Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Един ревизор вагони на ГО сподели, че някъде по 3-та имало проблем и повечето варненски вагони ги карат в ГО на ревизия понеже някъде из трасето се наранявали дълбоко бандажите и немогли от инфрата да открият къде. Та напоследък на варненските влаци се прикачат или откачат такива вагони за ревизия.
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

02.03.2010/21:49
40 сек след установяване на влака в крайна гара втори пантограф на лок 44 111 изгърмя мощно и поръси перона със заря от искри. За щастие слизащите хора още не бяха се придвижили до нивото на локомотива. Ей на това му се вика безопасно движение-след два ремонта !. После ми разправяйте глупости за боксуващи колооси...
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Изолатор може да пробие по всяко време и на всякакъв вид тяга.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

44142 написа:Един ревизор вагони на ГО сподели, че някъде по 3-та имало проблем и повечето варненски вагони ги карат в ГО на ревизия понеже някъде из трасето се наранявали дълбоко бандажите и немогли от инфрата да открият къде. Та напоследък на варненските влаци се прикачат или откачат такива вагони за ревизия.
По принцип на прелеза след Иганово страна София удря като за световно , другото по-съмнително място е гара Зимница.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

disell написа:
44142 написа:Един ревизор вагони на ГО сподели, че някъде по 3-та имало проблем и повечето варненски вагони ги карат в ГО на ревизия понеже някъде из трасето се наранявали дълбоко бандажите и немогли от инфрата да открият къде. Та напоследък на варненските влаци се прикачат или откачат такива вагони за ревизия.
По принцип на прелеза след Иганово страна София удря като за световно , другото по-съмнително място е гара Зимница.
Скоро този термин дълбоко нараняване на бандажите ще се разпространи и по други линии предвид сочните настави, които стоят незаварени. :twisted:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Затуй в балкана само дараци серия 47 от двата типа. 27 47 може да са пред разпад по возия, но наставките не ги бъркат :D Да живее родното производство от средата на миналия век :)
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

8613 замина с 45 155.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнение от 43.309 »

:D Инвазията на файтерите- нощен епизод
:arrow: 8627 с 43.5 начело + 10 вагончета отзад :lol:
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Ивайло , спалните два ли бяха , или са ги увеличили? За сравнение , миналото лято бяха 4.
Мнения: 81
Регистриран на: Пон Авг 24, 2009 6:15 pm
Местоположение: sofia
Обратна връзка:

Мнение от muri83 »

43.309 написа::D Инвазията на файтерите- нощен епизод
:arrow: 8627 с 43.5 начело + 10 вагончета отзад :lol:
и по точно 43-509 :lol: лично я видях
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

Считано от 8:40 на 30.08.2010 до 16:40 на 27.10.2010 се преустановява напълно движението по 3та жп линия във връзка с изпълнението на рехабилитация на железен път и съоръжения в гарата Макоцево и междугарието Макоцево-Долно Камарци. В същия период от време ще продължи изритването на камъни по главния коловоз на гара Мирково.
Мнения: 1030
Регистриран на: Вто Фев 14, 2006 12:31 am
Местоположение: Варна , България

Мнение от disell »

Пак през Пловдив се очертава купон :wink:
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Днес:
ПВ 90106 с 43 556 и три 74 ки :shock:
Мнения: 585
Регистриран на: Сря Дек 16, 2009 10:58 am
Местоположение: Provadiq

Мнение от stani_46001 »

Vancho написа:Днес:
ПВ 90106 с 43 556 и три 74 ки :shock:
Да, и аз видях вчера този влак с такива вагони в Каспичан. Забелязал съм, че периодично го пускат с такъв състав, което ме радва разбирасе.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

stani_46001 написа:
Vancho написа:Днес:
ПВ 90106 с 43 556 и три 74 ки :shock:
Да, и аз видях вчера този влак с такива вагони в Каспичан. Забелязал съм, че периодично го пускат с такъв състав, което ме радва разбирасе.
Отминава времето на тези вагони, усеща се нуждата от закупуване на нови... не искам да коментирам вибрациите в дълги прави където скоростта е от 115 до 130 км/ч.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Заключено

Обратно към “Архив "Трейнспотинг, ГДВ, мероприятия и общи теми"”

Информация