Имам снимки от които си личи - http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 това според мене е тънък бандаж http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 ето и разликата в буферите ,десния вагон е с тънкия бандаж ,а ето и с дебел бандаж за съпоставка http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302897&cat=7482 ,не са професионални снимките но си личи
Това не са ли реборди ?plastikat написа:Имам снимки от които си личи - http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 това според мене е тънък бандаж http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302896&cat=7482 ето и разликата в буферите ,десния вагон е с тънкия бандаж ,а ето и с дебел бандаж за съпоставка http://www.foto.bg/showphoto.php?photo=302897&cat=7482 ,не са професионални снимките но си личи

Колооси мисля аз. Инак браво за снимките, разликата наистина е осезаема.
Реборд доколкото знам е заострена част, която е вътрешна за самата колоос и придържа вагона към релсите, но ако междурелсието е по-голямо има голяма вероятност от дерайлиране, тъй като на външната страна на колооста няма такава заострена част, но при по-малко междурелсие именно ребордите ще се "включат в действие". При вписване в криви мисля, че именно те придържат вагоните да не изпаднат. Така разсъждавам аз, нека някой по-вещ да допълни. Бандаж мисля, че беше нещо с дебелината на колооста, но не помня точно какво.
свд90, предпочитам да пътувам със 74-ка на Дианата, отколкото в мърлява 63.


свд90, предпочитам да пътувам със 74-ка на Дианата, отколкото в мърлява 63.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm



Смятам, че има достатъчно читави, за да бъдат махнати неудобните 43-ки. Щом за 2613/2612 намериха пак някакви (не са от най-добрите, с които депо София (Надежда) разполага, но пак е по-добре от 43-ките). На 22.08 го видях на гара Сф, всички 74-ки бяха отвратително мръсни отвън, отвътре се ядваше, софийски, от малките номера и минали ревизии в Дряново далечната 2007 г. когато всъщност беше бумът на ревизиите на 74 в Дряново (и най-вече смяна на тапицерията). Определено софийските не са от най-читавите в БДЖ, но аз мисля, че може да се намери решение на проблема с бързите влакове по дългите дестинации, обслужвани от вагони серия 43. Най-простото е да се оставят до 2 вагона серия 43 и останалите 3 да са купейни. Така ще има разнообразие и избор, защото знам, че всеки има различни предпочитания. Някой предпочита да пътува в салон, а друг в купе. Това би било най-удачният избор. Е, вагоните серия 22 97 според мен са много по-удачен избор, но са малко и не може да се разделят на 200, за да обслужат всички БВ и БВЗР.Saruman написа:И ако измислите от къде да се пръкнат такива читави вагони за БВ ще е чудесно.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
90101 и 90106 возеха фургон преди. До Самуил съм виждал прилично количество колетни пратки. в съботен ден. Но не се чудя на нищо. Те спалните махнаха до София и Пловдив от Русе, че какво остава там някакъв фургон да махнат. Що трябва да се увеличава масата на влака?
Че и такъв ли вече няма?Vancho написа:До Пловдив поне седящ да имаше
би трябвало да има 

Няма. 4647 се движи до Димитровград, прави връзка с 8636 на Ст загора и вози 4 празни вагона .... А едничкия пълен от целия състав бе спрян и поради затварянето почти посред зима, когато влака е най сигурен на 4 та за ремонт на тунелите. Но какво да се прави. Студентите от Търново и Русе явно не са важни 

Информация
Модератори