Мнения: 1658
Регистриран на: Съб Фев 18, 2006 11:52 am
Актуална информация от днес , 7-ми август:
07064-9 готов да тръгва с двувагонния състав на 18210;
43515-6 докара 1627 с 4 минутно закъснение;
44061-0 пристига с "Родопи" в крайната гара;
44132-9 беше на 1625;
46211-9 със "Сл.бряг" 8614;
491 бе обявен с 90 минути закъснение и не го дочаках.
30007-3+30008-1 се готви за 10254;
31005-6+31006-4 ще обслужва 82212;
31015-5+31016-3 и 10031-6+10032-4 се готвят за обслужване съответно на 80117 и 10245;
За финал - двойната мотрисна тяга на 82211.
07064-9 готов да тръгва с двувагонния състав на 18210;
43515-6 докара 1627 с 4 минутно закъснение;
44061-0 пристига с "Родопи" в крайната гара;
44132-9 беше на 1625;
46211-9 със "Сл.бряг" 8614;
491 бе обявен с 90 минути закъснение и не го дочаках.
30007-3+30008-1 се готви за 10254;
31005-6+31006-4 ще обслужва 82212;
31015-5+31016-3 и 10031-6+10032-4 се готвят за обслужване съответно на 80117 и 10245;
За финал - двойната мотрисна тяга на 82211.
Е 3637 няма да е със 088, а със 127, а 088 утре ще върне 2613.minitek написа:Днес от ВА:
ПВ28102/28103- 10 045/046
ПВ28104/28105- 10 045/046
ИВ90392/90391- 10 003/004
БВ8613/8612- 46 238
БВ3636/3637- 44 088
238 днес е докарала 8613, тази нощ ще почива и утре ще е 8612.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Е то това нали беше заради разширенито на коша, поради което не могат и да напускат страната. А и мисълта ми бе че могат да се движат с максимално допустимата по нашата мрежа скоростNikss написа:Ограничени са и още как... с цели 30 км/ч - от 160 на 130... ако това за теб не е ограничение...Vancho написа:Важното е че все още не са ограничени![]()
![]()
Актуална информация от днес , 8-ми август:
43533-9 с още един електровоз начело на товарен влак.От тази снимка някой може ли да познае задната машина , понеже аз не успях да отида до нея , когато товарачката тръгна?
44060-2 с 8615 навреме влиза в Сп.
44063-6 беше на товарен влак;
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 в състав 4 седящи вагона , теглена от русенския 44103-0 и с машинист Г. Митов до Пловдив навреме.На обратно в междугарието Огняново - Пазарджик влакът бе отклонен по другия път , в следствие на което направи 1 минута закъснение на Пзк , която бе избита до Сп.
44105-5 докарал 4641 в ПО се прегарира за 4640.
44132-9 тегли 8613.ExDB-то , което се вижда в края на композицията пътува за Варна , докато за Бургас бяха 4-те последни вагона.
45153-4 бе начело на 8610;
45187-2 тегли 1622;
Двама бургаски гости в депо ПО - 46039-4 и 46009-7;
46238-2 с 8612 и 25 минути закъснение на Пзк , въпреки обявените 15.Композицията бе внушителна , като варненската група бе с резонните 5 седящи вагона , а бургаската - с 6.
10031-6+10032-4 е призвана да поеме 81204;
30019-8+30020-6 бе на 10113;
31005-6+31006-4 обслужва 10112;
31007-2+31008-0 си почива на Септември.
43533-9 с още един електровоз начело на товарен влак.От тази снимка някой може ли да познае задната машина , понеже аз не успях да отида до нея , когато товарачката тръгна?
44060-2 с 8615 навреме влиза в Сп.
44063-6 беше на товарен влак;
"Тристранната схема" 10121 / 10263 / 10114 в състав 4 седящи вагона , теглена от русенския 44103-0 и с машинист Г. Митов до Пловдив навреме.На обратно в междугарието Огняново - Пазарджик влакът бе отклонен по другия път , в следствие на което направи 1 минута закъснение на Пзк , която бе избита до Сп.
44105-5 докарал 4641 в ПО се прегарира за 4640.
44132-9 тегли 8613.ExDB-то , което се вижда в края на композицията пътува за Варна , докато за Бургас бяха 4-те последни вагона.
45153-4 бе начело на 8610;
45187-2 тегли 1622;
Двама бургаски гости в депо ПО - 46039-4 и 46009-7;
46238-2 с 8612 и 25 минути закъснение на Пзк , въпреки обявените 15.Композицията бе внушителна , като варненската група бе с резонните 5 седящи вагона , а бургаската - с 6.
10031-6+10032-4 е призвана да поеме 81204;
30019-8+30020-6 бе на 10113;
31005-6+31006-4 обслужва 10112;
31007-2+31008-0 си почива на Септември.
43 309VESO написа:От тази снимка някой може ли да познае задната машина , понеже аз не успях да отида до нея , когато товарачката тръгна?
Тамън се канех да го кажа, но има и по-бързи от мен. Потвърждавам, че е 43-309.bdz46 написа:43 309VESO написа:От тази снимка някой може ли да познае задната машина , понеже аз не успях да отида до нея , когато товарачката тръгна?
Иначе Весо, като каза "тристранната схема", вчера машинистите докарали 10114 така изстреляха на автомат 45 204.5 че сигурно бяха с малко над 25 км/ч... чак се изплаших като видях машината как се е набрала...
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Информация
Модератори