Комбинация 4641- 4611-Свищов работи перфектно , на връщане също , като пристигнахме в Левски за 2615 ( 26.12 ) го погледнах за населеност и просто ми стана ясно , че ще стоя не знам си колко прав и така или иначе бях решил да пътувам с 4612-4640 които бяха нормално пълни и имаше свободни места , а след ГО-лямата гара даже си бяхме сами в купето до Варна. На гара Шумен влакът почти се разтовари и в крайната гара слязохме около 30-40 пътника.
Аз вчера пътувах с 2615 и населеността беше жестока . В първа класа стоях прав от Мездра до Павликени . Никаде нямаше места, това с тези 5 вагона по празниците е направо безобразие .disell написа:Комбинация 4641- 4611-Свищов работи перфектно , на връщане също , като пристигнахме в Левски за 2615 ( 26.12 ) го погледнах за населеност и просто ми стана ясно , че ще стоя не знам си колко прав и така или иначе бях решил да пътувам с 4612-4640 които бяха нормално пълни и имаше свободни места , а след ГО-лямата гара даже си бяхме сами в купето до Варна. На гара Шумен влакът почти се разтовари и в крайната гара с лязохме около 30-40 пътника.

Докато преглеждах електронното разписание , установих два очевидни пропуска , които графистите явно не са догледали.Както знаем , известно време първият пътнически влак от Димитровград за Пловдив тръгваше след "Хебър"-а 1650 и беше до Пещера.От миналото разписание този влак бе разделен на две с два номера , но дестинацията бе същата - след слизането на пътниците , мотрисата се пълнеше наново и продължаваше за Пещера.
Докато сега 10240 идва в ПО в 6:45.Точно в същото време 18202 заминава за Пещера и връзка не е предвидена.Причината за късния час на пристигане от Димитровград е увеличеното времепътуване (средно с над 35 минути за участъка) , поради което тази връзка не се осъществява.Но основният проблем е , че не може да се измести часа на тръгване на 18202 , тъй като 15 минути след него се движи Белият кон.Другият вариант е DESIRO-то да тръгва след Коня , но пък ще пристига в Пещера в по - късен час и няма да успее да спази разписанието на връщане да е в 9:05 на Пловдив.
Второто недоглеждане е между 10111 и 10243.Времето за връзка е само 4 минути , което е абсолютно безобразие , тъй като влакът от София идва на 2-ри челен , а димитровградският се намира на 5-ти главен.
Аз мисля да пиша писмо до дирекцията.Какво смята форума?
Докато сега 10240 идва в ПО в 6:45.Точно в същото време 18202 заминава за Пещера и връзка не е предвидена.Причината за късния час на пристигане от Димитровград е увеличеното времепътуване (средно с над 35 минути за участъка) , поради което тази връзка не се осъществява.Но основният проблем е , че не може да се измести часа на тръгване на 18202 , тъй като 15 минути след него се движи Белият кон.Другият вариант е DESIRO-то да тръгва след Коня , но пък ще пристига в Пещера в по - късен час и няма да успее да спази разписанието на връщане да е в 9:05 на Пловдив.
Второто недоглеждане е между 10111 и 10243.Времето за връзка е само 4 минути , което е абсолютно безобразие , тъй като влакът от София идва на 2-ри челен , а димитровградският се намира на 5-ти главен.
Аз мисля да пиша писмо до дирекцията.Какво смята форума?
Последно промяна от VESO на Сря Яну 19, 2011 12:59 am, променено общо 1 път.

Модератор
Не ми харесват следобедните връзки в новото разписание от Габрово за Варна, през Горна. С ПВ 42209, тръгващ от Габрово в 13:45 в Царева ливада се чака близо 2 часа за ПВ 40214, а със следващия - ПВ 42211 заминаващ от Габрово в 17:00 пак в Царева ливада се чака около 1 час за "Хебъра". Доколкото помня при старите разписания тези връзки бяха по-удобни.
Дядовата ръкавичка на път от Свищов :

А сега си представете тоя народ в 80 местен конски вагон ...
Как да стане номера ? Вярно че тая тъпла е покрай осми декември, когато всички си тръгват по родните места, но всяка седмица и то не само петъците става невъобразим ад. А сега скоро като почва и новия семестър... не ми се мисли в чифтетата Свищов Троян какво става
защото точно те са с едновагонни състави

А сега си представете тоя народ в 80 местен конски вагон ...


О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата
(Русе-Димитровград 4647)
(Русе-Димитровград 4647)


Такава е и тълпата в последния за Добрич,а гледката вместо дизеро да е пуснат състав от лок 55 серия и вагон серия 50 не е рядка затова много хора ползват маршрутки Добрич-Варна и от там или влак или автобус като повечето предпочитат автоДруса 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
Излезе една нова безумна поправка за влак 20166 който през лятото в дните вторник и петък ще тръгва с 1 ч. по-късно от Варна заради двата МБВ които (1004 и 1014 ) се движат именно тогава но не мога да схвана логиката , те тръгват когато 20166 вече ще е минал Провадия и едва ли ще ги "подпре" някъде.

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Според сайта на БДЖ влак 20150 вместо през Дибич минава през...Добрич и разстоянието между Радко Димитриево и Добрич се изминава за има няма 5-6 минути а от Добрич до Шумен са 10 мин.
Ликувайте съфорумци най-сетне се сбъдна една мечта.Имаме си влак стрела, като за капак ем на ток и ем на дизел баца

[/img]






[/img]

да наистина трябва да си поправят тази грешка че смешни стават пак добре че не са написали Добрич-север. Като се замисли човек къде е логиката след Радко Димитриево да минава транзит до Добрич и после пак да се връща в Шумен
или може би се връща през Комунари, Дългопол, Синдел, Повеляново, Девня, Суворово и Вълчи дол транзит





disell написа:Излезе една нова безумна поправка за влак 20166 който през лятото в дните вторник и петък ще тръгва с 1 ч. по-късно от Варна заради двата МБВ които (1004 и 1014 ) се движат именно тогава но не мога да схвана логиката , те тръгват когато 20166 вече ще е минал Провадия и едва ли ще ги "подпре" някъде.
От вчера има нова телеграма с която се отменят от 11.02 корекциите на 20166 и една камара влакове движещи се с ДМВ.

Информация
Модератори