
За добро или за лошо с настъпващата електрификация работата за дизеловите локомотиви намалява...Според мен вместо да се режат, дизелите трябва да се консервират, дори да не са в движение.Не се знае какви времена ще дойдат.
Късогледите управници искат да припечелят /от името на дружеството/ някой лев веднага.Впрочем не ги виня, голяма част от тях дори не са инженери.
Късогледите управници искат да припечелят /от името на дружеството/ някой лев веднага.Впрочем не ги виня, голяма част от тях дори не са инженери.
Правият ъгъл на личното местоимение мъти яйцата си върху корен квадратен.

Администратор
Длъжни сме да отбележим, че аналогичната серия на БДЖ 07-00 в DR e 131!lok45111 написа:Докато се ровех из нета, открих снимка на пулта за управление на локомотив ТЭ109(DR серия 130). Коренно се различава от този на нашата 07 по конфигурация, има разлики в челните и страничните стъкла също така. Ето го:


"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Що за локомотиви са тези
http://www.ukr-prom.com/img/alboms/3702 ... 482701.jpg
спрямо 07 серия. Аз като гледам имат сходни черти
Знам че ги водят двусекционни.
http://www.ukr-prom.com/img/alboms/3702 ... 482701.jpg
спрямо 07 серия. Аз като гледам имат сходни черти

Знам че ги водят двусекционни.

От начало не ми допадаха като дизайн ама като гледам какви товарни влакове обслужват в Русия ще излезнат здрави и започвам да хи харесвам.
http://youtu.be/Do0sFAXfpLk
Имат много готин рев на двигателите
http://youtu.be/Do0sFAXfpLk
Имат много готин рев на двигателите

Това са дизелови локомотиви за товарно движение 2ТЭ10. Допълнителна информация тук:
http://ru.wikipedia.org/wiki/ТЭ10
Има обще черти с бай седмак - Да това е по-ранен модел. Впоследствие се правят в един завод.
Справка:
http://ru.wikipedia.org/wiki/ТЭ109
Основния проблем тука не е мощноста а броя тягови колооси / в случея 3(Co'-Co') и бутащ отново 3(Co'-Co') приблизително на тягов двигател по 300 kW това са си около 11 000 kW тягова мощност сложи на тягова единица по около 130t. - излиза съвсем нормално да се изкара такъв влак. А и руските локомотиви никога не са се отличавали с особенна красота. Руснаците винаги са си падали по дългите и тежки влакове, както и братята хамериканци, канадци, мексиканци и австралийци.
http://ru.wikipedia.org/wiki/ТЭ10
Има обще черти с бай седмак - Да това е по-ранен модел. Впоследствие се правят в един завод.
Справка:
http://ru.wikipedia.org/wiki/ТЭ109
Основния проблем тука не е мощноста а броя тягови колооси / в случея 3(Co'-Co') и бутащ отново 3(Co'-Co') приблизително на тягов двигател по 300 kW това са си около 11 000 kW тягова мощност сложи на тягова единица по около 130t. - излиза съвсем нормално да се изкара такъв влак. А и руските локомотиви никога не са се отличавали с особенна красота. Руснаците винаги са си падали по дългите и тежки влакове, както и братята хамериканци, канадци, мексиканци и австралийци.
Последно промяна от vesko7 на Сря Яну 04, 2012 9:54 pm, променено общо 1 път.
Powered by Mac OS X 10.7.3 /Lion/ & Safari 5.1.2



Глобален модератор
Та с една дума 2ТЭ 116 е така наречения Руски седмак,,, де факто е двусекционен както и 2ТЭ10 но той е двутактов.
В спора се ражда истината!. - А тя боли!!!. http://fedya.snimka.bg/daily/lokomotivi ... 9.18147603

Акредитиран фотограф
07 091.2 на гара Ловеч http://www.album.bg/love4_bdz/
Само който нищо не прави той не греши
Тука са
http://www.album.bg/love4_bdz/

Само който нищо не прави той не греши
Актуални снимки от днес 24.01.2012 на гара Ловеч и фотосесия на 07 061.5 http://www.album.bg/love4_bdz/
Само който нищо не прави той не греши
Информация
Модератори