Страница 23 от 25
Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 4:34 pm
от bdz_bg
Аз съм привърженик на пътеводителите.Имат много предимства пред електронния.При пътуване във влака по-лесно се ориентираш за връзките.Все пак не всички са запознати толкова добре с влаковете и номерата им.Вярно,че след един месец има толкова много изменения.Относно електрония пътеводител няма какво да кажа.Явно тия IT-специалисти не си вършат работата както трябва.Цените са са объркани.Предлагам който види нещо да сигнализира на "Връзки с обществеността".Уверявам ви,че хората там си гледат работата както трябва.След многократни сигнали от моя страна, най - накрая влак 492 го има в разписанието.
Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 4:41 pm
от Nikss
Ами някой ако има лаптоп с безжичен интернет може и в интернет-пътеводителя да се ориентира за връзките. Освен това повече от пътуващите още на гарата при закупуването на билета се консултират със служителите на гишето за връзките и каквото още ги интересува. Така е най-добре - на място. А цените в електронния вариант съм сигурен, че скоро ще ги оправят. Днес е едва 1-вият ден. Не може всичко да е перфектно, все трябва да се омажем някъде.

Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 6:29 pm
от Saruman
Не някъде, а навсякъде! Много грешки наистина има електронният пътеводител. Някои бързи влакове, които трябва да имат 1-ва класа пише, че нямат; а някои пътнически ги показва, че имат. Друго което ми направи впечатление: влак обслужван от електричка серия 32 пише, че към електричката има прикачени вагони 2-ра класа салон. И много други подобни.
Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 7:01 pm
от VESO
Но в електричката от серия 32-00 салонът наистина е второкласен.Ех да имаше и пърокласен.

Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 7:31 pm
от 46 242
Напишете в една станица всичко що ви се чини неялово в новата КР (скорости, обходи), за да мога да отпечатам и се консултирам с отговорния отдел.

Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 7:44 pm
от Labros
46 242 написа:Напишете в една станица всичко що ви се чини неялово в новата КР (скорости, обходи), за да мога да отпечатам и се консултирам с отговорния отдел.

Ох, те пък са се завтекли и завчас понечили да отстранят проблемите.
Най-много да излязат с някакви витиевати обяснения, дето никой не може да ги разтълкува, че даже и авторите им.
Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 7:50 pm
от 46 242
Това че бъркат не пречи да ги поправяваме. Hе са отказвали мнения и корекция, ако наистина е грешка съобразно с реaлната моментна скорост на даден участък. Давайте грешките,пък после ще видим какво може да се направи.
Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 7:52 pm
от Labros
Аз не мога да разбера следното: защо първо се наготвя графика, задават се скорости и обходи и изведнаж се "сещат", че дадения участък не отговаря на предвидените от самите тях параметри. Тука кой е виновен

Пак
НК ЖИ, нали

Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 8:11 pm
от 46 242
От март секциите започват да подават скоростите, такива каквитo се стремят да достигнат за предстоящия ГДВ. С тези данни започва лека полека да се сглобява графика. Обещанията продължават, но както почти винаги, глъмперите не успяват да си изритат камъните така добре,че да се достигне заявената скорост. И от сeптември всеки се снижава, ослушва се и си трае.Крайният резултат е на лице.
Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 9:02 pm
от Labros
Вината значи е поделена. Едните не си вършат работата, пречат по него начин на другите, а пък вторите не сигнализират до компетентните органи и служби навреме за отстраняването на проблема и санкциониране на самозабравили се началници.
"Мила родна картинка"- Елин Пелин.
Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 10:13 pm
от 46 242
Грешиш ! Вината е основно в служещите, а не в нацалниците ! Поне за ГДВ-то се убедих че е така. Но "лошите" началници са толкова затиснати от непреудолими проблеми,че книжките им минават през онaзи..Има все пак хора дето ги подсещат за това-онова.
Публикувано на: Нед Дек 13, 2009 10:16 pm
от Labros
Имах предвид началници по секции.
Публикувано на: Пон Дек 14, 2009 6:35 am
от Mario Evstatiev
Labros написа:Имах предвид началници по секции.
Проблемите със скоростите не са от вчера. От много години си спомням, че след излизане на нов ГДВ, няколко дни след това се започва с поправките в КР, телеграмите за корекции, а за капак и пръкнали се нови намаления по железния път. Въпреки всичко, явно в този ГДВ ще наблюдаваме по - малко подобни проблеми, за сега се спазват заложените в КР скорости.
По потвърдени данни Ву - Кб е минато вече със 100 км/час, Мк - Дкм обаче е интересно

Публикувано на: Вто Дек 15, 2009 12:58 am
от desiroml
lok45111 написа:
Проблемите със скоростите не са от вчера. От много години си спомням, ...
Въпреки всичко, явно в този ГДВ ще наблюдаваме по - малко подобни проблеми, за сега се спазват заложените в КР скорости.
По потвърдени данни Ву - Кб е минато вече със 100 км/час, Мк - Дкм обаче е интересно

Най-накрая нещо успокоително...
Публикувано на: Сря Дек 16, 2009 11:27 am
от pavkata_zaraboy86
Като гледам престоите по гарите на БВ 8632 "Родопи" в ГДВ-то, отново ми намирисва на редовни закъснения най-малкото заради нищожните 2 минути на СЗ, където както пътникопотока от влака и за влака е много голям, така и се прави смяна на локомотивната бригада.