

Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Вчера:
2612 се изложи +20' на Чб със скопената 45 196, бюфет нямаше, на М +17'; интересен факт е да се отбележи, че влакове 20110 и 2612 в този ден бяха приети на 2-ри коловоз в Рм, вместо на 1-ви
2637 не остана по-назад, пристигайки +10' на М също със скопена машина - 45 157
ЕЙ не се научиха коя серия машини за кои влакове е

2612 се изложи +20' на Чб със скопената 45 196, бюфет нямаше, на М +17'; интересен факт е да се отбележи, че влакове 20110 и 2612 в този ден бяха приети на 2-ри коловоз в Рм, вместо на 1-ви

2637 не остана по-назад, пристигайки +10' на М също със скопена машина - 45 157

ЕЙ не се научиха коя серия машини за кои влакове е


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Администратор
Днес и малко инфо от мен
20152 с 32035-32036
20165 с 42171 и състав една 74 една 47 и една 40
2611 с 45195. състав 4 второкласни 63 една първокласна 63 и бистро ARkimbz
Явно 45195 е командировка по Варненско
20152 с 32035-32036
20165 с 42171 и състав една 74 една 47 и една 40
2611 с 45195. състав 4 второкласни 63 една първокласна 63 и бистро ARkimbz
Явно 45195 е командировка по Варненско

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
Информация от днес , 13-ти декември.
Падна и първият сняг в Пазарджик , което създава предпоставка за зимни снимки.Успях да отскоча до гарата и първото нещо , на което попаднах , бяха многочислени тълпи , чакащи 8610 и 10263.По - голяма част от хората бяха за бързия , изненада ме високият брой заминаващи за София пътници с тежки куфари и чанти.Поговорих си с една от касиерките , която ми каза , че чак днес сутринта им раздали пътеводители за служебно ползване , при това твърде малко - само два броя на общо 6 души.
В този момент обявиха 8610 и аз се отправих към перона.Влакът пристигна навреме , теглен от 44128-7.Композицията бе резонните 5 вагона , фургон отсъстваше.Именно поради тази причина , едната третина от първия вагон бе заета от всевъзможни колетни пратки и пакети.След качването на пътниците , огледах композицията и свободни места вече нямаше.Тъкмо влакът замина и малка групичка пътници се зададе към перона.По уредбите съобщиха идването на 10263 , а аз си взех един чай от кафемашината и отидох в другия край на гарата.
"Тристранната схема" пристигна в камерен състав от 3 вагона , теглена от варненския 43541-2.Клип при идването и една снимка в минутата преди заминаване.
Влакът потегли , а аз си допивах чая , когато се чу свирене и от страна Огняново се зададе товарен влак , начело с 44063-6.Него го хванах при изходните стрелки и му направих тази фотография.
В рамките на няколко минути се зададе още един - локалният товарен влак Пловдив - Септември с 06056-6 влезе в гарата и се установи на 5-ти коловоз.След 10-тина минути локомотивът бе разкачен и се изтегли към гърловината , а по уредбите съобщиха идването на 10112.От чакалнята излязоха няколко човека , а през това време 31009-8+31010-6 , обслужваща влака дойде на 2-ри коловоз.Не повече от минута отне слизането и качването на хората и точно навреме мотрисата замина към София.
8613 се движеше навреме и пристигна на 3-ти коловоз , теглен от 44130-3.Композицията бе станалата напоследък обичайна от 9 вагона , а както при 8610 , така и тук отсъстваше фургон.Аз изчаках влака да спре и се запътих към паркинга.
Падна и първият сняг в Пазарджик , което създава предпоставка за зимни снимки.Успях да отскоча до гарата и първото нещо , на което попаднах , бяха многочислени тълпи , чакащи 8610 и 10263.По - голяма част от хората бяха за бързия , изненада ме високият брой заминаващи за София пътници с тежки куфари и чанти.Поговорих си с една от касиерките , която ми каза , че чак днес сутринта им раздали пътеводители за служебно ползване , при това твърде малко - само два броя на общо 6 души.
В този момент обявиха 8610 и аз се отправих към перона.Влакът пристигна навреме , теглен от 44128-7.Композицията бе резонните 5 вагона , фургон отсъстваше.Именно поради тази причина , едната третина от първия вагон бе заета от всевъзможни колетни пратки и пакети.След качването на пътниците , огледах композицията и свободни места вече нямаше.Тъкмо влакът замина и малка групичка пътници се зададе към перона.По уредбите съобщиха идването на 10263 , а аз си взех един чай от кафемашината и отидох в другия край на гарата.
"Тристранната схема" пристигна в камерен състав от 3 вагона , теглена от варненския 43541-2.Клип при идването и една снимка в минутата преди заминаване.
Влакът потегли , а аз си допивах чая , когато се чу свирене и от страна Огняново се зададе товарен влак , начело с 44063-6.Него го хванах при изходните стрелки и му направих тази фотография.
В рамките на няколко минути се зададе още един - локалният товарен влак Пловдив - Септември с 06056-6 влезе в гарата и се установи на 5-ти коловоз.След 10-тина минути локомотивът бе разкачен и се изтегли към гърловината , а по уредбите съобщиха идването на 10112.От чакалнята излязоха няколко човека , а през това време 31009-8+31010-6 , обслужваща влака дойде на 2-ри коловоз.Не повече от минута отне слизането и качването на хората и точно навреме мотрисата замина към София.
8613 се движеше навреме и пристигна на 3-ти коловоз , теглен от 44130-3.Композицията бе станалата напоследък обичайна от 9 вагона , а както при 8610 , така и тук отсъстваше фургон.Аз изчаках влака да спре и се запътих към паркинга.
Явно е била 4519044142 написа:45195 e спряна за голям ремонт от няколко месеца.
Мнения: 1131
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 7:26 pm

За ГПР трябва да е спряна. Сега проверих, на 30.01.2008 г. излязла от ПР в М, някъде Август-Септември т.г. е спряла с пробег около 330-350 000 км.44142 написа:45195 e спряна за голям ремонт от няколко месеца.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
8613 беше навреме в Пзк.Закъснението да не го е направил след Пловдив в еднопътния участък?Там има само 2 разминавания с влакове.
Вагоните на "Родопи" са 50-ките за 160 км/ч с дискови спирачки.По едно време пускаха и 47-ци , но ги спряха.Колко вагонна бе композицията?Направи ми впечатление яките спирачки на вагоните на Родопито.

Информация
Модератори