Страница 23 от 46

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 11:43 am
от Tramway
Nikss написа:По 1-ва точка лично аз когато извършвам наблюдения от гара/спирка, различна от Чб записвам, иначе не пиша, то е ясно, че е от Чб и няма смисъл да се пише.
Целта е да са получава информация в един и същ недвусмислен вид от всички точки на наблюдение. Много по-разбираемо е да се напише напр. "25.02.2010, ЧБ", отколкото да са гадае къде живее тоз, който го е писал и къде евентуално му е било възможно да извърши наблюдението.
Nikss написа:По 2-ра точка час на пристигане и заминаване пиша при пътувания, а иначе сверявам с електронния пътеводител и от там ако има закъснение записвам с колко е закъснял дадения влак. Иначе наистина смятам предложението на Сашо за добро - ако не се пише нищо да се смята, че е навреме.
Меродавната база не е електронния пътеводител, а валидния график по КР с направени последващи корекции. Задачата е да са следи точността на влаковете и вярността на електронното разписание спрямо графика, както и коректността на отразяване в гаровите и он-лайн таблата на реалното движение на влаковете. И тъй като не всеки може да разполага с книжки-разписания и напълно актуален график, какъвто има машиниста и дежурния, предложих освен пресметнатото отклонение да са пише "пр. чч:мм, тр. чч:мм", а не само +/- мм или навреме. Като я има таз информация лесно се сверява с истинския график.
Nikss написа:По 3-та точка не схванах какво точно имаш в предвид, но предполагам да се следи разписанието в електронния пътеводител и да се пресмята закъснението. :roll:
Обясних по-горе какво имам предвид. Още веднъж повтарям: електронният пътеводител и гаровите табла НЕ СА еталон. Там също има грешки, които ще са обект на наблюдение и засичане.

Всичко туй не е самоцел. Скоро тези справки ще влязат в работа.

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 12:19 pm
от 46-401
Какъв е смисълът да се следи тази информация? Има натурка на влака, има пътен лист, отделно дежурните и те пишат пристиганията и заминаванията. Електронните табла дават постоянно информация защото са към системата на гаровите табла и каквото е на тях, такова и на електронните?

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 12:23 pm
от Tramway
46-401 написа:Какъв е смисълът да се следи тази информация? Има натурка на влака, има пътен лист, отделно дежурните и те пишат пристиганията и заминаванията. Електронните табла дават постоянно информация защото са към системата на гаровите табла и каквото е на тях, такова и на електронните?
След някоя и друга седмица ще бъде обяснен смисъла и целта.

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 3:31 pm
от rexkos
25.02.2010, гара София:

10203 с лок. 45 156, пристигна в 06:51 с 5-вагонна композиция в състав 2Bx74, 1Ax50, 2Bx74.
2611 с лок. 44 137, замина в 07:05
462 очакваше "солунската група" и се готвеше да замине с лок. 45 201.
3621 за втори пореден ден с лок. 46 242
10121 с лок. 44 139, взет от влак 383 и довечера ще се прибира "вкъщи" с 382. Влакът беше с 5 вагонен състав както следва: 2Bx50, 1Ax40, 1Bx74, 1Bx50.

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 1:35 pm
от lubo_katastrofata
БВ 5611 с локомотив 44 001.6 \:D/ + 5 мин / з

Изображение

Изображение

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 3:40 pm
от bobara_e_tuk
това е приятна гледка за очите :)

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 3:49 pm
от Saruman
Направо да изплакнеш очи, ама да го пращат по 1-ва по 2-ра дето има високи скорости.

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 4:21 pm
от Vancho
А кой е казал че по пета няма високи скорости :roll:

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 5:34 pm
от gonzo8611
,.

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 6:00 pm
от 43.309
Браво за това ставаше въпрос :). Някой път засечи и частниците, че да не вървят с повече от 80км/ч. :lol:

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 6:20 pm
от gonzo8611
..

Публикувано на: Пет Фев 26, 2010 6:59 pm
от bobara_e_tuk
Все пак трябва нещо и по 5-та линия, не може само един и същи локомотив

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 1:47 pm
от 46 242
gonzo8611 написа:ооо засичаме ги ама не карат повече от 75 км/ч . Тук на компютара всичко се записва и няма каде да бягат :D
Гонзо, thanks за интересното инфо.
Любопитно ми е дали чифтетата 8611/8614+8631/8632 прекосяват Стралджа със 125 км/ч. ?
Двете чайки го правеха преди да лепнат ограничението 100 км/ч(заради вагоните).

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 3:41 pm
от gonzo8611
..

Публикувано на: Съб Фев 27, 2010 8:43 pm
от Nikss
Интересна информация, благодарим за което... интересно как при някои влакове излиза една и съща скорост, при други пък различна, а няма причина да е такава... :roll: