Страница 23 от 48
Публикувано на: Пон Сеп 20, 2010 8:38 pm
от tedo21
Ето я красавицата. Доста добре боядисана. На гара Димитровград.
Снимка: 18.09.2010.
Не е цяла, но по-назад не можех да отида.
Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 11:07 am
от 46 242
Тедо,похвално за 44 130. Ако искаш още по-интересно снимки да ни пуснеш,разходи се до Свиленград да инспектираш голямото строителство. На един хуй място си, и не се сещам за друг форумец пребиваващ на изток от Димитровград.

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 4:52 pm
от tedo21
Може, но малко ще ми е трудно. Сега почна училището, пък и разписанията сега на влаковете тук са такива, че трудно да се пътува с тях. Евентуално с мой личен превоз или с автобуса.

Публикувано на: Вто Сеп 21, 2010 6:06 pm
от 46 242
Събота и неделя не си на училище. А не е казано че през седмицата трябва постоянно да си. Хуквай тъдява преди да са рукнали дъждове и светове. Приготви си да извървиш няколко км до новостроящия се мост. Уговори си една прилична цена с някой таксиджия и газ надолу!
Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 9:06 pm
от gonzo8611
Искам да попитам на 43-310 каква му е максималната скорост? Като на 43-5хх ли е?
Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 9:14 pm
от bobara_e_tuk
точно така, като на останалите 43.5ХХ

Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 9:23 pm
от gonzo8611
Защото изглежда различно , а и е минавала скоро ремонт и си викам да не са я барнали

Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 9:38 pm
от bobara_e_tuk
и аз се интересувам върху какво са правили ремонт, но в депото нищо не казват

Публикувано на: Пет Сеп 24, 2010 10:17 pm
от Nikss
310 е с Р-ова механика, но за повече от 100 км/ч никой и дума не е обелвал, инак си е чиста Р-ка, отвътре леко преправена с части от 43 и изменени някои схеми, но при смяна на колоосите, редукторите, амортисьорите и пружините проблемът е никакъв да шари със 130. Лок е от ГПР, боядисан е /не знам защо понеже при ПР-то го боядисаха и боята не беше зле преди ГПР-то сега/, засега уж се държи, но ще видим до кога.

Публикувано на: Пон Сеп 27, 2010 9:29 pm
от Nikss
44 060.
2 към днешна дата е с километри за ГПР.
43 526 утре най-сетне е скоростно-спирачна проба Сз-Клц след 2 години застой, прекарани в чакане на траф. Предполагам от 512 са взели.

Припомням, че трафът на 526 гръмна на около 80 000 км пробег след извършен ПР в депо Сз.
Публикувано на: Вто Сеп 28, 2010 9:12 pm
от Nikss
До края на следващия месец 43 509.
9 ще навърти километрите за ГПР.

Публикувано на: Сря Сеп 29, 2010 10:27 pm
от Nikss
Тази нощ 43 516 ще отпътува втора на 4646 отивайки за струг в Го.
44 070 продължава да трупа километри надпробег в депо Сз. Явно ще се чака да излезе 44 161, за да си я вземат ГО за ГПР.

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 4:41 am
от bobara_e_tuk
всичко отива в ГО, а за СЗ нищо

Публикувано на: Чет Сеп 30, 2010 5:25 am
от Nikss
bobara_e_tuk написа:всичко отива в ГО, а за СЗ нищо

Спокойно! 516 не отива да работи в ГО, отива да я престържат, защото явно в СЗ или няма струг или не е читав, та днес е в ГО, то е за 1 ден работа престъргването и до утре трябва да се е прибрала.

Освен това, както казах в предишното мнение, 070 продължава да трупа надпробег километри от командировката, а отдавна трябваше да е спряна за ГПР, че и да работи отново, след като го е минала.

Публикувано на: Съб Окт 02, 2010 1:07 pm
от 44142
Днес 2615 е с 44130.