Мнения: 3359
Регистриран на: Сря Фев 15, 2006 10:28 pm
Местоположение: Костинброд, София

Мнение от rexkos »

lok45111 написа:Някой да спотне "Евровагона" на 361/362 :idea:

Голям цирк ще да е, ама ха да видиме.
Идеята е страхотна, но много трудно осъществима, тъй като можем да го спотнем или около в 12 през нощта или в 7 сутринта, а тогава е тъмно. Ще ни трябва помощ от Благоевград, Сандански и Кулата! :D
Един вагон, ама пълен! (4627)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Дано да се намери.Колкото за снимките по това време на денонощието нищо не пречи те да се осветят на Pikassa или Photoshop,ще изглеждат,все едно са правени през деня.
Мнения: 245
Регистриран на: Сря Фев 01, 2006 11:04 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от pavel »

Спалният вагон го бива, поне в сравнение с нашите такива. Условията са горе - долу добри (посещавал съм го), но ако сравняваме с европейските спални вагони си е абсолютна нула. Но аз лично не бих дал 50 евро в едната посока, при положение че с автобуса е към 85 отиване и връщане. За Атина автобусите пращят по шевовете, виждал съм често да пускат по 2-3 на редовен курс (вместо един). И познайте чии са автобусите - част от курсовете обслужва СКГТ, а друга част - гръцките ......... железници. Спалният вагон се пълни обикновено когато за автобуса няма места.......
А иначе всичко друго е пълно с въздух, въпреки че кондукторите не смеят да "връщат" ако цъфне някой до Благоевград или Сандански (разбира се, с изключение на циганите и пътуващите с неприличен багаж - компоти и др.). Сетих се за един случай, когато едни лица, често посещаващи и пишещи в интрижника, бяха се избудалили и се бяха качили за Благоевград на УПВ (ужасен пътнически влак) 5621, при положение че по-малката злина им е била под носа. Аз подобна глупост не бих извършил.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Днес 45-149 излиза от МПР със сменен тягов двигател.
Вчера 45-157 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.
Също вчера 44-089 влезна с пробил U131 на 220.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

Влак 8614 се движи с 45 мин/зДианата също закъснява.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
dido73 написа: Вчера 45-156 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.

мноаго странно. деломайсторите я водят от извесно време че е спряна за бандажи. днес като я видях в ПД забелязах че и вратите са заварени. да не говориш за 45157. тя имаше проблем с регдина на 1-ва група от доста време.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
44142 написа:
dido73 написа: Вчера 45-156 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.

мноаго странно. деломайсторите я водят от извесно време че е спряна за бандажи. днес като я видях в ПД забелязах че и вратите са заварени. да не говориш за 45157. тя имаше проблем с регдина на 1-ва група от доста време.
Май съм объркал номера - явно е 157. Спомагателни на 1-ва група работеха с понижено напрежение.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

точно 157. спомагателните на първа работеха с по ниски обороти. дочул ли си дали има нещо вярно че ще пращаме 083 в русе на среден ремонт.
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Мнение от dido73 »

44142 написа:точно 157. спомагателните на първа работеха с по ниски обороти. дочул ли си дали има нещо вярно че ще пращаме 083 в русе на среден ремонт.
Не съм се интересувал, но ще питам на 28-ми за нея. Нищо чудно - в Дп са ги насъбрали като на ревю. Всичките са разколачени и седят. Не знам защо постоянно вкарват като не могат да поемат толкова ремонти.
143 е все още закотвена, 95 пък ептен. 83 явно и тя нема да я бъде в Пд. 142 (твоята машина :D ) е отписана тотално, 81 мисля че и тя се мъдри в халето закотвена, 44-001 е ГПР - кога ще излезне не се знае.
61-001 е тотално закотвена. 61-004 също може да отлежи за гебер. 61-008 има надежда да излизне от ГПР.
Изобще в Пд е едно своеобразно ревю на разколачени и изоставени машини.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

лошото е че повечето маш са с протоколи за надпробег за голями ремонти и никой вече не смее да разписва повече понеже някой маш имат по няколко протокола. примерно 44101 трябваше отдавна да е спряна за КР2. изкараха протокол да и се направи ГПР и да работи още 300000 км. такова е и положението и с 072, 084, 096 самоче те трябваше да са СР. сега и те пътуват с протоколи. има и още една камара такива маш. на 076 било направено частично ГПР в ДЦА. правят какви ли не измишльотини и заповеди за а вървят лок.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

до колкото разбрах 079 е и тя доста разколачена. 081 неможе да се направи за сега понеже са и откраднати шините и силовия кабелаж. 143 до колкото разбрах май е броят към невъзтановимо ограбените маш. 080 била за КР2 но нямало къде да се направи такъв и за сега чака. 095 е изкарана но незнам защо не се прави. траф били намерили от някъде.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Дезирките Черквица-Пл-Свищов-В.Търново се движат като КПВ със 115% и скорост=120 км/час. Истинско удоволствие по новия безнаставов път. :)
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
dido73 написа:Също вчера 44-089 влезна с пробил X163 на 220.
Съжалявам за грешката - пробил U131, а не X163. Така съм ги направил 163 тиристора :lol: :wink:
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1004
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 8:08 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
45-157 и 61-006

Мнение от dido73 »

Депо Пд
45-157 вчера 29.12.2006г. излезна от МПР.
61-006 вчера 29.12.2006г. излезна от ТП.
44-101 влезна за случаен ремонт - УБМ и осветление коридори.
Изображение - Директива № 432/Д - несбъднатият холокост
«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm

Мнение от lok43r »

101 последно имаше 1 изпаднала калодка, 1 обърната и две криви, две изкъртени пясъчни тръби, бавнозадържаща директна спирачка, УБ действащо на място и неработещо осветление в коридорите при включване от 1-ва кабина.
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация