Страница 24 от 46

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 9:41 pm
от VESO
Nikss написа:... интересно как при някои влакове излиза една и съща скорост, при други пък различна, а няма причина да е такава... :roll:
E , това зависи от различни фактори - машини (макс. скорост , дебелина на бандажи , стилът на каране на дадена локомотивна бригада) или вагони (помня , че веднъж преди тръгване от СФ на 8615 нач. влака отиде при машиниста и го информира , че 4 вагона от композицията имат калодкови спирачки , а машинистът отговори нещо от рода на , че следва да кара с по - ниска скорост от предвидената по КР).

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 10:01 pm
от bdz46
С калодкови спирачки скоростта е до 90 км/ч в междугарието Сп - Пзк.

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 11:51 pm
от Nikss
Ставаше на въпрос за влакове като 3636, 8636, 8637 и 8615, които са минали с 93 км/ч. Как е възможно това? А 8626 със цели 127. При първите 3 влака има причина за това - ограничение на лок, но 8615 е бил с 46 221. Как едни могат, а други не?

Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 1:18 am
от lok43r
Не е въпроса за можене или неможене. Някои от влаковете са разтегнати в този участък и скорост по-голяма от 100 км/ч е безмислена.

Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 8:39 pm
от gonzo8611
..

Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 8:39 pm
от Nikss
Днес, 28.02.2010 г., гара Червен бряг:
:arrow: КПВ 20233 с ЕЛ 45 158 пристигна в 16:17 ч.
:arrow: БВ 2612 с ЕЛ 44 109.7 пристигна в 16:30 ч. и замина в 16:31 ч., като от входния се влачеше с не повече от 20 км/ч, иначе щеше да е -2' (16:28 ч.)
:arrow: ПВ 20136 е изчакал на Телиш надминаване от вл.463 и поради тази причина пристигна в 19:38 ч.

Публикувано на: Нед Фев 28, 2010 11:43 pm
от 46 242
Гонзо,
устройството трябва да се намира някъде между входните и ПС-тата на Зимница. По-скоро непосредствено до ПС-тата. Познах ли ?

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 12:35 am
от gonzo8611
..

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 10:15 am
от Tramway
gonzo8611 написа:......
БВ 8613 +20 с локомотив 44-060 скорост 102 км/ч ( Влака беше абсолютно на време до гара Кермен , но там нещо по инсталацията се повреди , минаваха на телефон и вътре с 20 минути :( . Иначе влака беше претъпкан със студентки :D )
.......
Колега, кажи как сте са обзавели на Сж с брояч на студентки? Че да земем да издействаме от твоите шефове да турят и другаде, ако трябва и рушвет да бутнем.... :wink:

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 11:07 am
от disell
Сигурно са висели па прозорците или са махали от тях със сутиените си или с нещо друго в този топъл ден..... :lol: :wink:

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 1:38 pm
от gonzo8611
..

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 2:46 pm
от rexkos
Днес:

БВ 2613 с лок. 44 065; Сф 10.05 Сг 10.41-10.42
ПВ 20110/20111 с лок. 45 196, който вече няколко месеца е командирована в Мездра
БВ 4611 с лок. 44 068; Сг 11.47-11.50 Сфв 12.25-12.26 Сф 12.30
МБВ 360 с лок. 45 149, който на 24.02.2010 е изписан от ГПР в Дца (Nikss, вече имаш шаблона и таз машина :lol: )
БВ 2615 с лок. 44 085; замина от Сф в 13.21
КПВ 10206 с ЕМВ 30 003/004; Сф 13.25 Ву 13.38-13.42 Кб 13.49

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 11:17 pm
от rosko0172
:arrow: БВ7624 -3 мин. на ВН 20:47ч. с лок.45-180 (на гара ВИДИН първи,втори,трети и четвърти кжоловози са демонтирани,изпращане и посрещане на ПВ и БВ,се извършва от пети и седми)

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 11:21 pm
от Nikss
Какво я направиха тъз гара Видин бре... :roll: :?: :evil: Първо коловозите демонтираха, после КМ махнаха...

Публикувано на: Пон Мар 01, 2010 11:27 pm
от rosko0172
КМ все още не е махната,движението се извършва с електровози,но в скоро време се очаква това да става с дизели.