Страница 24 от 32

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 11:11 pm
от VESO
Не си случил на 8614 в неделя.Тълпи има както за Уикенда , така и за него.Вярно , че 8672 разтоварва малко , но пътникопотока си е сериозен.А и "Сл.бряг" в момента се движи с цели шест 97-ци и първокласна 74-ка.То , ако няма свободни места в 7 вагона , здраве му кажи.
И друго - заради сезона , в момента 8611 е по - пълен от 8614.На края на другия месец ще започне да се наблюдава обратната тенденция.

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 11:16 pm
от svd90
В Неделя - да , ама през седмицата до ПО е пълен , после сравнително няма хора. А 8611 си е пълен всеки ден - да

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 11:20 pm
от svd90
Между другото 8615/0 е покартителен просто. Такава мръсотия не бях виждал отдавна - и външно и вътрешно , като спира не се издържа шума ,добре че пътувах за кратко разстояние,че повече от час не знам как се издържа

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 11:25 pm
от VESO
Последния път като пътувах с 8610 от Пловдив само до Септември и главата ми бучеше.

Публикувано на: Съб Юли 02, 2011 11:43 pm
от svd90
Ужас е ,да не забравяме и впоената в дрехите миризма на желязо след като се слезе от влака :D

Публикувано на: Пон Юли 04, 2011 3:19 pm
от r0n1s1z3
Някой ще сподели ли интересен еднодневен туристически маршрут с влак... Например София - Копривщица - Клисура (има какво да се види по пътя), а и не е много далеч...

Публикувано на: Нед Юли 10, 2011 11:59 am
от stani_46001
Вчера пътувах с БВ 2610 от Шумен до Горна Оряховица и мястото ми беше за първи вагон, който беше EX Db. Хареса ми това, че се отваряха прозорците и возеше що годе добре, иначе при възможност винаги избягвам тези вагони.

Публикувано на: Нед Юли 24, 2011 9:54 am
от VESO
Впечатления от една "разходка с лодка" , направена на 23-ти юли.

Времето на гара Димитровград е слънчево и топло , 3-мата форумци , които весело и доволно са си хапнали в една пицария се запътиха към 5-ти коловоз , на който дойде извънредният влак , теглен от 06040-0 и возещ 3 вагона , върху един от които се мъдри нещо необичайно.То може да си няма име , но си има номер - 64.19 и идва чак от гара Кърджали.Фотографии от пристигането:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Клип при установяване на перона.
От задната кабина на 06-00-цата слезе админа на форума lok45111 и с вещи наставления прикани присъстващите към близкото заведение , тъй като 040 трябваше да влиза за екипировка в депо.Работниците , които се суетяха и рък. движение , чудещ се на малкото локомотивче вкупом се разотидоха.

Вече всичко е готово , 06040-0 излезе от депо и се закачи начело на влака , готова да продължи пътуването.След подаден сигнал от дежурния рък. движение , локомотивът изсвири , вагоните леко се заклатиха и одисеята започна.
При излизане от Димитровград снимах типичните индустриални пейзажи от Неохима:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3.
Тук виждате и преминаването през един мост.

В гара Нова Надежда бяхме задържани и ни съобщиха , че ще бъдем надминати от 10245.Използвах това време да направя няколко фотографии:
- общ изглед на композицията;
- малкото локомотивче върху дългата "лодка".
А ето и самата "лодка" (вагонът се води тип "Uaai" за превоз на тежки товари):
- отблизо;
- надписи;
- поздрав от админа.
В Нова Надежда бяхме надминати от 10245 , начело с 07067-2 , снимка при влизането и една обща за двата състава.Слизащите от пътническия бяха около 10-тина и с населеност под 50 % влакът замина към Свиленград.
Преди да ни пуснат , Марио отиде да замери евентуално отклонение от положението на 64.19.Оказа се , че локомотивчето не се е помръднало дори със сантиметър и след като всичко бе готово , продължихме напред.

В Симеоновград ни приеха на 4-ти коловоз , снимка при влизане в гарата , след което 06040-0 бе разкачена и се изтегли в източната гърловина.Минути по - късно се прегарира , а тук вече се закача за другия край на влака , тъй като за 83-та линия се пътува в северозапaдна посока.При излизане от гарата , почти успоредно се движехме с товарен влак , теглен от 07050-8 , който замина в посока Димитровград.

