Страница 23 от 147

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 9:50 am
от bdz46
С електромер естествено.

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 10:04 am
от stankos
Останал съм с впечатление , че същите са свалени преди много време от машините !
Явно съм сбъркал! :dontknow:

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 10:21 am
от bdz46
Не са свалени, почти всички си имат.

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 12:11 pm
от stankos
Заблудил съм се от искането на един от частните оператори , машините да бъдат оборудвани с електромери и така да се отчита реалната консумация , като същата бъде извадена от цената на инфраструктурната такса !
Чисти сметки :arrow: Добри приятели !
Но не темата и форума за тия съждения ! :lol:

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 3:34 pm
от disell
То даже си има специална заповед на кои локомотиви да се записва изразходваната електроенергия и на кои не.

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 6:17 pm
от 42 072.9
Тези дни ще излезе телеграма за спиране от експлоатация на 44198 до отстраняване на особеностите в бордовия дневник.
Дано днешната проверка не е била в повод на стачката онзи ден. :?

45-172 и 45-159

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 8:05 pm
от фена
На 45-172 по време на пробите е дала кръгов огън на от ТД а 45-159 може да не я видим скоро онзи ден остави влак 7625 на гара Бо по ГАЗ в трафа а като се знае касе ще я правят :( :( :( :roll: :?

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 8:42 pm
от Nikss
За сметка на 159 и учудване на всички, които смятахме, че 44 140 е спряна за ремонт (капитален), същата се оказа, че е в движение и днес обслужи влакове 20233/20234. На външен вид е ужасна - сякаш е стояла изоставена с години в хале, но в машинното е страшна - преслушах я при прегарирането - вентилатори, компресори, редуктори, дори и спирачните цилиндри. :D Единственият недостатък е, че пантографите се вдигат бавно - 4 до 5 секунди, нормалното е 3, а съм виждал локомотиви, на които се вдигат и за под 2 секунди. :shock: Забелязах, че на едната кабина светят само 3 от 4-те надбуферни фарчета. Общо взето е това. Предполагам е пусната с протокол. :roll:

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 8:43 pm
от 44142
Трябваше да е КР но я протоколираха. 159 бързо ще я оправят има доста 43 донори в М.

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 8:45 pm
от Nikss
44142 написа:Трябваше да е КР но я протоколираха. 159 бързо ще я оправят има доста 43 донори в М.
Толкова ли закъсаха, че чак и спрените 43 да търбушат и да ги ползват за резервни части на Р-ките. :shock:

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 8:47 pm
от 44142
То не се знае какво е на 159. Може да даде Газ и при повредено АТП.

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 9:09 pm
от borislaviv
Nikss написа:За сметка на 159 и учудване на всички, които смятахме, че 44 140 е спряна за ремонт (капитален), същата се оказа, че е в движение и днес обслужи влакове 20233/20234. На външен вид е ужасна - сякаш е стояла изоставена с години в хале, но в машинното е страшна - преслушах я при прегарирането - вентилатори, компресори, редуктори, дори и спирачните цилиндри. :D Единственият недостатък е, че пантографите се вдигат бавно - 4 до 5 секунди, нормалното е 3, а съм виждал локомотиви, на които се вдигат и за под 2 секунди. :shock: Забелязах, че на едната кабина светят само 3 от 4-те надбуферни фарчета. Общо взето е това. Предполагам е пусната с протокол. :roll:
Нормата за вдигане и сваляне на пантографи мисля че беше около 6-7 секунди. Ако се вдига за две секунди, то направо ще попилее графита на каретката и ще разлюлее КМ. Освен това той се вдига на етапи.Първо бързо- като мине средата се забавя и след това при наближаване на КМ пак бързо.

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 9:20 pm
от Nikss
6-7 секунди той докато се вдигне... 3 секунди си е най-нормално според мен - имам доста наблюдения специално заради паяка на входните стрелки на Чб страна Пл - обикновено на 3 етапа се вдига пантограф ако е правилно регулиран. А иначе в Мездра 45 176 от раз вдигаше "тоягите" - само щракнеш ключа и буф веднага на мрежата - с 1 замах при което се получава яка искра между КМ и каретката, а същата таз разбойница е къртила графит на каретката на единия пантограф в дефилето точно заради нерегулираните пантографи, а другият направо при вдигане го е чупила... тук според мен и самата КМ е от значение - в дефилето на доста места при вдигане се разлюлява, след Мездра изобщо не усеща на мрежата при вдигане. :D 8)

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 9:28 pm
от dido73
44142 написа:То не се знае какво е на 159. Може да даде Газ и при повредено АТП.
Газ може да е предизвикан от трафа или АТП. Във всяко от двете (траф или АТП) може да възникне газ от дъгов разряд. :)
И двата маслени кръга имат обща точка при бухолцовото реле и от където и да дойде газта (траф или АТП) то ще задейства.

Re: 45-172 и 45-159

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 10:18 pm
от Vlakov
фена написа:На 45-172 по време на пробите е дала кръгов огън на от ТД
Kръговият огън е лесен, набиваш шунт и се оправя, трябва малко повече Ампери и по малко волтаж :D пък, ако не стане значи вече работата е по-сериозна, и ако не се почистят ТД ще се збогуваме :D . Tова е което знам аз. :D :D Не че е полезен коментара ама да го има :D

Грешките поправени от Модератор.