Страница 23 от 25

Публикувано на: Съб Сеп 10, 2011 1:14 pm
от robokop180
За добро или за лошо с настъпващата електрификация работата за дизеловите локомотиви намалява...Според мен вместо да се режат, дизелите трябва да се консервират, дори да не са в движение.Не се знае какви времена ще дойдат.
Късогледите управници искат да припечелят /от името на дружеството/ някой лев веднага.Впрочем не ги виня, голяма част от тях дори не са инженери.

Публикувано на: Съб Ное 19, 2011 4:16 pm
от Mario Evstatiev
Докато се ровех из нета, открих снимка на пулта за управление на локомотив ТЭ109(DR серия 130). Коренно се различава от този на нашата 07 по конфигурация, има разлики в челните и страничните стъкла също така. Ето го:
Изображение

Публикувано на: Вто Ное 22, 2011 1:26 pm
от vesko7
Също така Хаслер-а е на правилното място - ниско долу (не да си кривиш глават като пуйче :) ). По депата и в училищата има табла на пултовете на DR 130, изглеждащи по същият начин. Чудесна снимка Админе !!! :thumbleft:

Публикувано на: Сря Ное 23, 2011 5:44 pm
от NiGhtPiSH
lok45111 написа:Докато се ровех из нета, открих снимка на пулта за управление на локомотив ТЭ109(DR серия 130). Коренно се различава от този на нашата 07 по конфигурация, има разлики в челните и страничните стъкла също така. Ето го:
Изображение
Длъжни сме да отбележим, че аналогичната серия на БДЖ 07-00 в DR e 131! :) 130 е по-старата, а и липсва побългаряването. :D

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 9:02 pm
от vkakachev
Що за локомотиви са тези
http://www.ukr-prom.com/img/alboms/3702 ... 482701.jpg

спрямо 07 серия. Аз като гледам имат сходни черти :?:
Знам че ги водят двусекционни.

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 9:29 pm
от vkakachev
От начало не ми допадаха като дизайн ама като гледам какви товарни влакове обслужват в Русия ще излезнат здрави и започвам да хи харесвам.
http://youtu.be/Do0sFAXfpLk

Имат много готин рев на двигателите :twisted:

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 9:38 pm
от vesko7
Това са дизелови локомотиви за товарно движение 2ТЭ10. Допълнителна информация тук:
http://ru.wikipedia.org/wiki/ТЭ10
Има обще черти с бай седмак - Да това е по-ранен модел. Впоследствие се правят в един завод.
Справка:
http://ru.wikipedia.org/wiki/ТЭ109

Основния проблем тука не е мощноста а броя тягови колооси / в случея 3(Co'-Co') и бутащ отново 3(Co'-Co') приблизително на тягов двигател по 300 kW това са си около 11 000 kW тягова мощност сложи на тягова единица по около 130t. - излиза съвсем нормално да се изкара такъв влак. А и руските локомотиви никога не са се отличавали с особенна красота. Руснаците винаги са си падали по дългите и тежки влакове, както и братята хамериканци, канадци, мексиканци и австралийци.

Магистрални дизелови локомотиви | Main line diesel locomotiv

Публикувано на: Сря Яну 04, 2012 9:46 pm
от choveka_vlak
Та с една дума 2ТЭ 116 е така наречения Руски седмак,,, де факто е двусекционен както и 2ТЭ10 но той е двутактов.

Публикувано на: Вто Яну 10, 2012 9:59 pm
от 44.123
Днес 10.01.2012г. 07.059 беше на проби след СР лъскав и блястящ от всякъде.

Публикувано на: Чет Яну 19, 2012 6:24 pm
от lokomotiv_lovech
07 091.2 на гара Ловеч http://www.album.bg/love4_bdz/

Публикувано на: Чет Яну 19, 2012 8:21 pm
от VESO
"В момента няма качени снимки!"
:D

Публикувано на: Чет Яну 19, 2012 8:24 pm
от plastikat
Преди 1 час всичко беше наред и се виждаха,но сега какво се е бъгнало :scratch:

Публикувано на: Чет Яну 19, 2012 8:49 pm
от lokomotiv_lovech
идват :)

Публикувано на: Чет Яну 19, 2012 8:57 pm
от lokomotiv_lovech

Публикувано на: Вто Яну 24, 2012 4:36 pm
от lokomotiv_lovech
Актуални снимки от днес 24.01.2012 на гара Ловеч и фотосесия на 07 061.5 http://www.album.bg/love4_bdz/