Страница 23 от 42
Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 9:32 pm
от plastikat
Ей обаче познах че са били сараньовските 44-ки

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 9:43 pm
от 07
Nikss написа:nikol4yy написа:Янтрата е с вагоните на Уикенда, защото нейните 63-ки са пратени на профилактика в Согия. Така че спокойно ще си върне запазените 63-ки

.
Каква профилактика ве братче?!? Амчи Дряново е къде къде по-близо? Каква профилактика и то баш в София?
Депо Надежда си е на БДЖ, завода в Дряново без пари не дават! сигурно са за ревизия
Публикувано на: Сря Авг 11, 2010 8:08 am
от Nikss
07 написа:Nikss написа:nikol4yy написа:Янтрата е с вагоните на Уикенда, защото нейните 63-ки са пратени на профилактика в Согия. Така че спокойно ще си върне запазените 63-ки

.
Каква профилактика ве братче?!? Амчи Дряново е къде къде по-близо? Каква профилактика и то баш в София?
Депо Надежда си е на БДЖ, завода в Дряново без пари не дават! сигурно са за ревизия
Е ако наистина е така наистина ще ме откажат повече да пътувам с влак...

Публикувано на: Сря Авг 11, 2010 10:29 am
от Tramway
Всички вагонни заводи, а именно:
"ВРЗ-99" АД - Септември
"ТРАНСВАГОН" АД - Бургас
"ВРЗ КАРЛОВО" АД - Карлово
"ИНТЕРКОМ" ООД - Дряново
"ЛВЗ" ЕАД - Русе
са частни фирми, нямащи нищо общо с БДЖ и други държавни структури. Те приемат на драго сърце всякакви поръчки за ремонти, ревизии, ако щете и миене със сапун и пароструйка на вагони, но на съответната цена, която много солена.
Само "ВАГОНОРЕМОНТЕН ЗАВОД - ХАН КРУМ" АД - Хан Крум и "ВАГОНОРЕМОНТЕН ЗАВОД - ЛЕВСКИ" АД - Левски са все още държавни, но и при тях важи горното защото и те са извън системата на железницата.
Публикувано на: Пон Авг 16, 2010 5:49 pm
от nagi
Въпросче относно населеност и състав на влак 8610?
Публикувано на: Пон Авг 16, 2010 7:09 pm
от VESO
nagi написа:Въпросче относно населеност и състав на влак 8610?
Фургон и пет exDB вагона от серия 43 (понякога има и такъв от серия 45). Само един смесен , което означава 1/3 от вагона първа класа.
Населеността варира , като тези дни поради "Spirit of Burgas" има доста връщащи се , в неделя влакът генерира що годе стабилна населеност почти по целия си маршрут , особено пътникопотока се увеличава след Пловдив.През седмицата пътниците в 5-те вагона се броят на пръсти , малко са и връщащите се от морето , поради ранния час на тръгване от Бургас.Извод - удобен за пътуване , в зависимост обаче дали си фен или не на exDB-тата.

Публикувано на: Пон Авг 16, 2010 8:20 pm
от nagi
Благодаря за отговора! А относно вагоните съм на мнение, че не са по важни от целта на пътуването и компанията.
Публикувано на: Пет Сеп 03, 2010 3:37 pm
от Nikss
Днес БВ 2612 вози на опашката прясно излязъл (на 31.08 ) от ревизия в Дряново второкласен софийски вагон с номер 50 52 29 74 111-9
БВ 4611 пък нямаше втори локомотив (за вл.2691, интересно с кой лок ще бъде днес), но пък за сметка на това имаше вагон 21.

Публикувано на: Пет Сеп 03, 2010 5:53 pm
от Vancho
Какво означава ''вагон 21'' Аз лично се сещам за 2143, но ти сигурно имаш предвид велосипеден/инвалиден

Публикувано на: Пет Сеп 03, 2010 6:05 pm
от Nikss
Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 4:05 pm
от plastikat
Днес пътувах от Русе до Бургас с директния влак ,и меко казано останах потресен

Още докато си купувах билета ,забелязах че има и друг вариянт с 2 прекачвания ,на Синдел разпределителна и на Карнобат на Слънчевия бряг ,и ми стана доста траги-комично ,как директния влак стига с 30 минути по късно ,от колкото ако се бях прекачил 2 пъти,но както и да е ,избрах да не се прикачвам ,(тъй като снощи бях на рожден ден до 05:30 и от там директно 06:10 на гарата на влака,и вероятността да проспя някоя връзка беше огромна

) Направи ми впечатление че от Русе до Каспичан спирахме на "всяка керемидка" бетер пътнически влак.Няма да ви споменавам трите директни вагона за Бургас (74-ки) ,че бяха отвратително мръсни ,раздрънкани ,разхлопани и какво ли още не .... Но най втрещен останах когато слязох на Каспичан да запаля една цигара,тогава обстойно разгледах вагоните и от вън,единия вагон 74 010 почти нямаше бандаж,на око го прецених че нямаше повече от 5мм дебелина,(тъй като нямах измервателно средство под ръка)и съответно разлика във буферите със съседния вагон (който беше с дебел бандаж) беше около 40-50 мм .Когато мина началник влака покрай мен ,му показах разликата и го попитах дали не е опасно тънък бандажа,а той ми се изсмя и ми каза "КАРАЙ,ТЕ И БЕЗ БАНДАЖ МОГАТ ДА ВЪРВЯТ " И просто щях да падна от безхаберието и незаинтересоваността му ,както и да е ,но до Бургас бая потреперах от страх да не стане някоя беля ,добре че поне подадоха куца машина до 100 километра (43531) ,че иначе със 130 километра в час можеше и да се разпадне тоя вагон някъде между Карнобат и Бургас

А най-смешното беше,че на Бургас доста бозав чужденец ,с прилично добър фотоапарат снимаше омазаната с графити 43531 ,какво ли си е помислил горкия човечец за родното ни БДЖ, не искам и да си помислям даже

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 4:27 pm
от svd90
Защо Дианата е със 74-ки

Какви са пак тея експерименти

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 4:52 pm
от Saruman
plastikat луд ли си какви бандажи на серия 74 ?!? Те са с дискови спирачки. А началника ако е разбирал от серии и спецификации правилно ти се е изсмял, но ако не разбира горкия той.

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 5:32 pm
от Vancho
plastikat, снощи май си попрекалил с пиенето

Публикувано на: Вто Сеп 07, 2010 6:22 pm
от 44.123
9620/9623 от известно време вече е БЕЗ фургон с което вече нито един влак по 9-та линия не е с фургон освен пък ако на 9621/9622 не са сложили ама него не съм го виждал скоро.