Страница 25 от 48
Публикувано на: Нед Окт 03, 2010 9:36 am
от 44142
Не си прав много за 106 и 117. Просто така ги завъртя графика, отделно Мездра закъса за машини, Дупница и тя беше позакъсала но изкараха 542 и 165 та позакърпиха. 078 си е абонирана за ВА но и изтекаха амортисьорите и грохна. Дано на МПР-то се сетят да ги проверят и сменят изтеклите но се съмнявам.
Публикувано на: Нед Окт 03, 2010 9:38 am
от n0_aLoNe
Онези дни 45 165 въртеше 2615/2636, а 44 106 беше абонат 361/362 дълго време.
Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 5:09 am
от Nikss
165 от какво е изкарана? Преди почти година излезе от ГПР
078 и 081 ходеха за Варна след излизането от ремонта, но окапаха като круши
Графикът май не прави големи въртележки понеже някой специалист като го попитам защо понякога се пада 44-ка на ТВ, а 45 на БВ и МБВ и започва надълго и нашироко да ми обяснява, че имало графици за оборота на локомотивите и не можело един локомотив да върви по едни и същи трасета непрекъснато тъй като това износвало много бързо ресурсът на бандажите. Нямам нищо против 117 да върти непрекъснато 2637/2610, това й е работата, ама с тез 1200 км средно пробег на денонощие не й остава много до спирането за СР. 106 ще се задържи повече тъй като едва ли е ходила повече от 2-3 пъти до Ва откакто е в Сф.

Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 7:28 am
от 44142
165 излезна от бандажи. 078 и 081 са си читави но са с рециклираните амортисьори в Мездра. Там като ги рециклират само ги пълнят, без да сменят семеринзи и тн. Като са изтекли одавна въпросните амортисьори ще са зле и машините това е.
Публикувано на: Пон Окт 04, 2010 12:05 pm
от Nikss
Точно за това иде реч. Щом са с рециклирани амортисьори нямат място на дългите рамена, да не говорим, че по 2-ра има участъци, които са много зле и като нищо ще има разпад на механики.

Публикувано на: Сря Окт 06, 2010 8:14 pm
от Nikss
45 187 този месец ще стигне заветните километри за ГПР, 44 134 ги навърта другия месец.

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 5:25 am
от Nikss
Днес ако всичко е наред се очаква 44 058.
6 да излезе на скоростно-спирачна проба от ГПР и до края на месеца ще е на линия. След нея ще излиза 45 185 също от ГПР, а 44 132 ще влиза скоро за ПР. Общо взето напоследък всички изкарани По машини от ГПР ги боядисват, което е добре, че нямаха никакъв вид, но лошото е, че депо По нямат технология за боядисване - липсва пясъкоструен апарат и пещ, в която да бъде вкаран боядисаният кош и затова хората дават от себе си каквото могат, та машините да са в приличен вид. За съжаление така стоят нещата.

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 10:45 am
от VESO
Криза е.Какво да се прави.
За сметка на това , пък последните локомотиви станаха пример за подражание.130 я изключвам , тъй като е правена в "Шопско".

Малко с червените фарчета изглежда кичозно , но в това и е въшния чар. Да се надяваме ли да видим още машини с такива фарчета?
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 2:57 pm
от Nikss
Още машини с такива фарчета ще видиш ако БДЖ платят на Кончар за ремонти на още Р-ки, с които явно не може да се справят в деповски условия.

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 5:31 pm
от 44.123
44.101 и тя ли също ще бъде така?
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 5:53 pm
от bobara_e_tuk
и ако я боядисат в синьо и жълто направо перфектно

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 6:06 pm
от n0_aLoNe
Това няма да стане никога вече в нашата държава.

Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 6:17 pm
от bdz46
За щастие 44 104 и 145 ще са единствените генерално съсипани.
За съжаление 44 130 беше обезобразена, а вероятно 101 ще я последва.
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 6:27 pm
от Mario Evstatiev
Изцепката със 44 130.3 беше уникална. Съсипаха визията на машината с махането на капачките на СМЕ. А те не пречеха. Да не говорим за жълтите фарчета...
Публикувано на: Вто Окт 12, 2010 6:56 pm
от Nikss
Аз като говорех ма изкарахте луд, а сега видите ли кой е лудия?
Бобъре, какви са тез филми да боядисват Р-ки в синьо-жълто?
Единственото за което се надявам за в бъдеще е 44 101 да не бъде обезобразена като 130, за фарчетата е спорно.
Модернизирането на 44 104 и 145 е абсолютна глупост. Аз бих се радвал ако бяха модернизирали машини от подуенската оградата да речем, които и без друго никой не се наема да ремонтира дали поради липса на пари или на части. За съжаление не съм имал възможността да видя на живо 104 и 145 преди модернизацията, но като слушам какво са представлявали ми иде тоз, наредил именно те да се модернизират да го пратя в Чехия да сглоби сам с 2-те си ръце такива Р-ки от нищото.
