Страница 22 от 78

Публикувано на: Нед Авг 01, 2010 4:53 pm
от Nikss
И пътниците пак ще гледат като невиждали при липсата на Дезиро! А дано лок 55 + вагони се задържи повече време в експлоатация по направлението Крд. :twisted: :lol: :D Стига с тези капсули, рейсове, пластмасови играчки или както искате ги наречете германски творения, които не са най-доброто постижение, особено от 10003/4 нагоре всичките 23 са за бракуване с неудобните седалки във 2-ра класа, които нямат дори елементарни подлакътници и си принуден да се подпираш на прозореца, а простотията да се таксува 1-ва класа дори на пътнически и крайградски влакове прелива чашата!

Публикувано на: Нед Авг 01, 2010 5:54 pm
от evrokoma
на 30.07 влак 28204 за кардам беше с 55.081 и един вагон серия 50 с 120 пътника в него поне дано им дойде акъла да сложат 2 вагона и някоя друга машина че тая повече от 40 не вдига пристигнахме на добрич с 70мин закъснение а персонала на гарата посрешна влаковата бригада с думите"Тоя вагон да не сте го бутали" :lol:

Публикувано на: Нед Авг 01, 2010 6:10 pm
от VESO
Актуална информация от 31-ви юли и 1-ви август:

- локомотиви:
42081-0 :arrow: депо Каспичан;
42179-2 :arrow: 20161.

43524-8 :arrow: 40252;
43532-1 :arrow: товарен влак;
43550-3 :arrow: 90211 , след което на 90102.

44062-8 :arrow: 20160;
44068-5 :arrow: 9636;
44082-6 :arrow: товарен влак;
44087-5 :arrow: 2637;
44094-1 :arrow: 30152 с композицията от 8637;
44128-7 :arrow: 1624;
44139-4 :arrow: 9620;
44141-0 :arrow: 2627.

45169-0 :arrow: 8613;
45186-4 :arrow: "Родопи" 8631;
45187-2 :arrow: 8615;
45205-2 :arrow: 4640.

46045-1 :arrow: товарен влак;
46229-1 :arrow: 8612;
46234-1 :arrow: "Сл.бряг" 8611;
46238-2 :arrow: 3622.

- мотриси:
30001-6+30002-4 :arrow: 80233 / 80232;
30005-7+30006-5 :arrow: 80115;
30019-8+30020-6 :arrow: 10113.

32023-4+32024-2 :arrow: 30153;
32127-3+32128-1 :arrow: 20163.

Надявам се да съм бил изчерпателен. Който иска повече - да отиде и да си "налови". :D

Публикувано на: Нед Авг 01, 2010 6:30 pm
от minitek
VESO написа:44139-4 :arrow: 9620;
Кой е този тъжния, дето е седнал на перона, сякаш живота му е приключил? :lol:

Публикувано на: Нед Авг 01, 2010 6:35 pm
от VESO
Не знам , може би машиниста , или помощника , понеже слезе от 139 почти веднага след прикачането и седна там. :wink: Другият човек с него остана в кабината.

Публикувано на: Нед Авг 01, 2010 11:24 pm
от disell
Не е заради климатика а поради повреждането на ДМВ-то вследствие удар в изпаднал буфер от влак на БЖК в междугарието Ра-Пвя по път 3 :!:

Публикувано на: Нед Авг 01, 2010 11:28 pm
от bdz46
Рисковете на АБ...
Не много актуално, но нестандартно - вчера 10206/10207 с 32 061/062.

Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 8:34 am
от Nikss
Път 3 :?: :roll: :o Интересно!
Тази сутрин вл.20133 замина с лок 45 162.5 начело, навреме от Чб, но с образец при следните условия:
-затв. изх. сигнал (скорост до 25 км/ч)
-неизправно АБ в у-ка Чб-Тш
-да не се ръководят машинистите от показанията на проходния

Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 8:53 am
от belata2
И да се чудиш и да не сечудиш там са три пътя.Удара стана в стрелките на гара Повеляново.

Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 11:44 am
от minitek
И дойде доброто старо време, когато Кардамските влакове се теглиха от 55 серия. :roll:

Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 3:10 pm
от VESO
Само че в доброто старо време композициите бяха с по 6-7 вагона , а сега е само един.
Видях го вчера и беше надраскан до такава степен на неузнаваемост , че не можах да разбера каква бе серията му.Предполагам е 47.Добре би било ако варненци имат някоя излишна първокласна 40-ка или 74-ка , да я пратят за Добрич и Кардам , така русенци правят понякога на горските влакове и на тези по 9-та.

Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 3:16 pm
от bdz46
74 не може за Кардам, защото е БГУ.

Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 3:19 pm
от VESO
Значи остава или 40-ка (тя също има всичките видове отопление) , или 47-ца. Принципно може и exDB , но е нужен 071ХХ-Х.Затова зимата по неелектрифицираните участъци , където няма модернизирана 07-00-ца , се движат основно 47-ци.

Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 3:50 pm
от bdz46
exDB не им трябва 07. Имат си генератори и парно.
74 не може, защото нямат генератори за осветление и нямат парно.
Едно време за Кюстендил лятото пускаха и 74, но там има електрически колонки и ги зареждаха.

Публикувано на: Пон Авг 02, 2010 9:38 pm
от disell
Днес ретровлаковете 28104*28105 бяха с вагон серия 50 - с по 6 места в купе и можете да си представите каква тъпканица беше , а на връщане заради колетите трябваше да се освободи едно купе само за тях което доведе до още по-"интимни" близости между пътниците които трябваше да освободят едно от купетат и да се преместят в другите , но все пак днес е било по-добре от вчера когато гражданите се прибират от родните си места -багаж , колички , навалица и др. такива екстри.
Иначе пострадалото ДМВ е 10.013*014.
Тази вечер 43.541 (явно вече има Акт 16 :wink: )замина втора на 3636 до Кн а 2615 пристигна с 44.151 и 7 вагона ( 1 фургон без служба и допълнителна 43-ка ) .