Два локомотива теглят един вагон.

Последно промяна от VESO на Вто Сеп 15, 2009 8:55 pm, променено общо 1 път.
Администратор
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Администратор
Днес пътуването до Дряново и обратно премина със следните особености:
УБВ 2601 с 44 137.8, с бистро в състава;
ПВ 40213 на време с 32-029/030 и изключително уставна и любезна локомотивна бригада;
ПВ 40104 с 44 107.1 като до СЗ беше с +9 мин. закъснение;
УБВ 8602 с 21 мин закъснение, лок. 46 231.7 и следните нередности, на които трябва да се обърне внимание:
1. Началник - влака упротребява алкохол през работно време и наруши наредбата за тютюнопушене;
2. Нелюбезно отношение към подчинените си кондуктори;
3. Изтекъл срок на манометър на "А" вагона;
4. На входния сигнал на гара Ик престоя от 22:02 до 22:19 по незнайна причина;
5. Една минута престой на гара Ик безпричинно;
1. Началник - влака упротребява алкохол през работно време и наруши наредбата за тютюнопушене;
2. Нелюбезно отношение към подчинените си кондуктори;
3. Изтекъл срок на манометър на "А" вагона;
4. На входния сигнал на гара Ик престоя от 22:02 до 22:19 по незнайна причина;
5. Една минута престой на гара Ик безпричинно;
64.19
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Инфо от днес , 16-ти септември:
Двете DESIRO на 10252;
32029-1+32030-9 на 40214.Същата електричка след пристигането си в крайната гара , потегля като 40208 за Бяла;
32127-3+32128-1 , обслужваща 42210;
32157-0+32158-8 , криеща се зад композицията на заминаващия 30242.
43502-4 готова за Миньора;
Туловска раздумка между 43518-0 и 45188-0 , съответно на 30242 и 4641;
"Сл.Бряг" 8601 , теглен от 44144-4 , на Пзк с обичайното 15 минутно закъснение , увеличено последователно , както следва - на ПО - 19 минути , на Чирпан - 24 минути , на Ст.Загора - 29 минути , заради което бе задържан 40104.
40104 , теглен от 44107-1 в състав фургон , една купейна 47-ца и два конски вагона.Същият вид , само че без фургона бе композицията и на 40103 - първият вагон бе спретната 40-ка със синята тапицерия , с квадратни прозорци като на серия 47 , но с места 3Х3 в купе.А това е най - удобното място в конския вагон.
44107-1 бе изкарала 40104 до Горна , след което закачена на 40103 и навреме на сп. Дряново;
45186-4 , теглещ 4640;
45202-9 начело на товарен влак на гара Кръстец , която си има нови табели , ето и тях;
45204-5 докарал 40131 в крайната гара и прегариран на 4-ти коловоз;
46231-7 тегли 3622 с поздрав от локомотивната бригада;
46234-1 със "Сл.Бряг" 8602 влиза в Ст.Загора с 6 минути закъснение , увеличено при потегляне от гарата (поради престоя) на 9 , а до ПО на 21.
Двете DESIRO на 10252;
32029-1+32030-9 на 40214.Същата електричка след пристигането си в крайната гара , потегля като 40208 за Бяла;
32127-3+32128-1 , обслужваща 42210;
32157-0+32158-8 , криеща се зад композицията на заминаващия 30242.
43502-4 готова за Миньора;
Туловска раздумка между 43518-0 и 45188-0 , съответно на 30242 и 4641;
"Сл.Бряг" 8601 , теглен от 44144-4 , на Пзк с обичайното 15 минутно закъснение , увеличено последователно , както следва - на ПО - 19 минути , на Чирпан - 24 минути , на Ст.Загора - 29 минути , заради което бе задържан 40104.
40104 , теглен от 44107-1 в състав фургон , една купейна 47-ца и два конски вагона.Същият вид , само че без фургона бе композицията и на 40103 - първият вагон бе спретната 40-ка със синята тапицерия , с квадратни прозорци като на серия 47 , но с места 3Х3 в купе.А това е най - удобното място в конския вагон.
44107-1 бе изкарала 40104 до Горна , след което закачена на 40103 и навреме на сп. Дряново;
45186-4 , теглещ 4640;
45202-9 начело на товарен влак на гара Кръстец , която си има нови табели , ето и тях;
45204-5 докарал 40131 в крайната гара и прегариран на 4-ти коловоз;
46231-7 тегли 3622 с поздрав от локомотивната бригада;
46234-1 със "Сл.Бряг" 8602 влиза в Ст.Загора с 6 минути закъснение , увеличено при потегляне от гарата (поради престоя) на 9 , а до ПО на 21.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Фургонът го няма.Иначе от доста време седящите вагони са си 4 - няма един от второкласните.
Последно промяна от VESO на Сря Сеп 16, 2009 11:00 pm, променено общо 1 път.
Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
КПВ 42203/4/5/6/7/8/9/10/11/12/13/14 с ЕМВ 32127.3/128.1
КПВ 40215 с ЕМВ 32029.3/30.9
ПВ 40104 с ел. лок. 44107.1
ПВ 40105 с ел. лок. 44107.1 с 2 безкупейни вагона серия 47 + 1 купеен вагон серия 42
ПВ 40106 с ел. лок. 44107.1 с 2 безкупейни вагона серия 47 + 1 купеен вагон серия 42
КПВ 40215 с ЕМВ 32029.3/30.9
ПВ 40104 с ел. лок. 44107.1
ПВ 40105 с ел. лок. 44107.1 с 2 безкупейни вагона серия 47 + 1 купеен вагон серия 42
ПВ 40106 с ел. лок. 44107.1 с 2 безкупейни вагона серия 47 + 1 купеен вагон серия 42
Последно промяна от Saruman на Чет Сеп 17, 2009 4:04 pm, променено общо 1 път.
Акредитиран фотограф
4646 с 44.107
40111 с 43.548 и 74х3 вагона до Иваново от там с два автобуса SETRA до Две могили от там с 43.546 до ГО.
2601 с 44.123
2602 с 44.198
40102 с 45.205 до ГО и до Русе с 43.546
40103 с 61.011 до ГО и до СтЗ с 43.512
40104 с 44.126
2610 с 44.137 без да се сменя локомотив на ГО.
40105 с 43.547
463 с 44.107 без турската група заради наводненията.
Информация
Модератори