Идеята е страхотна, но много трудно осъществима, тъй като можем да го спотнем или около в 12 през нощта или в 7 сутринта, а тогава е тъмно. Ще ни трябва помощ от Благоевград, Сандански и Кулата!lok45111 написа:Някой да спотне "Евровагона" на 361/362![]()
Голям цирк ще да е, ама ха да видиме.
Един вагон, ама пълен! (4627)
Спалният вагон го бива, поне в сравнение с нашите такива. Условията са горе - долу добри (посещавал съм го), но ако сравняваме с европейските спални вагони си е абсолютна нула. Но аз лично не бих дал 50 евро в едната посока, при положение че с автобуса е към 85 отиване и връщане. За Атина автобусите пращят по шевовете, виждал съм често да пускат по 2-3 на редовен курс (вместо един). И познайте чии са автобусите - част от курсовете обслужва СКГТ, а друга част - гръцките ......... железници. Спалният вагон се пълни обикновено когато за автобуса няма места.......
А иначе всичко друго е пълно с въздух, въпреки че кондукторите не смеят да "връщат" ако цъфне някой до Благоевград или Сандански (разбира се, с изключение на циганите и пътуващите с неприличен багаж - компоти и др.). Сетих се за един случай, когато едни лица, често посещаващи и пишещи в интрижника, бяха се избудалили и се бяха качили за Благоевград на УПВ (ужасен пътнически влак) 5621, при положение че по-малката злина им е била под носа. Аз подобна глупост не бих извършил.
А иначе всичко друго е пълно с въздух, въпреки че кондукторите не смеят да "връщат" ако цъфне някой до Благоевград или Сандански (разбира се, с изключение на циганите и пътуващите с неприличен багаж - компоти и др.). Сетих се за един случай, когато едни лица, често посещаващи и пишещи в интрижника, бяха се избудалили и се бяха качили за Благоевград на УПВ (ужасен пътнически влак) 5621, при положение че по-малката злина им е била под носа. Аз подобна глупост не бих извършил.
Днес 45-149 излиза от МПР със сменен тягов двигател.
Вчера 45-157 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.
Също вчера 44-089 влезна с пробил U131 на 220.
Вчера 45-157 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.
Също вчера 44-089 влезна с пробил U131 на 220.
Последно промяна от dido73 на Чет Дек 28, 2006 12:42 am, променено общо 3 пъти.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
dido73 написа: Вчера 45-156 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.
мноаго странно. деломайсторите я водят от извесно време че е спряна за бандажи. днес като я видях в ПД забелязах че и вратите са заварени. да не говориш за 45157. тя имаше проблем с регдина на 1-ва група от доста време.
Май съм объркал номера - явно е 157. Спомагателни на 1-ва група работеха с понижено напрежение.44142 написа:dido73 написа: Вчера 45-156 влезна за ТП с повреден рекдин на 220. Оказа се студена и прекъснала спойка в генератора на линейно изменящо се напрежение.
мноаго странно. деломайсторите я водят от извесно време че е спряна за бандажи. днес като я видях в ПД забелязах че и вратите са заварени. да не говориш за 45157. тя имаше проблем с регдина на 1-ва група от доста време.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Не съм се интересувал, но ще питам на 28-ми за нея. Нищо чудно - в Дп са ги насъбрали като на ревю. Всичките са разколачени и седят. Не знам защо постоянно вкарват като не могат да поемат толкова ремонти.44142 написа:точно 157. спомагателните на първа работеха с по ниски обороти. дочул ли си дали има нещо вярно че ще пращаме 083 в русе на среден ремонт.
143 е все още закотвена, 95 пък ептен. 83 явно и тя нема да я бъде в Пд. 142 (твоята машина
61-001 е тотално закотвена. 61-004 също може да отлежи за гебер. 61-008 има надежда да излизне от ГПР.
Изобще в Пд е едно своеобразно ревю на разколачени и изоставени машини.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
лошото е че повечето маш са с протоколи за надпробег за голями ремонти и никой вече не смее да разписва повече понеже някой маш имат по няколко протокола. примерно 44101 трябваше отдавна да е спряна за КР2. изкараха протокол да и се направи ГПР и да работи още 300000 км. такова е и положението и с 072, 084, 096 самоче те трябваше да са СР. сега и те пътуват с протоколи. има и още една камара такива маш. на 076 било направено частично ГПР в ДЦА. правят какви ли не измишльотини и заповеди за а вървят лок.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
до колкото разбрах 079 е и тя доста разколачена. 081 неможе да се направи за сега понеже са и откраднати шините и силовия кабелаж. 143 до колкото разбрах май е броят към невъзтановимо ограбените маш. 080 била за КР2 но нямало къде да се направи такъв и за сега чака. 095 е изкарана но незнам защо не се прави. траф били намерили от някъде.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Съжалявам за грешката - пробил U131, а не X163. Така съм ги направил 163 тиристораdido73 написа:Също вчера 44-089 влезна с пробил X163 на 220.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Депо Пд
45-157 вчера 29.12.2006г. излезна от МПР.
61-006 вчера 29.12.2006г. излезна от ТП.
44-101 влезна за случаен ремонт - УБМ и осветление коридори.
45-157 вчера 29.12.2006г. излезна от МПР.
61-006 вчера 29.12.2006г. излезна от ТП.
44-101 влезна за случаен ремонт - УБМ и осветление коридори.
- Директива № 432/Д - несбъднатият холокост«Charioteer» & «Fleetwood» - 1948 г. - 133 bombs
«Dropshot» & «Trojan» - 1949г. - 150 bombs
Мнения: 507
Регистриран на: Пет Авг 04, 2006 5:58 pm
Информация
Модератори