Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 6:55 pm
И другата двойка бързи влакове по 9-та нямат.Доколкото знам , 90101 също возеше и на форумската среща в Силистра на 28-ми декември по - мин. година го видяхме , но вече и той няма.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Това не са ли реборди ?plastikat написа:Имам снимки от които си личи - http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 това според мене е тънък бандаж http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 ето и разликата в буферите ,десния вагон е с тънкия бандаж ,а ето и с дебел бандаж за съпоставка http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302897&cat=7482 ,не са професионални снимките но си личи
Трябва не забавно влакове като 3621/2 и 8615 и 8610 да са с купейни вагони поне 74Nikss написа:
свд90, предпочитам да пътувам със 74-ка на Дианата, отколкото в мърлява 63.
Че трябва е ясно, ама ходи го разправяй на тиквениците от Вазов 3.mitkodiablo написа:Трябва не забавно влакове като 3621/2 и 8615 и 8610 да са с купейни вагони поне 74Nikss написа:
свд90, предпочитам да пътувам със 74-ка на Дианата, отколкото в мърлява 63.
Смятам, че има достатъчно читави, за да бъдат махнати неудобните 43-ки. Щом за 2613/2612 намериха пак някакви (не са от най-добрите, с които депо София (Надежда) разполага, но пак е по-добре от 43-ките). На 22.08 го видях на гара Сф, всички 74-ки бяха отвратително мръсни отвън, отвътре се ядваше, софийски, от малките номера и минали ревизии в Дряново далечната 2007 г. когато всъщност беше бумът на ревизиите на 74 в Дряново (и най-вече смяна на тапицерията). Определено софийските не са от най-читавите в БДЖ, но аз мисля, че може да се намери решение на проблема с бързите влакове по дългите дестинации, обслужвани от вагони серия 43. Най-простото е да се оставят до 2 вагона серия 43 и останалите 3 да са купейни. Така ще има разнообразие и избор, защото знам, че всеки има различни предпочитания. Някой предпочита да пътува в салон, а друг в купе. Това би било най-удачният избор. Е, вагоните серия 22 97 според мен са много по-удачен избор, но са малко и не може да се разделят на 200, за да обслужат всички БВ и БВЗР.Saruman написа:И ако измислите от къде да се пръкнат такива читави вагони за БВ ще е чудесно.
Че и такъв ли вече няма?Vancho написа:До Пловдив поне седящ да имаше