Релейна* Уредба* за ключова зависимостtenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG

Релейна* Уредба* за ключова зависимостtenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
bobara_e_tuk написа: а това РУКЗ на коя гара е?
VESO написа:.......Малко фотографии от Панагюрище:
- 81204 на перона;
- машинистът отива да разкача локомотива;
- 07123-3 се изтегля;
- тук вече се е прегарирал и застава начело на 81205.
Снимки и от гарата - приемното сдание и осигурителната инсталация (нека някой да вземе отношение какъв тип е тя).
...........
n0_aLoNe написа:Релейна* Уредба* за ключова зависимостtenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
Реални Условия за Катастрофи и Злополукиn0_aLoNe написа:Релейна* Уредба* за ключова зависимостtenata написа:Весо, това е РУКЗ (Ръчно Управление със ключова Зависимост )
http://www.foto.bg/data/6935/DSC000857.JPG
Преди да модернизират Генерал Тодоров, много често влака за Сф замине за Пeтрич и следват разправии.lok45111 написа:![]()
![]()
![]()
Хахаха, 07 как го измисли само! Реално е така. В гари с РУКЗ субективния фактор има много голямо значение и една грешка може да прати влак срещу влака или маневрата не където трябва. Докато бях в Кърджали са ми разказвали как един път, пътническия влак вместо за Димитровград е заминал за... ОЦК
От 60 на 70 ефекта ще е почти никакъв... по скоро да разкрат РУКЗ от гари където реално може да се преминава с 90 и повече км/ч46 242 написа:То само един случай да е... Наскоро обсъждаха да вдигнат Руказетата от 60 на 70. Отказаха се. Шубето е голям страх. А щеше да има интересен ефект. Да речем- по 5та линия, например.