Аз съм привърженик на пътеводителите.Имат много предимства пред електронния.При пътуване във влака по-лесно се ориентираш за връзките.Все пак не всички са запознати толкова добре с влаковете и номерата им.Вярно,че след един месец има толкова много изменения.Относно електрония пътеводител няма какво да кажа.Явно тия IT-специалисти не си вършат работата както трябва.Цените са са объркани.Предлагам който види нещо да сигнализира на "Връзки с обществеността".Уверявам ви,че хората там си гледат работата както трябва.След многократни сигнали от моя страна, най - накрая влак 492 го има в разписанието.
Пътувай с влак - спаси природата !

Ами някой ако има лаптоп с безжичен интернет може и в интернет-пътеводителя да се ориентира за връзките. Освен това повече от пътуващите още на гарата при закупуването на билета се консултират със служителите на гишето за връзките и каквото още ги интересува. Така е най-добре - на място. А цените в електронния вариант съм сигурен, че скоро ще ги оправят. Днес е едва 1-вият ден. Не може всичко да е перфектно, все трябва да се омажем някъде. 


Не някъде, а навсякъде! Много грешки наистина има електронният пътеводител. Някои бързи влакове, които трябва да имат 1-ва класа пише, че нямат; а някои пътнически ги показва, че имат. Друго което ми направи впечатление: влак обслужван от електричка серия 32 пише, че към електричката има прикачени вагони 2-ра класа салон. И много други подобни.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm
Ох, те пък са се завтекли и завчас понечили да отстранят проблемите.46 242 написа:Напишете в една станица всичко що ви се чини неялово в новата КР (скорости, обходи), за да мога да отпечатам и се консултирам с отговорния отдел.
Най-много да излязат с някакви витиевати обяснения, дето никой не може да ги разтълкува, че даже и авторите им.

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm
От март секциите започват да подават скоростите, такива каквитo се стремят да достигнат за предстоящия ГДВ. С тези данни започва лека полека да се сглобява графика. Обещанията продължават, но както почти винаги, глъмперите не успяват да си изритат камъните така добре,че да се достигне заявената скорост. И от сeптември всеки се снижава, ослушва се и си трае.Крайният резултат е на лице.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm

Администратор
Проблемите със скоростите не са от вчера. От много години си спомням, че след излизане на нов ГДВ, няколко дни след това се започва с поправките в КР, телеграмите за корекции, а за капак и пръкнали се нови намаления по железния път. Въпреки всичко, явно в този ГДВ ще наблюдаваме по - малко подобни проблеми, за сега се спазват заложените в КР скорости.Labros написа:Имах предвид началници по секции.
По потвърдени данни Ву - Кб е минато вече със 100 км/час, Мк - Дкм обаче е интересно

64.19

Най-накрая нещо успокоително...lok45111 написа:
Проблемите със скоростите не са от вчера. От много години си спомням, ...
Въпреки всичко, явно в този ГДВ ще наблюдаваме по - малко подобни проблеми, за сега се спазват заложените в КР скорости.
По потвърдени данни Ву - Кб е минато вече със 100 км/час, Мк - Дкм обаче е интересно
Влака щади природата - пътувайте с ВЛАК!!!
Върнете ни кушетите!
Върнете ни кушетите!
Информация
Модератори