Публикувано на: Вто Дек 25, 2007 10:27 pm
Значи вина имат превозната бригада, че са го пуснали още от начална гара Вн да тръгне така. Трябвало е да го сложат на опашката и заключат.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Мои колеги от Ва казват,че 8636/7 били много студени и често нямало парно във някои вагони.44142 написа:Значи вина имат превозната бригада, че са го пуснали още от начална гара Вн да тръгне така. Трябвало е да го сложат на опашката и заключат.
Според мен вината е в поддръжката. Влака и без това беше къс, ако извадят вагона щеше да стане хептем мазало. До Мездра спаси положението, след което народа бе преместен в отоплени и чисти купета в съседен вагон.44142 написа:Значи вина имат превозната бригада, че са го пуснали още от начална гара Вн да тръгне така. Трябвало е да го сложат на опашката и заключат.
Единствения чист вагон, който споменах се напълни с народа от повредения вагон. Останалите 3 вагона бяха под всякаква критика.43.309 написа:Е нали бяха мръсни и другите вагони?
762344142 написа:Състава на 7622 с какво отива до ВН?
Дори и да е така, във Видин трябва да за взели мерки след като влака се приема час преди самото тръгване. Ревизор - вагони е длъжен да се увери в техническата изправност на всички вагони, а това очевадно не е направено съвестно.44142 написа:Щом е със 7623 значи има предостатъчно време този ваг да е дал фира някъде по ВН. От СФ съм 99% сигурен, че не е тръгнал неизправен.
Аааа тук не съм съгласен.Лично съм видял днес вагоните-3 ABy и 3 By бяха.Проблема е,че на 3-тия ABy вагон няма жълта лента над 1 класа и затова като се гледа от разстояние си мислиш,че е By.rexkos написа: 2611 беше с 6 вагона плюс бюфет и фургон. ABy бяха 2 вместо 3 (ако са 3, първата класа се търкаля полупразна). By бяха четири.