:БВ 8637 вози в състава си уникален по рода си вагон серия 50, който е с едни много странни облицовки, които му придават много модерен вид отвътре /не знам дали не е фабричен вид от Германия/. Номера му е 50 52 10 50 0039. Има следи от автоматични бутони край вратите, а до всеки прозорец в коридора празно издадено пространство, в което предполагам е имало аварийни чукчета. Нека някой от Пловдивския регион ако може да заснеме утре сутрин БВ 8636, защото предполагам с него ще се върне този вагон. Второкласен е, а първата класа във влака снощи беше 47 серияВлака бе претъпкан, само този вагон като последен бе празен. Бяхме много изморени с групата и не успяхме да го снимаме, но нека който може го направи, защото ще е интересно да се покаже. За мен това е един от най луксозните вагони. Излкючително меко вози, тапицерията също е мека, седалките са 3х3. Чистотата е на много високо ниво, а и няма следи от български набег
разбирайте заковаване с дъсчици и пирони тук таме

Имам питане относно бързи влакове 4647/4646 за преминаването им през гара Кръстец. По принцип това е най високата гара по 4 - та. Не следва ли преди да започне спускане независимо по кой склон тези влакове да спират на Кръстец за извършване на проба. Тази проба съм я забелязал на 4641?
Ами ако недай боже оттърве спирачната система и стане пробив тогава какво става
В смисъл има изпускане на въздух по системата. Но предполагам, че веднага ще отчете че налягането спада. Предполагам че спирачките на вагоните са конструирани на обратен принцип - при скъсване на въздухопроводите въздуха от бутилката задейства спирачките. Не споря.

Информация
Модератори