Страница 25 от 147
Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 2:28 pm
от n0_aLoNe
Nikss написа:n0_aLoNe написа:Nikss написа:Еми да - 2 сек докато стигне сигнала от ключа от пантографа и още 3 за нормалното му вдигане - около 5 секунди, а иначе аз говорех само за пантографа.

Говориш глупости. "сигнал да стига" тука да не пускаш вода, че да чакаш да стигне. Става дума за ток. Забавянето не е "докато стигне от ключа до там" , а от това че пантографа се вдига с въздух.
Г-н Ангел, вие сте учен и вероятно можете да обясните след като бъде завъртян ключа какво става нататък по веригата.
Давам ви думата!
Не е нужно да си учен, за да знаеш елементарни неща, Г-н Николай.
Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 5:09 pm
от borislaviv
Nikss написа:Еми да - 2 сек докато стигне сигнала от ключа от пантографа и още 3 за нормалното му вдигане - около 5 секунди, а иначе аз говорех само за пантографа.

По тази логика би трябвало и след загуба на напрежение то да спира след 2 секунди.Особенно за изключване на ГВП, което пък иначе си изключва за 40 милисекунди.
Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 5:23 pm
от dido73
Nikss написа:Значи не беше толкова трудно да се обясни. А иначе бирата ще е за теб, защото преподавателят ми по физика е жена... кажи само каква пиеш и като идвам към депото ще ти я донеса.

Не че ми е трудно да обясня. Проблема е, че се връщаме много назад - в 7-ми, 6-ти .... 1-ви клас. Така както я караме ще стигнем до яслите.

И тая женица (учителката по физика), ако е възрастна й прощавам. Обаче ако е младичка - няма да й простя.

Публикувано на: Пет Яну 15, 2010 8:16 pm
от Nikss
Интересна дискусия се получи. Браво момчета, така се учат локомотиви. Аз съм доволен от получилото се, определено съм ви задължен, особено на дидо73, на който съм му обещал бира като отида да се видим в депо Пд.

Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 9:26 pm
от lok43r
Тази нощ в състава на товарен влак 44 074 пристигна от Дупница в София.
Публикувано на: Съб Яну 16, 2010 11:17 pm
от dido73
lok43r написа:Тази нощ в състава на товарен влак 44 074 пристигна от Дупница в София.
За кантар и осцилограма на ГВП.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:06 am
от 46 242
Какво ново има по нея ? (44 074)
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:08 am
от Nikss
Предполагам механика.

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:15 am
от VESO
А Vmax 44074-3=?

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 12:17 am
от Nikss
Ами тя беше до 100 преди ремонта, предполагам не е намазала от "нещото с цвят червен" тъй като няма от къде.

44-140
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 11:57 am
от фена
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 8:36 pm
от Nikss
44 140.2 последно е излязла от ГПР в М на 21.09.2006 г., сега трябваше да спира за КР, незнайно защо обаче след като престоя известно време в депото и се водеше спряна за капитален ремонт, наскоро е пусната отново да работи.

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 8:44 pm
от 44142
Лок е пуснат с протокол за надпробег. Има още такива локомотиви и за напред ще има при липсата на пари за ремонт.
Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 9:55 pm
от 46 242
074 с нови колетии ли е

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 9:58 pm
от Mario Evstatiev
46 242 написа:074 с нови колетии ли е

Новобоядисани

Нови колооси, когато MegadetH дойдат да свирят в депо Сф
