Страница 23 от 39
Публикувано на: Пон Мар 24, 2008 9:20 pm
от bdz46
rexkos написа:От утре 10122 (досегашният 10222) е с лок. и вагони, 10120 (досегашният 10122) - с два ЕМВ 30.
Обратното - 10122 си е 10122, а 10120 е на мястото на 10222.
Сега обаче ще има ексцесии с 10251, който също се пълни до дупка сутрин.
Изобщо пускането на ЕМВ 30 по 1-ва линия го одрискаха отвсякъде.
Публикувано на: Пон Мар 24, 2008 9:24 pm
от 43.309
Утре 10110 с две емв.Днеска нещо са се шашнали и на 10125 набутаха 2х 32.
Публикувано на: Пон Мар 24, 2008 9:26 pm
от 46 242
Щяха нещо да ги пускат по-бързо по 1ва

Публикувано на: Пон Мар 24, 2008 9:35 pm
от rexkos
bdz46 написа:Обратното - 10122 си е 10122, а 10120 е на мястото на 10222.
Мерси за корекцията. Все ги обърквам тия два влака.

Публикувано на: Вто Мар 25, 2008 12:08 am
от disell
Голям цирк било по 1-ва линия с тези нови ЕМВ-та

Публикувано на: Сря Мар 26, 2008 8:44 am
от bdz46
Влаковете с ЕМВ серия 30 вече се осигуряват на 130%, до 130км/ч.
За пръв път в България редовни влакове се осигуряват на повече от 115% спирачна маса.
Публикувано на: Сря Мар 26, 2008 9:05 am
от rexkos
130 km/h e при 115% спирачна маса. При 130% Vmax e малко повече. Явно Вазовците ги е шубе за повечко.

Публикувано на: Сря Мар 26, 2008 9:09 am
от bdz46
До 130 е по отношение на железния път.
Освен това независимо, че влаковете се осигуряват на 130%, скоростите са си като за 115%, но това вероятно ще бъде оправено по-късно. Сега почти всеки ден излизат телеграми за корекции.
Публикувано на: Сря Мар 26, 2008 12:21 pm
от VESO
В тази насока един въпрос - на колко % се осигуряваха в началото влаковете , обслужвани с мотриса серия 10-00?Предполагам този спирачен процент е бил променен в последствие.
Публикувано на: Сря Мар 26, 2008 12:33 pm
от Гост
bdz46 написа:До 130 е по отношение на железния път.
Освен това независимо, че влаковете се осигуряват на 130%, скоростите са си като за 115%, но това вероятно ще бъде оправено по-късно. Сега почти всеки ден излизат телеграми за корекции.
Това означава ли, че влаковете към ПО ще се движат с 130 или по разписание са до 80 ?
"Електрически мотрисни влакове"
Публикувано на: Сря Мар 26, 2008 1:59 pm
от choveka_vlak
- А постоянните намаления... ???, които са подключени към "евро-бализите"... А железния път!, който видян с просто око не предполага повече от 40-сет км/ч а се движиш по него със 65км/ч, по разписание,... Боже Опази!!!,...

Публикувано на: Сря Мар 26, 2008 4:58 pm
от bdz46
KRAKOMOBILA написа:Това означава ли, че влаковете към ПО ще се движат с 130 или по разписание са до 80 ?
Означава, че по разписание са до 130, т. е. могат да се движат с толкова ако са с ЕМВ 30.
До сега по разписание влаковете бяха до 110км/ч,но ЕМВ 32/33 са до 80.
Публикувано на: Пет Мар 28, 2008 6:56 pm
от rexkos
Днес влак 10210 замина от София навреме от "8 гаден" коловоз, обслужван от ЕМВ 30 005/006.
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 02%7E3.jpg
До гара Алдомировци влакът се движеше навреме, където ни подпряха с 5 минути, вероятно за освобождаване на междугарие.
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 04%7E5.jpg
Интериор на един от челните вагони (30 005)
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 06%7E4.jpg
Хайде една снимка за спомен.
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 09%7E6.jpg
На гара Драгоман пристигнахме с 5 минути закъснение. Докато машинистите сменяха кабините, аз направих две снимки на новата "чамуга":
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 12%7E7.jpg
http://lokomotiven.web.data.bg/gallery/ ... 14%7E2.jpg
10211 потегли от Драгоман с +3, като на Сливница нямаше и грам помен от закъснението.
Публикувано на: Вто Апр 08, 2008 8:43 pm
от dido73
Публикувано на: Вто Апр 08, 2008 10:33 pm
от bdz_bg