Страница 22 от 42

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:44 pm
от 07
Никс, всъщност заводите нямат особенна вина, тъй като документацията за рециклирането се предоставя от БДЖ - каквото са поръчали такова са получили! Изобщо не виждам защо трябваше да си пипа по талигите - особенно след като предишните опити бяха плачевни и са скопени до 100! Отделно цената - вземи една 17ка, претапицирай седалките, сложи в двата края два колонни климатика от евтина марка за монифазен ток 220 волта, един траф под вагона и..... ето ти климатизиран салонен вагон за под 3000 лева.........

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 8:37 am
от tsolov69
съжалявам че нямам снимки тъй като имах възможност да ги снимам и то два пъти първо когато бяха на 8 коловоз аз минах по 9-ти,след това бях в гърловината изчаквайки да замине янтрата защото както обичайно състава на 20103 е зад нея на изток. вагоните наистина май-бяха 44 серия и щом ми невярвате, друг път ще снимам. Nikss да провери в Чб при ревизорите или при дежурните.

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 9:54 am
от Nikss
07 написа:Никс, всъщност заводите нямат особенна вина, тъй като документацията за рециклирането се предоставя от БДЖ - каквото са поръчали такова са получили! Изобщо не виждам защо трябваше да си пипа по талигите - особенно след като предишните опити бяха плачевни и са скопени до 100! Отделно цената - вземи една 17ка, претапицирай седалките, сложи в двата края два колонни климатика от евтина марка за монифазен ток 220 волта, един траф под вагона и..... ето ти климатизиран салонен вагон за под 3000 лева.........
Тук съм съгласен. Чудно ми е обаче толкова ли не могат да се намерят талиги като на 97-ците (примерно) и да им се сложат щом като дефектите по оригиналните не могат да бъдат отстранени? Още по-интересно ми е защо им трябваше в Сараньово да сменят вратите... сега седи адски грозно на фона на синьото и черното. Какво им пречеха старите? Вярно, че трябва да се открояват, но това оранжево е прекалено. В Дряново защо не ги смениха? Едва ли в документацията е пишело такова нещо щом тя за двата завода е една и съща, но онези си правят каквото им скимне... :evil:

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 10:33 am
от 07
талигите на 97 са се доказали като неособенно пригодни за нас - много бързо износват реборди пордаи трудното вписване в криви с R<500

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 10:34 am
от 07
07 написа:талигите на 97 (GP 200) са се доказали като неособенно пригодни за нас - много бързо износват реборди пордаи трудното вписване в криви с R<500 (Имаше към 20 кушета с такива талиги внос от ГДР)

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 11:20 am
от Nikss
А дали дължината на вагоните не оказва влияние при вписването в криви? Все пак са малко по-дълги от нашите. :roll: :idea:

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 6:12 pm
от tsolov69
Янтрата мина през М със същите вагони 5 броя серия 44 (с грозните оранжеви врати) вече без 63-та серия.

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 6:41 pm
от Vancho
Е сега вече може да пускат 63 на БВ ЗР Дунав :D или на ПВ в балкана :lol:

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 6:43 pm
от Nikss
tsolov69 написа:Янтрата мина през М със същите вагони 5 броя серия 44 (с грозните оранжеви врати) вече без 63-та серия.
Човечеее... ТИ МЕ РАЗБИ!!!! Или по-точно глупавият чиновник наредил това ме разби... :evil: :evil: само да го разбера аз кой е ще му нашаря здравата задника с една пръчка да го питам аз има ли той акъл няма ли семейство... на 14-ти (още не е 100% сигурно) вероятно ще пътувам с 2640 за Сф и да му мислят ако не са върнати 63-ките. :twisted: После да не кажат, че не съм ги предупредил :!: :lol: :D

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 6:45 pm
от nikol4yy
Ники и ти ли като мен харесваше 63-те на Янтрата :D :D :twisted: .

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 7:08 pm
от svd90
БДЖ са напълно откачили :D
Кво правят пък сега 44-ките на Янтрата ? Сигурно промяната ще е до Петък , като си идат на Уикенда :lol:


Между другото тъй като Уикендите ще стават ежедневни и ще им трябват по 2 композиции , дано не вземат вагоните от Дианата или някой друг БВЗР ,че повече на влак няма да се кача :lol:

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 7:28 pm
от Nikss
nikol4yy написа:Ники и ти ли като мен харесваше 63-те на Янтрата :D :D :twisted: .
Разбира се, че ги харесвам. Поддържани и чисти, да ти е кеф да пътуваш. Някои малко подрусват повечко, но съм попадал и на читави. 8)
А иначе усещам, че в ГДВ 2011 поради многото негативни промени по разписанията на влаковете доста пътници ще се отдръпнат (за съжаление) в това число и аз, въпреки, че съм израснал по влаковете и за целият си 17 годишен живот качванията ми на автодрус се броят на пръсти. :? Бог да ни пази! Амин! :cry:

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 8:04 pm
от nikol4yy
Янтрата е с вагоните на Уикенда, защото нейните 63-ки са пратени на профилактика в Согия. Така че спокойно ще си върне запазените 63-ки :wink: :wink: .

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 8:44 pm
от Nikss
nikol4yy написа:Янтрата е с вагоните на Уикенда, защото нейните 63-ки са пратени на профилактика в Согия. Така че спокойно ще си върне запазените 63-ки :wink: :wink: .
Каква профилактика ве братче?!? Амчи Дряново е къде къде по-близо? Каква профилактика и то баш в София? Нещо ми намирисва сериозно тъз работа!?! :roll: Да не говорим, че в ГО достатъчно си разбират и от локомотиви и от вагони, та пак не се връзва размяната на съставите, пък била тя и за няколко дни... :idea:
Тия от високите етажи да не се крият и мълчат, а да дадат смислено обяснение преди да са опразнили влаковете до шушка с поредната простотия. :!: :arrow:

Публикувано на: Вто Авг 10, 2010 9:16 pm
от mitkodiablo
Nikss написа:
nikol4yy написа:Янтрата е с вагоните на Уикенда, защото нейните 63-ки са пратени на профилактика в Согия. Така че спокойно ще си върне запазените 63-ки :wink: :wink: .
Каква профилактика ве братче?!? Амчи Дряново е къде къде по-близо? Каква профилактика и то баш в София? Нещо ми намирисва сериозно тъз работа!?! :roll: Да не говорим, че в ГО достатъчно си разбират и от локомотиви и от вагони, та пак не се връзва размяната на съставите, пък била тя и за няколко дни... :idea:
Тия от високите етажи да не се крият и мълчат, а да дадат смислено обяснение преди да са опразнили влаковете до шушка с поредната простотия. :!: :arrow:
В петък ще пътувам за София с Янтрата и щекажа какво е положението
ПС : Вагоните на Янтрата са нго добри само дето вече и те взеха да дават дефекти с клиатика и вратите външните бяха блокирали и не искаха да се отворят нито от вън нито от вътре.Преди няколдни пътувах в последни вагон на влака и последните две врати блокираха.Слизащите на Мездра трябваше да минат целия вагон зада могат да слязат на мездра врата при тръфване не се затвори и так пътува до Червен бряг.Там където беше перона не искаше да се отови та тичах из влака като луд