Страница 22 от 102
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 6:21 pm
от mutagen
Ммм интересно звучи,трябва да се види и снима....
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 6:32 pm
от VESO
Значи да направя едно уточнение от тази карта.
Демонтирана е 3-километровата отсечка Разделна - р.п. Разделна , по която преди преминаваха нощните 2636 и 2637.Сега тези влакове ще отиват в Повеляново , откъдето трябва да сменят посоката на движение.Получава се ситуация , идентична на тази в Самуил с 9637 и 9636 - електровозът отпред се разкача , а отзад идва дизеловия локомотив да поеме влака.Преди на Синдел не се сменяше посоката и на мястото на разкачения електровоз идваше 07-00-цата.
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 6:35 pm
от mutagen
Чудесно пояснение Весо,хилади благодарности!!!!!!!:)Значи седмака идва директно отзад на композицията,а Шкодата сигурно идва във Ва...
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 6:36 pm
от bdz46
Нищо не е демонтирано все още. Има намерения да се закрие линията Разделна - Р. П. Разделна.
Тази промяна трябваше да стане отдавна, защото смяната на машини на Синдел беше безмислена.
Повеляново е по-голяма гара, с маршрутизирани маневри и всичко става много по-бързо.
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 6:42 pm
от VESO
Тодоре , това ли е истинската причина?
Защото от БДЖ казват , че не били в състояние да плащат разходите по двете линии - Разделна - р.п. Разделна и Повеляново - р.п. Разделна и затова предложили на НКЖИ да закрие първата линия , а те да пренасочат единствените влакове , минаващи оттам - нощните от и за София през втората.
Добре , на мен от цялата тази история не ми е ясно едно - не е ли имало товарни влакове , идващи от страна Кардам - Добрич - Девня , които да заминават към 2-ра , 3-та или 9-та линия , без да има нужда да ходят в Повеляново.Сега при закриването на тази отсечка , това би било невъзможно , а и ще се налага допълнителна маневра за въртене на машината.
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 10:38 pm
от evrokoma
Те ако питаш БДЖ трябва въобше да няма влакове ,а сега сериозно линията Разделна-Девня не е демонтиранан товарни влакове има макар и веднъж на 2-3 дни но има ,като цяло линията Повеляново-Кардам е за капитален ремонт но едва ли ще го има скоро гледката Дизеро с 15км/ч е нормална гледка

Публикувано на: Чет Яну 13, 2011 5:45 pm
от disell
БДЖ нищо не поддържат , просто от НК ЖИ (и по-специално от ГО-лямото място) решиха да закрият парчето Ра-Р.п. Ра с цел провслолутите им икономии (интересно какъв ли разход за поддръжка прави това парче от около 300-400 м при условие , че в последните 20 год. едва ли е виждало някакъв ремонт ) а не да вземат да съкратят малко от прекалено излишната администрация в 13 етажния билдинг, добре , че в София имало трезво мислещи и отмениха тази безумна идея.
А за 2636*2637 сега е по-добре понеже спалните вагони остават на опашка и при спиране в гара или на спирките след Дчс не се налага да се изтегля с по няколко вагона след перона за да могат пътниците да се качват и слизат в седящите вагони.
Товарните влакове поради идеята за закриване вместо да минават директно за Ра и Слр сега пак се връщат в Пвя където се прави маневра за обикаляне на състава (а ако има руска група в края става още по-весело) и това ако ми докажат , че е икономически по-изгодно да правиш глупави безмислени маневри отколкото директно да си върви влака здраве му кажи.
Но за съжаление вече трябва да признаем , че е така - след разделянето на инфрата от превозвача и новопоявилите се такива вече диспечерите от превозвачите и тези на НК ЖИ не влагат никаква мисъл за малко по-рационално използване на подвижния състав , само гледат некадърните книжки-разписания и спазват всяка точка и запетая в тях вместо да си напрегнат ( то даже и това не трябва да правят относно движението на товарните влакове ) и явно на превозвачите не им пука ,че плащат за "кухо" работно време , а после реват , че производителността на един локомотив и жп.транспорта като цяло била ниска.
Публикувано на: Чет Яну 13, 2011 5:50 pm
от disell
При намаляване на скоростта на движение под 25 км/ч спират движението на Дезиро по съответната отсечка тъй като при движение повече от 15 мин със скорост по-малка от 25 км/ч има вероятност от повреда на предавателната система .
Публикувано на: Чет Яну 13, 2011 6:38 pm
от 46-231.7

В НК "ЖИ" БЕЗЧИНСТВАТА СА БЕЗБРОЙ
Публикувано на: Чет Яну 13, 2011 7:58 pm
от svd90
VESO написа:Дали има и 15 вагона от серия 63 на вагонен участък София , които да се движат.

Нещо броят им в последните години значително намаля.
Къде изчезнаха тея вагони наистина

Изведнъж се изпариха - ремонтират ли ги , кво ги правят , някой знае ли ?
Публикувано на: Чет Яну 13, 2011 8:12 pm
от svd90
Днес 8615 до ПО с по -1,2 минути . на Чирпан +5 , СЗ +5 , НЗ -2 , Ямбол -3 ...
Публикувано на: Пет Яну 14, 2011 9:12 pm
от 44.123
14.01.2011г.
90102 с 43.547
9620/9623 с 45.184
Публикувано на: Пет Яну 14, 2011 9:23 pm
от Vancho
Днес като се прибрах с 40104 на гарата беше точно 43547 с уникална композиция от два вагона /74 + А 40 /. Някакъв много мистериозен влак е това, а аз подозирам че композицията на 40104 вече не ходи до Самуил, а точно тези два вагона го правят Преди около седмица отново видях такава композиция към Централна гара в непривично за влакове време. Влака идва от Русе разпр., обръща локомотива по подобие на варненските влакове и вероятно заминава за Самуил. До обръщането на посоката бях на гарата, оттам вече не знам. А и 40104 набързо се изниза от Централна и запраши към Разпр ...
Публикувано на: Съб Яну 15, 2011 1:00 pm
от 46-231.7
днес вл.№ 2615 с лок. 45-157 и стабилна бригада. 5 вагона 213 тона.
Публикувано на: Съб Яну 15, 2011 3:28 pm
от 46-231.7
гара червен бряг с -4 мин. пристигнал. бдж 46 кара много бързо.