Страница 25 от 46

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 12:26 am
от VESO
Ще имаме една бъдеща европейска гара. :D Това може само да ни радва.
А очаква ли се ремонт и на приемното сдание?

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 12:34 am
от rosko0172
Ще се модернизира и приемното сдание,ще се покрият и коловозите...всичко по гарата ще се пипа...

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 3:13 pm
от Vancho
гарата би следвало да е последен приоритет... Това е едно от малкото места, където трябва да се работи по изпразване на влаковете заминаващи от гарата, а не пристигащите :? Положението в този регион е повече от плачевно и има много трески за дялане, тръгнали гарата да правят :shock:

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 3:39 pm
от Tramway
Vancho написа:гарата би следвало да е последен приоритет... Това е едно от малкото места, където трябва да се работи по изпразване на влаковете заминаващи от гарата, а не пристигащите :? Положението в този регион е повече от плачевно и има много трески за дялане, тръгнали гарата да правят :shock:
Гарата е с висок приоритет защото е пряко свързана с моста и при завършването му са превръща в международна гара, която трябва да отговаря на съответните европейски стандарти. Тъй че продължавайте да наблюдавате гарата (нали темата е "Гарово наблюдение") и споделяйте как върви работата по нея.

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 3:54 pm
от rexkos
Днес, Костинброд - София:

КПВ 10203 с лок. 44 098; Кб 6.25-6.27 Ву 6.34-6.36 сп.Нд 6.44-6.46 Сф 6.50
РБВ 2611 с лок. 44 106; замина от Сф в 7.05
МБВ 462 с лок. 45 191
КПВ 50260 с лок. 46 231; пристигна в Сф в 7.10
БВ 3621 с лок. 46 238; замина от Сф в 7.20

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 6:20 pm
от gonzo8611
..

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 10:28 pm
от lok43r
gonzo8611 написа: БВ 8626 - 1 и на време с локомотив 46-238 скорост 114 км/ч ( тук не съм много сигурен дали е точна информацията ми , предстои да го изясняваме)
По показание на скоростомерите 124 км/ч

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 10:35 pm
от Saruman
Ако компютъра на гонзо показва грешно, това е всеки влак с 10 по-малко. Тоест трябва да се добавят 10 км/ч над това кото показва компютъра и се получава следния пример:

ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч

Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 10:42 pm
от 43.309
Напротив според мен грешката е в пътното оборудване.

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 10:43 pm
от 46 242
И на мен ми се чини че лека грешка има. Гонзовия брояч особено обича три цифри: 93 км/ч 113 км/ч 114 км/ч

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 10:55 pm
от lok43r
Твърде вероятно да е поради скоростомерната инсталация на 46 238. Масово 46 200 са с нетарирани скоростомери и показват с десетина км/ч по-висока скорост в сравнение с останалите локомотиви. Наблюденията ми се потвърждават от 46 208, 211 а вече и 238.

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 10:57 pm
от NiGhtPiSH
Saruman написа:Ако компютъра на гонзо показва грешно, това е всеки влак с 10 по-малко. Тоест трябва да се добавят 10 км/ч над това кото показва компютъра и се получава следния пример:

ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч

Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.
ЕМВ са с конструктивна скорост 120 km/h така, че нищо странно не виждам. Това, че са ограничени до 80 не значи, че не им се случва да превишат тази скорост.

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 11:02 pm
от 43.309
81 км/ч и инцидент моменталически изхвърчаш.Ограничението важи и то с пълна сила.

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 11:04 pm
от bdz46
Ограничени до 80 значи, че тази скорост не се превишава при никакви обстоятелства (не че не могат и 160 да вдигнат).
Ако счупиш пантографа с 82 км/ч или някой лентаджия реши да разгледа точно твоята лента изгаряш.
Конструктивната е 130.

Публикувано на: Вто Мар 02, 2010 11:08 pm
от Saruman
NiGhtPiSH написа:
Saruman написа:Ако компютъра на гонзо показва грешно, това е всеки влак с 10 по-малко. Тоест трябва да се добавят 10 км/ч над това кото показва компютъра и се получава следния пример:

ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 79 км/ч
---
ПВ 80141 на време с ЕМВ 32-031/32 89 км/ч

Което ми се вижда нереално и прекаленно странно. Предполагам грешката е в скоростомера на лока.
ЕМВ са с конструктивна скорост 120 km/h така, че нищо странно не виждам. Това, че са ограничени до 80 не значи, че не им се случва да превишат тази скорост.
Знам, че са са с конструктивна 120 и през годините са ограничавани поради една или друга причина, а сега са на 80. Но да се движи с 89 си с доста голямо превижаване и то не само тя, има още 2 минали електрички и по вашата теория скоростите трябва да са 84 и пак 89!!!