
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
02.03.2010/21:49
40 сек след установяване на влака в крайна гара втори пантограф на лок 44 111 изгърмя мощно и поръси перона със заря от искри. За щастие слизащите хора още не бяха се придвижили до нивото на локомотива. Ей на това му се вика безопасно движение-след два ремонта !. После ми разправяйте глупости за боксуващи колооси...
40 сек след установяване на влака в крайна гара втори пантограф на лок 44 111 изгърмя мощно и поръси перона със заря от искри. За щастие слизащите хора още не бяха се придвижили до нивото на локомотива. Ей на това му се вика безопасно движение-след два ремонта !. После ми разправяйте глупости за боксуващи колооси...

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
По принцип на прелеза след Иганово страна София удря като за световно , другото по-съмнително място е гара Зимница.44142 написа:Един ревизор вагони на ГО сподели, че някъде по 3-та имало проблем и повечето варненски вагони ги карат в ГО на ревизия понеже някъде из трасето се наранявали дълбоко бандажите и немогли от инфрата да открият къде. Та напоследък на варненските влаци се прикачат или откачат такива вагони за ревизия.

Скоро този термин дълбоко нараняване на бандажите ще се разпространи и по други линии предвид сочните настави, които стоят незаварени.disell написа:По принцип на прелеза след Иганово страна София удря като за световно , другото по-съмнително място е гара Зимница.44142 написа:Един ревизор вагони на ГО сподели, че някъде по 3-та имало проблем и повечето варненски вагони ги карат в ГО на ревизия понеже някъде из трасето се наранявали дълбоко бандажите и немогли от инфрата да открият къде. Та напоследък на варненските влаци се прикачат или откачат такива вагони за ревизия.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
Считано от 8:40 на 30.08.2010 до 16:40 на 27.10.2010 се преустановява напълно движението по 3та жп линия във връзка с изпълнението на рехабилитация на железен път и съоръжения в гарата Макоцево и междугарието Макоцево-Долно Камарци. В същия период от време ще продължи изритването на камъни по главния коловоз на гара Мирково.
Да, и аз видях вчера този влак с такива вагони в Каспичан. Забелязал съм, че периодично го пускат с такъв състав, което ме радва разбирасе.Vancho написа:Днес:
ПВ 90106 с 43 556 и три 74 ки
Последно промяна от stani_46001 на Съб Авг 07, 2010 8:45 pm, променено общо 1 път.

Отминава времето на тези вагони, усеща се нуждата от закупуване на нови... не искам да коментирам вибрациите в дълги прави където скоростта е от 115 до 130 км/ч.stani_46001 написа:Да, и аз видях вчера този влак с такива вагони в Каспичан. Забелязал съм, че периодично го пускат с такъв състав, което ме радва разбирасе.Vancho написа:Днес:
ПВ 90106 с 43 556 и три 74 ки
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Информация
Модератори