Страница 23 от 50

Публикувано на: Пон Дек 13, 2010 11:38 pm
от VESO
"+ 35" означава , че даден влак се движи със закъснение от 35 минути , или 35 "отгоре" върху реалното му време по разписание.
Ако знакът е минус , означава , че влакът се движи преди време с толкова минути , колкото е цифрата след минуса.

Дай Боже повече влакове с минуси. :lol:

Публикувано на: Пон Дек 13, 2010 11:43 pm
от bdz46
+35' -> 35 минути закъснение.
Обърнете внимание, че след числото (35 не е цифра) има означение, че става въпрос именно за минути.

+35' = 35 минути закъснение
+35'' = 35 секунди закъснение
+35 = плюс 35

Означението за минути често се пропуска за по-бързо, като от контекста става ясно за какво става дума.

Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 12:09 am
от VESO
Чак сега видях , че след числото има някакви знаци.Тази чертичка я виждам много трудно след половин минутно взиране в екрана.Тодоре , мерси , че изясни , а когато се касае за час , какво се пише след числото? :D

няма

Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 12:28 am
от RAILWAYSTATION
ми когато се касае за час се пишат съответстващите му минути винаги така се обявява например оня ден писаха за МБВ 362 че закъснява с 500 минути вместо с 8 часа и 20 минути. Направило ми е впечатление че дори и секунди не се използват затова са излишни означенията ``- Винаги закъснението се дава в минути едно от най-големите засега е било на МБВ 383 +700 когато дерайлира при Курило... :?

Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 12:28 am
от 42 072.9
Знакът '(прим) се използва за съкращение на минута, "(секонд) за секунда.

Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 11:37 am
от minitek
Аз знам защо повечето влакове са без фургони. От световната банка са отпуснали много пари за реформа в железницата- една от тях е отделянето на Пътнически превози и Колетни пратки, както и по-голямо разграничаване на Товарни и пътнически превози. :wink:

Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 12:02 pm
от VESO
Остава да вземат пример от Освобождението , когато отделно от пътническите е имало и пощенски влакове , съставени изцяло от специални вагони за превоз на колетни пратки.Доколкото знам , в Русия още се движат такива влакове , включващи в съставите си 4-5 , че дори и повече фургона , които се движат на дълги разстояния.

Публикувано на: Вто Дек 14, 2010 12:03 pm
от 46 242
Има някакъв резон. SNCF също са имали фургони в БВ. Сега тази функция от експресни ТВ, само нощем и с висока скорост.

Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 9:05 pm
от desiro_94
КПВ 20206 се движи със 150 мин закъснение :o Някой знае ли нещо?
КПВ 20224 с 5 мин закъснение
ПВ 70103 с 10 мин закъснение
КПВ 20209 за сега с 85 мин закъснение :arrow:

Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 9:27 pm
от 44142
desiro_94 написа:КПВ 20206 се движи със 150 мин закъснение :o Някой знае ли нещо?
КПВ 20224 с 5 мин закъснение
ПВ 70103 с 10 мин закъснение
КПВ 20209 за сега с 85 мин закъснение :arrow:

Изпотрошени пантографи край Черепиш.

Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 9:59 pm
от Mario Evstatiev
desiro_94 написа:КПВ 20206 се движи със 150 мин закъснение :o Някой знае ли нещо?
КПВ 20224 с 5 мин закъснение
ПВ 70103 с 10 мин закъснение
КПВ 20209 за сега с 85 мин закъснение :arrow:
Същият пристигна на Своге в 20:20 с ЕМВ 32-107/108. Населеността във влака беше 5%, служебните лица бяхме повече от пътуващите. На София пристигна в 21:08, след което веднага ЕМВ се връща като 20209.

Причината за закъснението на 20206/20209 е счупен токоснемател на влаковия локомотив на БВ 7623 при РП Черепиш.

Публикувано на: Сря Дек 15, 2010 10:16 pm
от desiro_94
Аз тъкмо си бях закупил билет за 20209 и гледам на таблото за пристигащи и гледам КПВ 20206 обявен със 120, и се наложи да си върна билета. :lol:

Публикувано на: Чет Дек 16, 2010 9:13 am
от 45-170
и емв 32-107 която обслужваше 20206 беше строшила пантограф и така се върна като 20209 за мездра.

Публикувано на: Чет Дек 16, 2010 8:16 pm
от фена
Да ама не е 32-107/32-108 а е 32-109/32-110 :? 107/108 имаше проблем с двигателите и със студа много мразнеше днес в 71-отклонение

Публикувано на: Пет Дек 24, 2010 5:42 pm
от desiro_94
БВЗР 2610 с 44 108 с нормалния си състав + добавен състава на Варна уикенд, като на 20223/4 са отрязали състава на Варна уикенд включително и бистрото.
БВЗР 1623 с 44 130 (5 вагона)
БВ 2615 с 44 118 (6 вагона)
БВ 7622 с 44 202 :o (7 вагона и имаше още много правостоящи)
ПВ 20111 с 44 174
ПВ 20103/4 с 32 061/2 :o
КПВ 20221/2 с 30 015/6
КПВ 20223/4 отново с 44 108 :arrow: