Никс, всъщност заводите нямат особенна вина, тъй като документацията за рециклирането се предоставя от БДЖ - каквото са поръчали такова са получили! Изобщо не виждам защо трябваше да си пипа по талигите - особенно след като предишните опити бяха плачевни и са скопени до 100! Отделно цената - вземи една 17ка, претапицирай седалките, сложи в двата края два колонни климатика от евтина марка за монифазен ток 220 волта, един траф под вагона и..... ето ти климатизиран салонен вагон за под 3000 лева.........

съжалявам че нямам снимки тъй като имах възможност да ги снимам и то два пъти първо когато бяха на 8 коловоз аз минах по 9-ти,след това бях в гърловината изчаквайки да замине янтрата защото както обичайно състава на 20103 е зад нея на изток. вагоните наистина май-бяха 44 серия и щом ми невярвате, друг път ще снимам. Nikss да провери в Чб при ревизорите или при дежурните.

Тук съм съгласен. Чудно ми е обаче толкова ли не могат да се намерят талиги като на 97-ците (примерно) и да им се сложат щом като дефектите по оригиналните не могат да бъдат отстранени? Още по-интересно ми е защо им трябваше в Сараньово да сменят вратите... сега седи адски грозно на фона на синьото и черното. Какво им пречеха старите? Вярно, че трябва да се открояват, но това оранжево е прекалено. В Дряново защо не ги смениха? Едва ли в документацията е пишело такова нещо щом тя за двата завода е една и съща, но онези си правят каквото им скимне...07 написа:Никс, всъщност заводите нямат особенна вина, тъй като документацията за рециклирането се предоставя от БДЖ - каквото са поръчали такова са получили! Изобщо не виждам защо трябваше да си пипа по талигите - особенно след като предишните опити бяха плачевни и са скопени до 100! Отделно цената - вземи една 17ка, претапицирай седалките, сложи в двата края два колонни климатика от евтина марка за монифазен ток 220 волта, един траф под вагона и..... ето ти климатизиран салонен вагон за под 3000 лева.........

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!



Човечеее... ТИ МЕ РАЗБИ!!!! Или по-точно глупавият чиновник наредил това ме разби...tsolov69 написа:Янтрата мина през М със същите вагони 5 броя серия 44 (с грозните оранжеви врати) вече без 63-та серия.






Всички истински мъже бачкат в БДЖ!


Разбира се, че ги харесвам. Поддържани и чисти, да ти е кеф да пътуваш. Някои малко подрусват повечко, но съм попадал и на читави.nikol4yy написа:Ники и ти ли като мен харесваше 63-те на Янтрата![]()
![]()
.

А иначе усещам, че в ГДВ 2011 поради многото негативни промени по разписанията на влаковете доста пътници ще се отдръпнат (за съжаление) в това число и аз, въпреки, че съм израснал по влаковете и за целият си 17 годишен живот качванията ми на автодрус се броят на пръсти.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Каква профилактика ве братче?!? Амчи Дряново е къде къде по-близо? Каква профилактика и то баш в София? Нещо ми намирисва сериозно тъз работа!?!nikol4yy написа:Янтрата е с вагоните на Уикенда, защото нейните 63-ки са пратени на профилактика в Согия. Така че спокойно ще си върне запазените 63-ки![]()
.


Тия от високите етажи да не се крият и мълчат, а да дадат смислено обяснение преди да са опразнили влаковете до шушка с поредната простотия.


Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 295
Регистриран на: Съб Юни 28, 2008 9:16 pm
В петък ще пътувам за София с Янтрата и щекажа какво е положениетоNikss написа:Каква профилактика ве братче?!? Амчи Дряново е къде къде по-близо? Каква профилактика и то баш в София? Нещо ми намирисва сериозно тъз работа!?!nikol4yy написа:Янтрата е с вагоните на Уикенда, защото нейните 63-ки са пратени на профилактика в Согия. Така че спокойно ще си върне запазените 63-ки![]()
.
Да не говорим, че в ГО достатъчно си разбират и от локомотиви и от вагони, та пак не се връзва размяната на съставите, пък била тя и за няколко дни...
Тия от високите етажи да не се крият и мълчат, а да дадат смислено обяснение преди да са опразнили влаковете до шушка с поредната простотия.![]()
ПС : Вагоните на Янтрата са нго добри само дето вече и те взеха да дават дефекти с клиатика и вратите външните бяха блокирали и не искаха да се отворят нито от вън нито от вътре.Преди няколдни пътувах в последни вагон на влака и последните две врати блокираха.Слизащите на Мездра трябваше да минат целия вагон зада могат да слязат на мездра врата при тръфване не се затвори и так пътува до Червен бряг.Там където беше перона не искаше да се отови та тичах из влака като луд
Информация
Модератори