Значи да направя едно уточнение от тази карта.

Демонтирана е 3-километровата отсечка Разделна - р.п. Разделна , по която преди преминаваха нощните 2636 и 2637.Сега тези влакове ще отиват в Повеляново , откъдето трябва да сменят посоката на движение.Получава се ситуация , идентична на тази в Самуил с 9637 и 9636 - електровозът отпред се разкача , а отзад идва дизеловия локомотив да поеме влака.Преди на Синдел не се сменяше посоката и на мястото на разкачения електровоз идваше 07-00-цата.

Демонтирана е 3-километровата отсечка Разделна - р.п. Разделна , по която преди преминаваха нощните 2636 и 2637.Сега тези влакове ще отиват в Повеляново , откъдето трябва да сменят посоката на движение.Получава се ситуация , идентична на тази в Самуил с 9637 и 9636 - електровозът отпред се разкача , а отзад идва дизеловия локомотив да поеме влака.Преди на Синдел не се сменяше посоката и на мястото на разкачения електровоз идваше 07-00-цата.
Тодоре , това ли е истинската причина?
Защото от БДЖ казват , че не били в състояние да плащат разходите по двете линии - Разделна - р.п. Разделна и Повеляново - р.п. Разделна и затова предложили на НКЖИ да закрие първата линия , а те да пренасочат единствените влакове , минаващи оттам - нощните от и за София през втората.
Добре , на мен от цялата тази история не ми е ясно едно - не е ли имало товарни влакове , идващи от страна Кардам - Добрич - Девня , които да заминават към 2-ра , 3-та или 9-та линия , без да има нужда да ходят в Повеляново.Сега при закриването на тази отсечка , това би било невъзможно , а и ще се налага допълнителна маневра за въртене на машината.
Защото от БДЖ казват , че не били в състояние да плащат разходите по двете линии - Разделна - р.п. Разделна и Повеляново - р.п. Разделна и затова предложили на НКЖИ да закрие първата линия , а те да пренасочат единствените влакове , минаващи оттам - нощните от и за София през втората.
Добре , на мен от цялата тази история не ми е ясно едно - не е ли имало товарни влакове , идващи от страна Кардам - Добрич - Девня , които да заминават към 2-ра , 3-та или 9-та линия , без да има нужда да ходят в Повеляново.Сега при закриването на тази отсечка , това би било невъзможно , а и ще се налага допълнителна маневра за въртене на машината.

Те ако питаш БДЖ трябва въобше да няма влакове ,а сега сериозно линията Разделна-Девня не е демонтиранан товарни влакове има макар и веднъж на 2-3 дни но има ,като цяло линията Повеляново-Кардам е за капитален ремонт но едва ли ще го има скоро гледката Дизеро с 15км/ч е нормална гледка 

Искренно съжалявам за българската железница не ми се гледа как тя се съсипва умишлено за да печели някой от това
БДЖ нищо не поддържат , просто от НК ЖИ (и по-специално от ГО-лямото място) решиха да закрият парчето Ра-Р.п. Ра с цел провслолутите им икономии (интересно какъв ли разход за поддръжка прави това парче от около 300-400 м при условие , че в последните 20 год. едва ли е виждало някакъв ремонт ) а не да вземат да съкратят малко от прекалено излишната администрация в 13 етажния билдинг, добре , че в София имало трезво мислещи и отмениха тази безумна идея.
А за 2636*2637 сега е по-добре понеже спалните вагони остават на опашка и при спиране в гара или на спирките след Дчс не се налага да се изтегля с по няколко вагона след перона за да могат пътниците да се качват и слизат в седящите вагони.
Товарните влакове поради идеята за закриване вместо да минават директно за Ра и Слр сега пак се връщат в Пвя където се прави маневра за обикаляне на състава (а ако има руска група в края става още по-весело) и това ако ми докажат , че е икономически по-изгодно да правиш глупави безмислени маневри отколкото директно да си върви влака здраве му кажи.
Но за съжаление вече трябва да признаем , че е така - след разделянето на инфрата от превозвача и новопоявилите се такива вече диспечерите от превозвачите и тези на НК ЖИ не влагат никаква мисъл за малко по-рационално използване на подвижния състав , само гледат некадърните книжки-разписания и спазват всяка точка и запетая в тях вместо да си напрегнат ( то даже и това не трябва да правят относно движението на товарните влакове ) и явно на превозвачите не им пука ,че плащат за "кухо" работно време , а после реват , че производителността на един локомотив и жп.транспорта като цяло била ниска.
А за 2636*2637 сега е по-добре понеже спалните вагони остават на опашка и при спиране в гара или на спирките след Дчс не се налага да се изтегля с по няколко вагона след перона за да могат пътниците да се качват и слизат в седящите вагони.
Товарните влакове поради идеята за закриване вместо да минават директно за Ра и Слр сега пак се връщат в Пвя където се прави маневра за обикаляне на състава (а ако има руска група в края става още по-весело) и това ако ми докажат , че е икономически по-изгодно да правиш глупави безмислени маневри отколкото директно да си върви влака здраве му кажи.
Но за съжаление вече трябва да признаем , че е така - след разделянето на инфрата от превозвача и новопоявилите се такива вече диспечерите от превозвачите и тези на НК ЖИ не влагат никаква мисъл за малко по-рационално използване на подвижния състав , само гледат некадърните книжки-разписания и спазват всяка точка и запетая в тях вместо да си напрегнат ( то даже и това не трябва да правят относно движението на товарните влакове ) и явно на превозвачите не им пука ,че плащат за "кухо" работно време , а после реват , че производителността на един локомотив и жп.транспорта като цяло била ниска.




Акредитиран фотограф
Днес като се прибрах с 40104 на гарата беше точно 43547 с уникална композиция от два вагона /74 + А 40 /. Някакъв много мистериозен влак е това, а аз подозирам че композицията на 40104 вече не ходи до Самуил, а точно тези два вагона го правят Преди около седмица отново видях такава композиция към Централна гара в непривично за влакове време. Влака идва от Русе разпр., обръща локомотива по подобие на варненските влакове и вероятно заминава за Самуил. До обръщането на посоката бях на гарата, оттам вече не знам. А и 40104 набързо се изниза от Централна и запраши към Разпр ...


Информация
Модератори