Страница 24 от 42

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 6:55 pm
от VESO
И другата двойка бързи влакове по 9-та нямат.Доколкото знам , 90101 също возеше и на форумската среща в Силистра на 28-ми декември по - мин. година го видяхме , но вече и той няма.

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 7:20 pm
от plastikat
Имам снимки от които си личи - http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 това според мене е тънък бандаж http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 ето и разликата в буферите ,десния вагон е с тънкия бандаж ,а ето и с дебел бандаж за съпоставка http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302897&cat=7482 ,не са професионални снимките но си личи

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 7:29 pm
от nikol4yy
plastikat написа:Имам снимки от които си личи - http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 това според мене е тънък бандаж http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 ето и разликата в буферите ,десния вагон е с тънкия бандаж ,а ето и с дебел бандаж за съпоставка http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302897&cat=7482 ,не са професионални снимките но си личи
Това не са ли реборди ?

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 7:50 pm
от plastikat
вие кажете ,аз мисля че са бандажи ,но може и да греша

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 8:28 pm
от Nikss
Колооси мисля аз. Инак браво за снимките, разликата наистина е осезаема. :o Реборд доколкото знам е заострена част, която е вътрешна за самата колоос и придържа вагона към релсите, но ако междурелсието е по-голямо има голяма вероятност от дерайлиране, тъй като на външната страна на колооста няма такава заострена част, но при по-малко междурелсие именно ребордите ще се "включат в действие". При вписване в криви мисля, че именно те придържат вагоните да не изпаднат. Така разсъждавам аз, нека някой по-вещ да допълни. Бандаж мисля, че беше нещо с дебелината на колооста, но не помня точно какво. :roll:

свд90, предпочитам да пътувам със 74-ка на Дианата, отколкото в мърлява 63. :wink:

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 9:16 pm
от bdz46
Това са моноблокови колела. Дебелината е в границите на нормалното.

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 10:24 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:
свд90, предпочитам да пътувам със 74-ка на Дианата, отколкото в мърлява 63. :wink:
Трябва не забавно влакове като 3621/2 и 8615 и 8610 да са с купейни вагони поне 74

Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 5:50 am
от Nikss
mitkodiablo написа:
Nikss написа:
свд90, предпочитам да пътувам със 74-ка на Дианата, отколкото в мърлява 63. :wink:
Трябва не забавно влакове като 3621/2 и 8615 и 8610 да са с купейни вагони поне 74
Че трябва е ясно, ама ходи го разправяй на тиквениците от Вазов 3. :arrow:

Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 8:30 am
от Saruman
И ако измислите от къде да се пръкнат такива читави вагони за БВ ще е чудесно.

Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 8:37 am
от Nikss
Saruman написа:И ако измислите от къде да се пръкнат такива читави вагони за БВ ще е чудесно.
Смятам, че има достатъчно читави, за да бъдат махнати неудобните 43-ки. Щом за 2613/2612 намериха пак някакви (не са от най-добрите, с които депо София (Надежда) разполага, но пак е по-добре от 43-ките). На 22.08 го видях на гара Сф, всички 74-ки бяха отвратително мръсни отвън, отвътре се ядваше, софийски, от малките номера и минали ревизии в Дряново далечната 2007 г. когато всъщност беше бумът на ревизиите на 74 в Дряново (и най-вече смяна на тапицерията). Определено софийските не са от най-читавите в БДЖ, но аз мисля, че може да се намери решение на проблема с бързите влакове по дългите дестинации, обслужвани от вагони серия 43. Най-простото е да се оставят до 2 вагона серия 43 и останалите 3 да са купейни. Така ще има разнообразие и избор, защото знам, че всеки има различни предпочитания. Някой предпочита да пътува в салон, а друг в купе. Това би било най-удачният избор. Е, вагоните серия 22 97 според мен са много по-удачен избор, но са малко и не може да се разделят на 200, за да обслужат всички БВ и БВЗР. :D :?

Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 9:01 am
от kgeorgiev
90101 и 90106 возеха фургон преди. До Самуил съм виждал прилично количество колетни пратки. в съботен ден. Но не се чудя на нищо. Те спалните махнаха до София и Пловдив от Русе, че какво остава там някакъв фургон да махнат. Що трябва да се увеличава масата на влака?

Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 9:30 am
от Vancho
До Пловдив поне седящ да имаше :(

Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 12:26 pm
от kgeorgiev
Vancho написа:До Пловдив поне седящ да имаше :(
Че и такъв ли вече няма?

Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 6:45 pm
от bobara_e_tuk
би трябвало да има :?

Публикувано на: Сря Сеп 08, 2010 7:44 pm
от Vancho
Няма. 4647 се движи до Димитровград, прави връзка с 8636 на Ст загора и вози 4 празни вагона .... А едничкия пълен от целия състав бе спрян и поради затварянето почти посред зима, когато влака е най сигурен на 4 та за ремонт на тунелите. Но какво да се прави. Студентите от Търново и Русе явно не са важни :cry: