Страница 24 от 29
Публикувано на: Пон Дек 25, 2006 11:16 pm
от rexkos
lok45111 написа:Някой да спотне "Евровагона" на 361/362
Голям цирк ще да е, ама ха да видиме.
Идеята е страхотна, но много трудно осъществима, тъй като можем да го спотнем или около в 12 през нощта или в 7 сутринта, а тогава е тъмно. Ще ни трябва помощ от Благоевград, Сандански и Кулата!

Публикувано на: Пон Дек 25, 2006 11:23 pm
от VESO
Дано да се намери.Колкото за снимките по това време на денонощието нищо не пречи те да се осветят на Pikassa или Photoshop,ще изглеждат,все едно са правени през деня.
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 12:25 am
от pavel
Спалният вагон го бива, поне в сравнение с нашите такива. Условията са горе - долу добри (посещавал съм го), но ако сравняваме с европейските спални вагони си е абсолютна нула. Но аз лично не бих дал 50 евро в едната посока, при положение че с автобуса е към 85 отиване и връщане. За Атина автобусите пращят по шевовете, виждал съм често да пускат по 2-3 на редовен курс (вместо един). И познайте чии са автобусите - част от курсовете обслужва СКГТ, а друга част - гръцките ......... железници. Спалният вагон се пълни обикновено когато за автобуса няма места.......
А иначе всичко друго е пълно с въздух, въпреки че кондукторите не смеят да "връщат" ако цъфне някой до Благоевград или Сандански (разбира се, с изключение на циганите и пътуващите с неприличен багаж - компоти и др.). Сетих се за един случай, когато едни лица, често посещаващи и пишещи в интрижника, бяха се избудалили и се бяха качили за Благоевград на УПВ (ужасен пътнически влак) 5621, при положение че по-малката злина им е била под носа. Аз подобна глупост не бих извършил.
45-149 - МПР ; 157 - ТП
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 12:48 pm
от dido73
Днес 45-149 излиза от МПР със сменен тягов двигател.
Вчера 45-157 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.
Също вчера 44-089 влезна с пробил U131 на 220.
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 6:01 pm
от 43.309
Влак 8614 се движи с 45 мин/зДианата също закъснява.
Re: 45-149 - МПР ; 156 - ТП
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 6:45 pm
от 44142
dido73 написа:
Вчера 45-156 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.
мноаго странно. деломайсторите я водят от извесно време че е спряна за бандажи. днес като я видях в ПД забелязах че и вратите са заварени. да не говориш за 45157. тя имаше проблем с регдина на 1-ва група от доста време.
Re: 45-149 - МПР ; 156 - ТП
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 7:21 pm
от dido73
44142 написа:dido73 написа:
Вчера 45-156 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.
мноаго странно. деломайсторите я водят от извесно време че е спряна за бандажи. днес като я видях в ПД забелязах че и вратите са заварени. да не говориш за 45157. тя имаше проблем с регдина на 1-ва група от доста време.
Май съм объркал номера - явно е 157. Спомагателни на 1-ва група работеха с понижено напрежение.
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 7:30 pm
от 44142
точно 157. спомагателните на първа работеха с по ниски обороти. дочул ли си дали има нещо вярно че ще пращаме 083 в русе на среден ремонт.
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 7:41 pm
от dido73
44142 написа:точно 157. спомагателните на първа работеха с по ниски обороти. дочул ли си дали има нещо вярно че ще пращаме 083 в русе на среден ремонт.
Не съм се интересувал, но ще питам на 28-ми за нея. Нищо чудно - в Дп са ги насъбрали като на ревю. Всичките са разколачени и седят. Не знам защо постоянно вкарват като не могат да поемат толкова ремонти.
143 е все още закотвена, 95 пък ептен. 83 явно и тя нема да я бъде в Пд. 142 (твоята машина

) е отписана тотално, 81 мисля че и тя се мъдри в халето закотвена, 44-001 е ГПР - кога ще излезне не се знае.
61-001 е тотално закотвена. 61-004 също може да отлежи за гебер. 61-008 има надежда да излизне от ГПР.
Изобще в Пд е едно своеобразно ревю на разколачени и изоставени машини.
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 7:50 pm
от 44142
лошото е че повечето маш са с протоколи за надпробег за голями ремонти и никой вече не смее да разписва повече понеже някой маш имат по няколко протокола. примерно 44101 трябваше отдавна да е спряна за КР2. изкараха протокол да и се направи ГПР и да работи още 300000 км. такова е и положението и с 072, 084, 096 самоче те трябваше да са СР. сега и те пътуват с протоколи. има и още една камара такива маш. на 076 било направено частично ГПР в ДЦА. правят какви ли не измишльотини и заповеди за а вървят лок.
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 7:53 pm
от 44142
до колкото разбрах 079 е и тя доста разколачена. 081 неможе да се направи за сега понеже са и откраднати шините и силовия кабелаж. 143 до колкото разбрах май е броят към невъзтановимо ограбените маш. 080 била за КР2 но нямало къде да се направи такъв и за сега чака. 095 е изкарана но незнам защо не се прави. траф били намерили от някъде.
Публикувано на: Вто Дек 26, 2006 10:09 pm
от 46 242
Дезирките Черквица-Пл-Свищов-В.Търново се движат като КПВ със 115% и скорост=120 км/час. Истинско удоволствие по новия безнаставов път.

Re: 45-149 - МПР ; 156 - ТП
Публикувано на: Чет Дек 28, 2006 12:41 am
от dido73
dido73 написа:Също вчера 44-089 влезна с пробил X163 на 220.
Съжалявам за грешката - пробил
U131, а не X163. Така съм ги направил 163 тиристора

45-157 и 61-006
Публикувано на: Съб Дек 30, 2006 12:06 am
от dido73
Депо Пд
45-157 вчера 29.12.2006г. излезна от МПР.
61-006 вчера 29.12.2006г. излезна от ТП.
44-101 влезна за случаен ремонт - УБМ и осветление коридори.
Публикувано на: Съб Дек 30, 2006 9:56 am
от lok43r
101 последно имаше 1 изпаднала калодка, 1 обърната и две криви, две изкъртени пясъчни тръби, бавнозадържаща директна спирачка, УБ действащо на място и неработещо осветление в коридорите при включване от 1-ва кабина.