Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

ясно... положението не е розово
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Както Ванчо каза , 4646 / 4647от много време не возят директният вагон (бе останал само един седящ) в направление Пловдив - Русе и обратно.Дори на таблата на центр. ПО са сменили надписите за влака.Преди като крайна дестинация на 8637 изписваха "Варна / Русе" , а сега е само "Варна".Все пак на уредбите се обявява , че влакът прави връзка за Русе в Ст.Загора , на Синдел - за Кардам и забележете - на Комунари - за Шумен , а електричката е след повече от час.
Глобален модератор
Мнения: 687
Регистриран на: Съб Юли 15, 2006 4:49 pm
Местоположение: Пловдив
Глобален модератор

Мнение от choveka_vlak »

"и забележете - на Комунари - за Шумен , а електричката е след повече от час." Това е номера Веско, особенно зимата!!!, - дручко си е да ти замръзнат шушонките и зъбките да ти изпаднат в звънчев режим... :lol: :lol: :lol: Бях дете (понеже съм родом от Шумен, и тази връзка ми е до болка позната) когато през зимата един войник ме научи как да не треперя... :lol: :lol: :lol:
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

БВ 8637 вози в състава си уникален по рода си вагон серия 50, който е с едни много странни облицовки, които му придават много модерен вид отвътре /не знам дали не е фабричен вид от Германия/. Номера му е 50 52 10 50 0039. Има следи от автоматични бутони край вратите, а до всеки прозорец в коридора празно издадено пространство, в което предполагам е имало аварийни чукчета. Нека някой от Пловдивския регион ако може да заснеме утре сутрин БВ 8636, защото предполагам с него ще се върне този вагон. Второкласен е, а първата класа във влака снощи беше 47 серия :lol: Влака бе претъпкан, само този вагон като последен бе празен. Бяхме много изморени с групата и не успяхме да го снимаме, но нека който може го направи, защото ще е интересно да се покаже. За мен това е един от най луксозните вагони. Излкючително меко вози, тапицерията също е мека, седалките са 3х3. Чистотата е на много високо ниво, а и няма следи от български набег :D разбирайте заковаване с дъсчици и пирони тук таме :wink:
Мнения: 415
Регистриран на: Нед Авг 08, 2010 1:15 am
Местоположение: Sofia, Bulgaria

Мнение от desiro_94 »

Vancho написа:БВ 8637 вози в състава си уникален по рода си вагон серия 50, който е с едни много странни облицовки, които му придават много модерен вид отвътре /не знам дали не е фабричен вид от Германия/. Номера му е 50 52 10 50 0039. Има следи от автоматични бутони край вратите, а до всеки прозорец в коридора празно издадено пространство, в което предполагам е имало аварийни чукчета. Нека някой от Пловдивския регион ако може да заснеме утре сутрин БВ 8636, защото предполагам с него ще се върне този вагон. Второкласен е, а първата класа във влака снощи беше 47 серия :lol: Влака бе претъпкан, само този вагон като последен бе празен. Бяхме много изморени с групата и не успяхме да го снимаме, но нека който може го направи, защото ще е интересно да се покаже. За мен това е един от най луксозните вагони. Излкючително меко вози, тапицерията също е мека, седалките са 3х3. Чистотата е на много високо ниво, а и няма следи от български набег :D разбирайте заковаване с дъсчици и пирони тук таме :wink:
Вчера ПВ 20110 возеше заключен вагон серия 50. Изглеждаше, че е излязъл скоро от основен ремонт. От радиус 5 метра меришеше на боя. :lol:
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

E, този беше излязъл средата на месец май, но като всеки повдивски беше в безупречно състояние
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Имам питане относно бързи влакове 4647/4646 за преминаването им през гара Кръстец. По принцип това е най високата гара по 4 - та. Не следва ли преди да започне спускане независимо по кой склон тези влакове да спират на Кръстец за извършване на проба. Тази проба съм я забелязал на 4641?
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Само на спиращите пътнически влакове се прави проба. Не е задължително спирането.
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

Ами ако недай боже оттърве спирачната система и стане пробив тогава какво става
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Какъв пробив?!
Мнения: 343
Регистриран на: Вто Авг 11, 2009 12:02 pm
Местоположение: РУСЕ

Мнение от kgeorgiev »

В смисъл има изпускане на въздух по системата. Но предполагам, че веднага ще отчете че налягането спада. Предполагам че спирачките на вагоните са конструирани на обратен принцип - при скъсване на въздухопроводите въздуха от бутилката задейства спирачките. Не споря.
Изображение
Ако си от провинцията и мразиш софиянците то ела в http://www.sofiawars.com/register/21305/.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Имам въпрос - тъй като на Кръстец се прави проба само на спиращите влакове , на тези , които минават транзит , къде се прави пробата по документ - на първата следваща гара , където спират ли? Ако е така , например на 465 пробата следва да е в Дъбово.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

kgeorgiev написа:Предполагам че спирачките на вагоните са конструирани на обратен принцип - при скъсване на въздухопроводите въздуха от бутилката задейства спирачките. Не споря.
Точно така. При пробив, влакът спира.
Мнения: 1791
Регистриран на: Пет Авг 14, 2009 12:29 pm
Местоположение: Габрово
Обратна връзка:

Мнение от Saruman »

Весо Дъбово не е профилна гара, следва да е Тулово, но не съм сигурен, че е профилна.
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

На неспиращите изобщо не се прави проба.
Публикувай отговор

Обратно към “Дискусии | Discussions here”

Информация