Публикувано на: Нед Юли 24, 2011 9:56 am
от VESO
Линия на контрастите - това е най - точното ми определение за участъка Симеоновград - Нова Загора.На първо място природата там се променя доста бързо.И докато след Сим типичен пейзаж са тези малки горички и хълмове , то с настъпване на север , пейзажът става равнинен , редуван както от поддържани ниви и градини , така и от запустели парцели , в които единствените представители на флората са бурените и трънаците.Различнията в пейзажа предпоставят разнообразие и контрасти в местната фауна - в населените места по улиците се разхождат домашни животни , а щъркели в гнезда по стълбове край линията тракат силно и продължително , докато извън селата и градовете най - честите гледки бяха прелитащи гарвани , грачещи злокобно и на много места - пладнуващи крави край река и задрямали пастири под гъстата сянка на някое дърво.На тази снимка влакът преминава през мост над р. Марица.
Впечатления от станциите.
Спирка Марица дори и не разбрах къде се намира.Подобно беше положението и при Техникум , там поне имаше населено място , но без всякакво приемно сдание или перони , които да указват къде се е намирала.Така изглежда сданието на спирка Графитово.
Тук забелязах следващ контраст - изоставените и изтърбушени спирки без признаци на живот край тях и кипящата усилена дейност и оживеност в няколкото гари.Първата от тях бе Гълъбово и там влакът спира по разписание.Ето и малко фотографии:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4.
Тъй като има само един стрелочник , трябваше да изчакаме той да се предвижи до другия пост , за да може да ни изпрати , така както ни е посрещнал.Човекът отвори невероятна уста от учудване при вида на 64.19 , а не по - малка бе изненадата на ръководителката движение , която никога през живота си не бе виждала такова нещо.
Природата коренно се смени и горите и хълмовете изчезнаха.Сега пейзажите бяха такива , а в следващите снимки ще видите нещо , което е оставило своя отпечатък , не само за 83-та линия , а и за целия район.
Това е необятният комплекс "Марица изток".Снимки като тази и тази са достатъчно показателни и образни.Преди влизане в Любеново - предавателна успоредно с нас се появи и един от електрифицираните клонове , по които типична гледка са промишлените локомотиви EL 2.При входните светофори засякохме частната 52111-2 , собственост на рудник "Трояново 1" , която ни последва и се движехме успоредно почти до приемното сдание.
Секудни след влизането ни в гаровия район , от двете страни имаше товарни вагони "Fals" , а ето как изглежда сградата.Престоят беше няколко минути и през това време направих фотографии:
- композицията на фона на гарата;
- коловозите;
- за спомен пред табелата.
След потеглянето , фотографирах гаровия район.При увеличение на снимката , да забелязвате нещо необичайно на коловоза , вляво от локомотивчето?
След излизане от гарата , равнината ни пое окончателно в своите обятия.След като преминахме през спирките Любеново и Рисиманово , влязохме в гара Раднево.Престоят там бе не повече от 10-тина минути и след заминаването , се разкри друга част от Комплекса.Един от индустриалните клонове отива във вътрешнозаводска гара Раднево - предавателна , от която продължава в североизточна посока.Забелязхме някакво депо с 55-00-ца вътре , ето фотографии от гаровия район:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
Малко по - късно линията става единична и заминава в далечината , скрита от нашите очи.
Ето ни отново на път.Последните километри от 83-та линия не впечатлиха с нищо особено.Тук виждате спирка Любенова махала , която е била някогашна гара , а на тази снимка е Р.П. Богданово , който за наше учудване имаше рък. движение.
След преминаването на този строящ се мост на автомагистрала "Тракия" , влакът навлезе в Нова Загора , като вдясно се вижда 8-ма линия.
С близо 70 минутно закъснение от редовното разписание , 06040-0 докара влака в гарата , където локомотивът бе откачен и на негово място за поемане на състава до Карнобат пристигна 43310-2.Снимка при закачането и една преди потегляне.
"Сл. бряг" , теглен от 46125-1 влезе в гарата и аз се качих в него.За мен голямата "разходка с лодка" приключи.Преди 8614 да замине , хвърлих поглед към композицията , изминала толкова дълъг път и готвеща се за още по - дълъг , като централна роля в това пътуване можем да отдадем на ето този малък "герой".

От мен беше всичко , надявам се описанието да се е харесало на форумната аудитория. :D

Публикувано на: Нед Юли 24, 2011 2:06 pm
от r0n1s1z3
Браво! Красота!

Публикувано на: Сря Юли 27, 2011 10:38 am
от SaiLeR
Скоро пътувах от ПО до ВА по малко нестандартен маршрут.Трябваше ми да стигна покъсно в ВА сутринта и си взех билет в който пишеше
8637 - от ПО до СЗ
4646 - СЗ до ТЛ
3637 - ТЛ до ВА.
Влизам в 8637, и идват да ме проверят, кондуктурката гледа около 5 секунди билета и накрая ме пита къде отивам.
Отговор:Ми то си пише, мисля че в Варна беше.
След 2 минути успях да и обясня че искам да стигна покъсно.
Качвам се в 4646, при проверката ми казват че съм объркал влака.
Отговор:Ама сериозно ли? Само ме е страх сутринта да не стигна в Варна, че не знам какво ще правя там. :lol:
Още 2 минути обяснения защо ще пътувам по 3-та, ами не по 8ма.
Горките кондуктори, като видят 2 различни букви в билета, и системата бъгва.А забравих и да пропусна 2 минутното чудене на билетни каси, като казах че искам билет през Тулово, да измислят какъв влак ще хвана от там.
Накрая стигнахме до отговор:
- Ааа, карловския да, да добре.

Публикувано на: Сря Юли 27, 2011 11:07 am
от mutagen
Заблудена работа,аз веднъж така на Трявна,лелката незнаеше кой е Бв 2613,и аз я попитах,госпожо,вие на летището ли работите?!:))

Публикувано на: Сря Юли 27, 2011 12:06 pm
от SaiLeR
Най фрапиращата глупост която бях чувал е че 2610(Златните) е временен влак, и пътувал само за момента по този си маршрут, щели да го спират. :lol:

Публикувано на: Сря Юли 27, 2011 12:41 pm
от mutagen
Хахахаа,от къде излезна тази информация,я кажи:)))

Публикувано на: Сря Юли 27, 2011 1:39 pm
от SaiLeR
Централна гара в Пловдив. И то преди това, беше едно ровене в системата, разглеждане на пътеводители и карти.И твърдо се мъчеха да ме убедят че 2610 не пътува, и да си ходя щото нямам връзка.
На билетни каси:Ами то такъв влак няма(http://vbox7.com/play:fcd7a314 СИСТЕМАТА КАЗА НЕ!).
На информация:Да върви си, всеки ден.