Страница 24 от 28
Публикувано на: Пон Апр 21, 2008 7:22 pm
от dido73
32-145/146 днес се вмъкна за ТП. Още при приемането попаднахме на изгоряла I/O платка от АЛС на 146. АЛС не е работел на тази секция. Тества до 540. Това е от мен. Дано всичко останало е наред.
Публикувано на: Пон Апр 21, 2008 7:26 pm
от rexkos
dido73 написа:32-145/146 днес се вмъкна за ТП. Още при приемането попаднахме на изгоряла I/O платка от АЛС на 146. АЛС не е работел на тази секция. Тества до 540. Това е от мен. Дано всичко останало е наред.
Как 32 145/146? Едната половинка (146) е слята с 098, от другата моторният вагон е с различни неизправности, а прикачният е на 123/124.

Публикувано на: Пон Апр 21, 2008 7:34 pm
от dido73
rexkos написа:dido73 написа:32-145/146 днес се вмъкна за ТП. Още при приемането попаднахме на изгоряла I/O платка от АЛС на 146. АЛС не е работел на тази секция. Тества до 540. Това е от мен. Дано всичко останало е наред.
Как 32 145/146? Едната половинка (146) е слята с 098, от другата моторният вагон е с различни неизправности, а прикачният е на 123/124.

Значи става въпрос за 146. За другата не са ни викали. По инерция ги карам че са комплект. Не знаех че е хибридизирана. Но моторния страна Сф си е 146
Публикувано на: Пон Апр 21, 2008 7:51 pm
от bdz46
Дано е оправен и скоростомера, които не навива лентата, ЭРУ на 146, което понякога захранва и двата вентила и КСП остава на позиция, както и реостата, който възбужда и отпада. Някъде бях писал по книгите, иначе сутринта ние я стоварихме за ТП.
Публикувано на: Пон Апр 21, 2008 8:10 pm
от dido73
bdz46 написа:Дано е оправен и скоростомера, които не навива лентата, ЭРУ на 146, което понякога захранва и двата вентила и КСП остава на позиция, както и реостата, който възбужда и отпада. Някъде бях писал по книгите, иначе сутринта ние я стоварихме за ТП.
До колкото разбрах машината е с окрадени ДГ-та от доста време и няма как да се запушват тиристорите - задейства МТЗ от ПП12.

това е положението. Сега ДГ-тата са на мода.
Публикувано на: Сря Апр 30, 2008 6:37 pm
от rexkos
Eдна гледка, която съвсем наскоро беше абсурдна....поне в софийския регион. На снимката е влак 10115 с три ЕМВ - 32 081/082, зад нея 32 111/112 и 32 089/090.
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 54%7E6.jpg
Публикувано на: Нед Юли 13, 2008 11:09 pm
от Mario Evstatiev
Днес ЕМВ 32-107/108 се представи на ниво при обслужването на влакове 50223/50224. При връщането с 50224, "грозното пате" показа, че всъщност е красив лебед отвътре след като устоя на дивашкото ръчкане при избиването на 21 мин. закъснение.
Публикувано на: Чет Юли 31, 2008 11:19 pm
от bdz46
Днес, на 31.07.2008г, след 36 години редовна експлоатация, ЕМВ 32 077 - 277 - 278 - 078 обслужи последния си влак 13215 навреме, без особености и с общо пет пътника.
Това беше най-старият действащ представител на електрическата тяга в локомотивно депо София и един от най-елитните ЕМВ в депото по време на разцвета на серия 32.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 12:10 am
от 07
Защо последен? Отива брак ли?
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 12:16 am
от bdz46
07 написа:Защо последен? Отива брак ли?
Най-вероятно да. Спира се за надпробег и тънки реборди.
От утре минава месечен резерв, следва изолация и брак.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:02 am
от Mario Evstatiev
Вчера около 16:00 при редовен обход на района на Миячката с колегите Божидар Велинов и Евгени Иванов установихме, че в ЕМВ 32-135/136 има външни лица. Направихме засада и заловихме две момичета от ромски произход на видима възраст 17-18 години. Извикана бе полиция, но една от извършителките избяга. Другата направи опит за бягство, но бе заловена в района на 30-ти коловоз и арестувана. Последва оглед и бе съставен протокол за щети от комисия с председател инж. Васил Габровски и членове Живко Серафимов, Марио Евстатиев и Антон Лазаров. Установени бяха следните щети:
32-135: Разбита и ограбена командна кабина, салонното оборудване е частично унищожено. Забелязват се два отвора в пода с размери 65Х85 см, от които си личи, че са изрязани 10 бр. силови кабели с дължина около 70 см.
32-335: Салонното оборудване е частично унищожено, забелязват се три отвора с размери 65Х85 см, от които са изрязани силови и командни кабели. Липсват елементи от апаратните шкафове.
32-336: Салонното оборудване е частично унищожено. ЗАбелязват се два отвора с размер 65Х85 см. в пода, от където има изрязани общо 14 къса кабели - силови и командни. В единия край на вагона се наблюдава купчина кабели, вероятно подготвени за изнасяне.
32-136: Салонното оборудване е частично унищожено, има щети по шкафовете, командната кабина е разбита и ограбена.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 10:49 am
от RWman
И няма ли някакво наказание?!
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 10:58 am
от 44142
Прибират ги в транспортна и ги пускат след няколко часа. Това ще сполети всички ЕМВ-та който се заседят в ПД дори и тези който са в движение. Просто депото от всякъде е наобиколено с мангали който виждат в него лесен начин за изкарване на пари.
Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 7:51 pm
от Nikss
lok45111 написа:Вчера около 16:00 при редовен обход на района на Миячката с колегите Божидар Велинов и Евгени Иванов установихме, че в ЕМВ 32-135/136 има външни лица. Направихме засада и заловихме две момичета от ромски произход на видима възраст 17-18 години. Извикана бе полиция, но една от извършителките избяга. Другата направи опит за бягство, но бе заловена в района на 30-ти коловоз и арестувана. Последва оглед и бе съставен протокол за щети от комисия с председател инж. Васил Габровски и членове Живко Серафимов, Марио Евстатиев и Антон Лазаров. Установени бяха следните щети:
32-135: Разбита и ограбена командна кабина, салонното оборудване е частично унищожено. Забелязват се два отвора в пода с размери 65Х85 см, от които си личи, че са изрязани 10 бр. силови кабели с дължина около 70 см.
32-335: Салонното оборудване е частично унищожено, забелязват се три отвора с размери 65Х85 см, от които са изрязани силови и командни кабели. Липсват елементи от апаратните шкафове.
32-336: Салонното оборудване е частично унищожено. ЗАбелязват се два отвора с размер 65Х85 см. в пода, от където има изрязани общо 14 къса кабели - силови и командни. В единия край на вагона се наблюдава купчина кабели, вероятно подготвени за изнасяне.
32-136: Салонното оборудване е частично унищожено, има щети по шкафовете, командната кабина е разбита и ограбена.
Поздравления за добрата работа,ама както каза колегата 44142 след няколко часа ще ги пуснат и пак същото.

Публикувано на: Пет Авг 01, 2008 8:18 pm
от 44142
Единствения вариян да се спасят ЕМВ-тата е да се транспортират на Кулата, Дупница или Долапите.