

Техник

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Техник

117 и 106 ги юркат нон стоп за Варна понеже са ГО и като навият километрите ще си ги приберат и ще има чакане да се изпратят други (но едва ли). Всичко е с цел софийските да не навиват толкова километри и по възможност да се запазят читави и да не влизат често в бокса за ремонт, пък и повече време да са в движение. Логично.
Гонзо, по принцип мисля, че 094 трябва да се върне с 8636.

Гонзо, по принцип мисля, че 094 трябва да се върне с 8636.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Сигурно нещо се е случило с машината и е влязла в депо , а на нейно място са пуснали варненската да изкара "Родопи" до ПО.Иначе обвръзката е следната: 8637 - 30152 - 30155 - 8636.На Ст.Загора сменят машината на нощния по време на престоя и се случва влакът да тръгне с един локомотив от начална гара (Варна или Пловдив) и в крайната да пристигне с друг.Затова и някой вижда например 8637 на Чирпан с 094 , а на Стралджа вече е 061.Втората обвръзка е с "Родопи" 8636 - 8631 - 8632 - 8637 и там машината не се сменя.


Тя механиката й е разбита, бандажите са тънки... нормално.gonzo8611 написа:И закъснението си вървеше - +3 , +4 , +5 ...


А Весо, никой не е казал да има нещо ново. Просто казах, че ако бяха дали 513 щеше да е по-добре от 062.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори