Страница 23 от 59

Публикувано на: Нед Яну 17, 2010 11:54 pm
от borislaviv
n0_aLoNe написа:Някаква идея какво става с 44 109.7? Още ли е в ремонт?
Излезе в петък от ГПР>

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 3:55 pm
от n0_aLoNe
borislaviv написа:
n0_aLoNe написа:Някаква идея какво става с 44 109.7? Още ли е в ремонт?
Излезе в петък от ГПР>
Благодаря.
А нещо ново по нея има ли?

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 5:28 pm
от borislaviv
Не.

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:24 pm
от Nikss
Аз имам опасения относно скоростта - да не е ограничена на 100 както стана с 44 106 и 44 138? :? Защото те не бяха с нови колооси, 109 също не е, а май беше поизтъняла преди ремонта, вече нямам спомени. :?

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:28 pm
от VESO
Последно 109 я засякох в Септември на товарачка , но беше доста тънка.По - късно някой я беше видял в София и мнението беше същото.

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:31 pm
от Nikss
От тук произлиза друг въпрос - използван ли е до край ресурса на бандажите до спирането за ремонта и сменени ли са те докато е траел същия. Ако е така значи, че не е ограничена. По принцип в депо ГО при ремонт на локомотивите слагат и нови бандажи, но има и няколко случая на локомотиви, които са излизали със стари колооси още отпреди плановите ремонти. Така например през Септември 2008 г. 44 115 излезе от ПР със старите си колооси и до 100 км/ч, тъй като имаше още ресурс в тях, движи се около 3 месеца и спря за преобуване. А според мен е неефективно да бъде пуснат лок от ремонт и след 1 месец да влезе за преобуване затова се надявам любимката ми 109 да е с нови обувки. 8)

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:33 pm
от VESO
Дано да имаме още един локомотив , който да потропва с червени ботушки , но останаха ли комплекти? :roll: :shock: :?

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:37 pm
от Nikss
Нещо скоро не се е чувало за нова доставка. До колкото знам са останали само няколко комплекта по депата, но те са за точно определени локомотиви тъй, че 109 няма как да е намазала от червените. Иначе от горнооряховските 121 която е КР ще излезе с червени и евентуално 44 202 както се говори. :roll:

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:43 pm
от borislaviv
44-109 е със старите бандажи, защото имат дебелина сигурно за още 3 ТП, неразумно е да се сменят защото сигурно ще минат поне 50000км.Скоростта е същата.

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 8:49 pm
от Nikss
Благодарим много за добрата новина. Да сте живи и здрави. 8)

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:01 pm
от 46 242
VESO написа:Дано да имаме още един локомотив , който да потропва с червени ботушки , но останаха ли комплекти? :roll: :shock: :?
Сметките ми стигат до 46 лок със сменени колооси. В това число и тези които все още са в ремонт(+ серия 45 преминала в 44).

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:14 pm
от 07
46 242 написа:
VESO написа:Дано да имаме още един локомотив , който да потропва с червени ботушки , но останаха ли комплекти? :roll: :shock: :?
Сметките ми стигат до 46 лок със сменени колооси. В това число и тези които все още са в ремонт(+ серия 45 преминала в 44).
А някои от тези на които са сменени да не са попаднали обратно "на канала" ? от тези 46 локомотива със сменени оси и колооси 30 да са за 130 би трябвало да стигат за БВ.....

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:37 pm
от Nikss
Стигат и още как. Малкото 45-ци обаче налагат експлоатирането на 44-ките (било то ограничени или бързи) на всякакви влакове. :?

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:42 pm
от Labros
:lol:

Публикувано на: Пон Яну 18, 2010 9:43 pm
от 46 242
VESO написа: от тези 46 локомотива със сменени оси и колооси 30 да са за 130 би трябвало да стигат за БВ.....
Стигат предоволно, но никoй не си троши главата за обвръзки. Плюс това БДЖ изкуствено си уреждат повечето БВ да са навреме при 100.