Страница 22 от 40

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:27 pm
от 44142
Значи вина имат превозната бригада, че са го пуснали още от начална гара Вн да тръгне така. Трябвало е да го сложат на опашката и заключат.

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:29 pm
от 43.309
44142 написа:Значи вина имат превозната бригада, че са го пуснали още от начална гара Вн да тръгне така. Трябвало е да го сложат на опашката и заключат.
Мои колеги от Ва казват,че 8636/7 били много студени и често нямало парно във някои вагони.

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:30 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Значи вина имат превозната бригада, че са го пуснали още от начална гара Вн да тръгне така. Трябвало е да го сложат на опашката и заключат.
Според мен вината е в поддръжката. Влака и без това беше къс, ако извадят вагона щеше да стане хептем мазало. До Мездра спаси положението, след което народа бе преместен в отоплени и чисти купета в съседен вагон.

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:31 pm
от 44142
Все едно е бил изваден ваг като е пътувал празен.

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:32 pm
от 43.309
Е нали бяха мръсни и другите вагони?

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:35 pm
от Mario Evstatiev
43.309 написа:Е нали бяха мръсни и другите вагони?
Единствения чист вагон, който споменах се напълни с народа от повредения вагон. Останалите 3 вагона бяха под всякаква критика.

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:39 pm
от 44142
Състава на 7622 с какво отива до ВН?

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:40 pm
от rexkos
44142 написа:Състава на 7622 с какво отива до ВН?
7623

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:42 pm
от 44142
Щом е със 7623 значи има предостатъчно време този ваг да е дал фира някъде по ВН. От СФ съм 99% сигурен, че не е тръгнал неизправен.

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:48 pm
от Mario Evstatiev
44142 написа:Щом е със 7623 значи има предостатъчно време този ваг да е дал фира някъде по ВН. От СФ съм 99% сигурен, че не е тръгнал неизправен.
Дори и да е така, във Видин трябва да за взели мерки след като влака се приема час преди самото тръгване. Ревизор - вагони е длъжен да се увери в техническата изправност на всички вагони, а това очевадно не е направено съвестно.

Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:50 pm
от 44142
Ревизор - вагони не го интересува дали грее. Не го го интересува да има спирачки влака.

Публикувано на: Чет Дек 27, 2007 5:41 pm
от Labros
Ами за пореден път по тоя влак се пускат такива вагони.За техническото състояние отговорност носи БДЖ, а за вътре да е чисто и приятно основна роля играят пътниците.

Публикувано на: Пет Дек 28, 2007 6:46 pm
от rexkos
Днес влак 10205 беше с 4 вагона 45-та серия. След слизането на прословутите тумби на сп. Костинброд, населеността във влака беше около 30%. Чух много приятни отзиви за новодоставените вагони. Най-интересният коментар беше: "Ааах какви бебешки вагони. Розово-сивкави, много са сладки". 50111 замина с вагоните на 10205 и същата машина.
Изображение

2611 беше с 6 вагона плюс бюфет и фургон. ABy бяха 2 вместо 3 (ако са 3, първата класа се търкаля полупразна). By бяха четири.

Публикувано на: Пет Дек 28, 2007 10:15 pm
от Nikss
rexkos написа: 2611 беше с 6 вагона плюс бюфет и фургон. ABy бяха 2 вместо 3 (ако са 3, първата класа се търкаля полупразна). By бяха четири.
Аааа тук не съм съгласен.Лично съм видял днес вагоните-3 ABy и 3 By бяха.Проблема е,че на 3-тия ABy вагон няма жълта лента над 1 класа и затова като се гледа от разстояние си мислиш,че е By. :wink:

Публикувано на: Съб Дек 29, 2007 11:51 am
от VESO
След като няма жълта лента , ти как определи , че е първа класа? По интериора вътре ли? Първокласните отделения на вагоните са купеен тип , при това боядисан в розово ( :twisted: :evil: :twisted: ).