Страница 24 от 59

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:43 pm
от 44142
По добре е да се въртят лок, независимо дали на даден влак ще се подава 44 или 45. При липса на средства за ремонт на локомотиви не е добре едни лок да навъртат киломитри бързо за голями ремонти а други да не правят никакъв пробег.

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:44 pm
от Nikss
Labros написа:... или пускането на бързи машини по ТВ...
Да са с тънки бандажи, изострени реборди и т.н., ограничени за 110 или 80 км/ч е оправдано, но защо след като имаше такъв вой до небето за колоосите и сега пълна свобода на словото и печата. :evil:

Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 11:20 am
от 46 242
Това що ще тук ?? Не беше ли спряно за ремонт ?? (44 107)

Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 11:23 am
от Mario Evstatiev
46 242 написа:Това що ще тук ?? Не беше ли спряно за ремонт ?? (44 107)
Би трябвало 44 107 да е спряна за ремонт.

Публикувано на: Нед Фев 07, 2010 2:24 pm
от 46 242
И аз това се питам. Снимката е съвсем прясна, а машината дори още я нямше в ремонта на ГО преди месец(започната в Левски- по информация на borislaviv)

Публикувано на: Пон Фев 08, 2010 10:19 pm
от rexkos
Имаме ли информация докъде е стигнала работата по лок. 44 133 ? :)

Публикувано на: Пон Фев 08, 2010 10:25 pm
от Mario Evstatiev
rexkos написа:Имаме ли информация докъде е стигнала работата по лок. 44 133 ? :)
Визирайки неплатените суми от БДЖ - до никъде!

Публикувано на: Пон Фев 08, 2010 10:39 pm
от Nikss
rexkos написа:Имаме ли информация докъде е стигнала работата по лок. 44 133 ? :)
Тя 44088 още не е тръгнала, ти вече за 133 питаш... :idea: :arrow:

Публикувано на: Вто Фев 09, 2010 7:58 pm
от 44.123
Nikss написа:
rexkos написа:Имаме ли информация докъде е стигнала работата по лок. 44 133 ? :)
Тя 44088 още не е тръгнала, ти вече за 133 питаш... :idea: :arrow:
Тей като е тръгнала работата БДЖ нямат пари за нищо а в момента съм сигурен, че нищичко не е пипано по 44.133 и 45.179 да не говорим.А за 44.088 такова нещо изпускат това е супер локомотив мечта за всеки машинист.

Публикувано на: Вто Фев 09, 2010 8:36 pm
от Nikss
179 още от Октомври миналата година май е замразена та до днес, а 133 е транспортирана и така си и седи. :? 057 се спомена, че в началото на тази година също трябва да бъде транспортирана в Русе, обаче като гледам няма да е скоро. :x

Публикувано на: Вто Фев 09, 2010 8:48 pm
от bdz46
Остатъците на 44 057 отдавна са в Русе. Коша замина с влак на БЖК още преди 2 месеца.

Публикувано на: Вто Фев 09, 2010 8:51 pm
от Nikss
Сигурен ли си? 133 замина с влак на БЖК по 3-та линия и в момента е в Русе, а 057 остана в ЖПЗ за поставяне на талигите тъй като коша беше на стойки. :wink:

Публикувано на: Вто Фев 09, 2010 8:56 pm
от bdz46
Да, грешка - 133 замина преди 2 месеца.

Публикувано на: Вто Фев 09, 2010 9:05 pm
от Иван Иванов

Публикувано на: Вто Фев 09, 2010 9:08 pm
от Mario Evstatiev
На хубавото можеш ли каза лошо? Отлична работа, май там си плаче за един спотинг като тръгне работата!