Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

tenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
Релейна* Уредба* за ключова зависимост :)
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

bobara_e_tuk написа: а това РУКЗ на коя гара е?
VESO написа:.......Малко фотографии от Панагюрище:
- 81204 на перона;
- машинистът отива да разкача локомотива;
- 07123-3 се изтегля;
- тук вече се е прегарирал и застава начело на 81205.
Снимки и от гарата - приемното сдание и осигурителната инсталация (нека някой да вземе отношение какъв тип е тя).
...........
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

n0_aLoNe написа:
tenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
Релейна* Уредба* за ключова зависимост :)

Приемам поправката :D
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

n0_aLoNe написа:
tenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
Релейна* Уредба* за ключова зависимост :)
Реални Условия за Катастрофи и Злополуки
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

:lol: :lol: :lol:

Хахаха, 07 как го измисли само! Реално е така. В гари с РУКЗ субективния фактор има много голямо значение и една грешка може да прати влак срещу влака или маневрата не където трябва. Докато бях в Кърджали са ми разказвали как един път, пътническия влак вместо за Димитровград е заминал за... ОЦК :lol:
64.19
Мнения: 1481
Регистриран на: Пет Фев 03, 2006 11:23 pm

Мнение от 46 242 »

То само един случай да е... Наскоро обсъждаха да вдигнат Руказетата от 60 на 70. Отказаха се. Шубето е голям страх. А щеше да има интересен ефект. Да речем- по 5та линия, например.
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

46 242 написа:То само един случай да е... Наскоро обсъждаха да вдигнат Руказетата от 60 на 70. Отказаха се. Шубето е голям страх. А щеше да има интересен ефект. Да речем- по 5та линия, например.

А 70 да ги направят направо 160 по главния и 100 във отклонение :D :D :D :D :D
Техник
Мнения: 592
Регистриран на: Чет Окт 08, 2009 7:43 pm
Местоположение: Град София
Техник

Мнение от n0_aLoNe »

lok45111 написа::lol: :lol: :lol:

Хахаха, 07 как го измисли само! Реално е така. В гари с РУКЗ субективния фактор има много голямо значение и една грешка може да прати влак срещу влака или маневрата не където трябва. Докато бях в Кърджали са ми разказвали как един път, пътническия влак вместо за Димитровград е заминал за... ОЦК :lol:
Преди да модернизират Генерал Тодоров, много често влака за Сф замине за Пeтрич и следват разправии.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

То затова през Дружба още ли се преминава с 60?
Мнения: 644
Регистриран на: Пет Юли 16, 2010 10:45 am
Местоположение: ПЛОВДИВ

Мнение от Тената »

VESO написа:То затова през Дружба още ли се преминава с 60?

Да Весо 60 е Дружба. :D
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

VESO написа:То затова през Дружба още ли се преминава с 60?
Заради РУКЗ то е. Тоест максималната скорост при РУКЗ е 60. Пожарникарите не разрешават електрически обръщателни апарати там иначе досега да беше подменена
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

46 242 написа:То само един случай да е... Наскоро обсъждаха да вдигнат Руказетата от 60 на 70. Отказаха се. Шубето е голям страх. А щеше да има интересен ефект. Да речем- по 5та линия, например.
От 60 на 70 ефекта ще е почти никакъв... по скоро да разкрат РУКЗ от гари където реално може да се преминава с 90 и повече км/ч
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

Вчера като пътувах към Бургас, когато влака спря на Завет, който се намира между гарите Люляково и Ведрово- за бърз влак между Търнак и Лозарево, две жени веднага стигнаха до заключението, че Завет е в Разградска област :D
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Мнения: 1178
Регистриран на: Чет Авг 14, 2008 3:57 pm
Местоположение: Русе/Свищов

Мнение от Vancho »

Има и разградско селище носещо същото наименование. Оттам може да е дошло объркването :)
О, Велики Глъм, върни влаковете от единия център на Вселената до другия, че малките глъмчета да млъкнат, че ми надуват главата

(Русе-Димитровград 4647) :D
Мнения: 398
Регистриран на: Съб Ное 21, 2009 12:12 am
Местоположение: grad shumen

Мнение от RAILWAYSTATION »

то Разградското си е община но оттам изобщо не минава жп-линия. В Разградска област жп-линия минава само през общините Разград, Самуил и Исперих. Докато това си е село Завет, община Сунгурларе, област Бургас. Добре, че имам карти и атласи и съм добре с географията, че ги знам тези неща
НИКОГА НЕ ПРЕМИНАВАЙ НА ОХРАНЯЕМ ЖП-ПРЕЛЕЗ ПРИ СПУСНАТА БАРИЕРА!
Публикувай отговор

Обратно към “Trainspotters forum”

Информация