Страница 24 от 25

Публикувано на: Вто Апр 24, 2007 7:08 pm
от Nikss
Ето оперативна информация за днес 24-ти април:КПВ20233 беше пристигнал навреме(аз не съм го видял,но хората ми казаха,че е бил навреме,а след това аз отидох да го видя).Влакът беше в състав с общо 3 вагона като всичките бяха 50 серия.От тях само 1 беше с лилаво-червени графити,а другите бяха без.Този вагон с графити беше целия 2 класа и имаше седалки със синя тапицерия.Другият вагон беше целия 2 класа с кожени седалки,а третият беше смесен(1/2 класа)като 4 купета бяха 1 класа,а останалите се водеха 2,като седалките в този вагон бяха със синя тапицерия.Когато отидох на гарата в 17:00 не видях локомотива който трябваше да се закачи от другата страна на влака и в 17:40 да потегли като КПВ20234.Чаках докато стана 17:30 а локомотив не се появяваше.БВ4613 беше обявен,че пристигаше.Той пристигна в 17:32(навреме) и замина в 17:33(навреме).Влакът беше в състав с общо 5 вагона като всичките бяха русенски,без графити и 74 серия.4 вагона бяха 2 класа и 1 1 класа.И днес инвалиден вагон липсваше.Начело на БВ4613 за 2-ри пореден ден беше РУСЕНСКАТА красавица 44 123.8 Между другото забелязах седалките на машинистите в кабина 1 на 44 123.8 и са винено-червени на цвят.Не знам дали горнооряховци имат такива,но тези опеределено са хубави.След като БВ4613 замина аз трябваше да си ходя,понеже трябваше да отида да посрещна дядо си на автобусната спирка.След като се завърнах в 18:05 видях,че КПВ20234 беше заминал.След като видях,че беше заминал аз се прибрах вкъщи за да си почина малко,след което се завърнах на гарата.От 1-ви коловоз в 18:28 замина ПВ20111.Влакът беше в състав с общо 5 вагона от които 1 фургон червено-бял 57 серия горнооряховски и 4 вагона 2 класа 17 серия сини салони без графити.Начело на ПВ20111 беше МЕЗДРЕНСКАТА 45 146.8 която е първата представителка на серия 45.ПВ20138 пристигна на гара Червен бряг навреме(19:02).Влакът се обслужи от ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица ЕМВ 32 037 + 32 038 На 3-ти коловоз в 19:11 пристигна МБВ461.Влакът беше в състав с общо 7 вагона от които 4 български и 3 чужди.От българските 3 бяха за седене и 1 спален,а от чуждите 2 бяха спални и 1 за седене.Българските за седене бяха 2 вагона 2 класа 50 серия софийски без графити и 1 вагон 74 серия 2 класа без графити софийски,а спалният вагон беше 30 серия с графити.От чуждите вагони 2 бяха на CFR,а третият беше на MAV.От вагоните на CFR единият беше червен,спален,а другия беше за седене 1/2 класа син.Вагонът на MAV беше спален за 160 км/ч и гарата му на домуване беше BUDAPEST KELETI.Начело на МБВ461 беше ГОРНООРЯХОВСКАТА красавица 44 118.8

Публикувано на: Вто Апр 24, 2007 7:10 pm
от Nikss
VESO написа:Това са "Златни.."-те.Вагоните серия 63 само 5 ли бяха?
Няма повече.Кво да се прай!4 вагона 2 класа и 1 1 класа.Обикновено УБВ2602/2601 ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ се движи с общо 7 вагона като 2 за инвалиди и 5 вагона 63 серия като 4 са 2 класа и 1 е 1 класа.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 12:50 pm
от 44-134
Вчера по обяд лок. 46 221 е дераилирал с една колоос около немирово с влак 80502.
лок 61 016 при обслужване на влак 80202 чупи П-ф и вчера цял ден беше 1-ва ПоЦ

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 1:28 pm
от Nikola VS
Какви са тези нещастия? Как са двете машини, знае ли някой нещо?

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 1:31 pm
от 44-134
Nikola VS написа:Какви са тези нещастия? Как са двете машини, знае ли някой нещо?
221 е в Кончар докато се разследва случея а 61 016 си е вече в Стз и си обслужва влакове

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 4:10 pm
от rexkos
10206/10207 - 33 005/006
4612/4613 - 44 123
10208/10209 - 10 041/042, 10 031/032

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 5:55 pm
от 44142
Това лято 8686 и 8687 ще се карат от бургазлии.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 11:31 pm
от Labros
VESO написа:Малко снимки от 25-ти април,от центр.ПО:
06077-2 + 44060-2 начело на 8610,който както знаете е през Дг;
снимка след откачането на дизела;
45187-2 + 44099-0,начело на тов.влак;

влизането на OPTIMA в гарата:
установяване на перона;
пътническите вагони;
обърнете внимание на надписа на пътн.вагон;
товарните вагони;
откачането на 44082-6;
закачането на 07124-1;

10023-3+10024-1,обслужваща 10242;
46012-1,почиваща си пред депото;
46235-8,начело на 1620;
07018-5,препичащ се на слънце.

Доста е учудващо,че Оптимата е приета на 6 коловоз.Нали преди беше на втори...?

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 11:41 pm
от VESO
По втори коловоз преминават директни влакове.OPTIMATA не се числи към тази категория,понеже на ПО и сменят локомотива с дизел,който го изкарва до Kapikule.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 11:42 pm
от Labros
До миналата година винаги Оптимата се приемаше на 2 коловоз.Е разбира се освен в случаите когато 2 беше зает от товарен влак.Тази година явно ще е по-различно.

Публикувано на: Сря Апр 25, 2007 11:55 pm
от bdz46
Това е същата оптима (13153), която аз срещнах при Вакарел.

Публикувано на: Чет Апр 26, 2007 5:34 am
от rexkos
Поздрави за снимките!
Струва ми се, че вагон ресторантът е същият, които миналата година беше включен в състава на атракционния влак Димитровград-Подкова. Не се сещам да има друг такъв вагон със зелена окраска.

Публикувано на: Чет Апр 26, 2007 6:24 am
от Mario Evstatiev
Вагон - ресторантът е зеления, който се включваше в атракционите влакове.

Публикувано на: Чет Апр 26, 2007 11:01 am
от 43.309
За сведение на посрещачите пв 10224 се движи с 33

Публикувано на: Чет Апр 26, 2007 12:49 pm
от bdz46
43.309 написа:За сведение на посрещачите пв 10224 се движи с 33
Трябваше да е с 32 099. Значи 32 083 се е строшила нещо, защото трябваше да замине изол за Ксц, но вместо нея е заминала 33 005 от 50224 и са ги разменили в Ксц.