Страница 23 от 78
Публикувано на: Вто Авг 03, 2010 7:47 am
от 44142
Един ревизор вагони на ГО сподели, че някъде по 3-та имало проблем и повечето варненски вагони ги карат в ГО на ревизия понеже някъде из трасето се наранявали дълбоко бандажите и немогли от инфрата да открият къде. Та напоследък на варненските влаци се прикачат или откачат такива вагони за ревизия.
Публикувано на: Вто Авг 03, 2010 11:26 am
от 46 242
02.03.2010/21:49
40 сек след установяване на влака в крайна гара втори пантограф на лок 44 111 изгърмя мощно и поръси перона със заря от искри. За щастие слизащите хора още не бяха се придвижили до нивото на локомотива. Ей на това му се вика безопасно движение-след два ремонта !. После ми разправяйте глупости за боксуващи колооси...
Публикувано на: Вто Авг 03, 2010 11:29 am
от 44142
Изолатор може да пробие по всяко време и на всякакъв вид тяга.
Публикувано на: Вто Авг 03, 2010 1:43 pm
от disell
44142 написа:Един ревизор вагони на ГО сподели, че някъде по 3-та имало проблем и повечето варненски вагони ги карат в ГО на ревизия понеже някъде из трасето се наранявали дълбоко бандажите и немогли от инфрата да открият къде. Та напоследък на варненските влаци се прикачат или откачат такива вагони за ревизия.
По принцип на прелеза след Иганово страна София удря като за световно , другото по-съмнително място е гара Зимница.
Публикувано на: Вто Авг 03, 2010 1:47 pm
от Nikss
disell написа:44142 написа:Един ревизор вагони на ГО сподели, че някъде по 3-та имало проблем и повечето варненски вагони ги карат в ГО на ревизия понеже някъде из трасето се наранявали дълбоко бандажите и немогли от инфрата да открият къде. Та напоследък на варненските влаци се прикачат или откачат такива вагони за ревизия.
По принцип на прелеза след Иганово страна София удря като за световно , другото по-съмнително място е гара Зимница.
Скоро този термин дълбоко нараняване на бандажите ще се разпространи и по други линии предвид сочните настави, които стоят незаварени.

Публикувано на: Вто Авг 03, 2010 2:28 pm
от Vancho
Затуй в балкана само дараци серия 47 от двата типа. 27 47 може да са пред разпад по возия, но наставките не ги бъркат

Да живее родното производство от средата на миналия век

Публикувано на: Сря Авг 04, 2010 10:30 am
от bdz46
8613 замина с 45 155.
Публикувано на: Сря Авг 04, 2010 11:12 pm
от 43.309

Инвазията на файтерите- нощен епизод

8627 с 43.5 начело + 10 вагончета отзад

Публикувано на: Чет Авг 05, 2010 7:50 am
от VESO
Ивайло , спалните два ли бяха , или са ги увеличили? За сравнение , миналото лято бяха 4.
Публикувано на: Чет Авг 05, 2010 10:34 am
от muri83
43.309 написа:
Инвазията на файтерите- нощен епизод

8627 с 43.5 начело + 10 вагончета отзад

и по точно 43-509

лично я видях
Публикувано на: Чет Авг 05, 2010 8:09 pm
от 46 242
Считано от 8:40 на 30.08.2010 до 16:40 на 27.10.2010 се преустановява напълно движението по 3та жп линия във връзка с изпълнението на рехабилитация на железен път и съоръжения в гарата Макоцево и междугарието Макоцево-Долно Камарци. В същия период от време ще продължи изритването на камъни по главния коловоз на гара Мирково.
Публикувано на: Пет Авг 06, 2010 10:57 pm
от disell
Пак през Пловдив се очертава купон

Публикувано на: Съб Авг 07, 2010 8:02 pm
от Vancho
Днес:
ПВ 90106 с 43 556 и три 74 ки

Публикувано на: Съб Авг 07, 2010 8:43 pm
от stani_46001
Vancho написа:Днес:
ПВ 90106 с 43 556 и три 74 ки

Да, и аз видях вчера този влак с такива вагони в Каспичан. Забелязал съм, че периодично го пускат с такъв състав, което ме радва разбирасе.
Публикувано на: Съб Авг 07, 2010 9:23 pm
от Nikss
stani_46001 написа:Vancho написа:Днес:
ПВ 90106 с 43 556 и три 74 ки

Да, и аз видях вчера този влак с такива вагони в Каспичан. Забелязал съм, че периодично го пускат с такъв състав, което ме радва разбирасе.
Отминава времето на тези вагони, усеща се нуждата от закупуване на нови... не искам да коментирам вибрациите в дълги прави където скоростта е от 115 до 130 км/ч.