Страница 22 от 48
Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 8:51 am
от vkakachev
Даже ако искат могат дасе пробват от БДЖ да направят един такъв пробно
http://www.zelpage.cz/news_n/380002_blonski.jpg както модернизираха тръмвайте в София
Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 10:11 am
от 07
Тая шкода е по скъпа от Таурус....
Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 10:39 am
от vkakachev
Аз имам предвид наще Шкоди даги модернизират в подобен дизайн

Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 3:43 pm
от DamianKanev
Това направо ще ти е нов локомотив...
Публикувано на: Пон Сеп 06, 2010 9:09 pm
от Nikss
Публикувано на: Съб Сеп 18, 2010 10:00 pm
от gonzo8611
44-070 защо няма отвори за реостата на покрива като другите 44-ки?
Публикувано на: Съб Сеп 18, 2010 10:00 pm
от bdz46
Защото няма реостат, както и повечето сбирщайн машини.
Публикувано на: Съб Сеп 18, 2010 10:47 pm
от gonzo8611
Мерси , и аз да науча нещо.
Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 4:24 am
от Nikss
Защото е претърпяла пожар както и 44 058, 44 059 (сега 43 310), 067, 091, 139, 45 147, 171 и 176.
Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 4:34 am
от bobara_e_tuk
а в момента 43.310.2 какъв лъскав и хубав локомотив, направо да се гордееш, че има такива локомотиви

Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 5:49 am
от Mario Evstatiev
bobara_e_tuk написа:а в момента 43.310.2 какъв лъскав и хубав локомотив, направо да се гордееш, че има такива локомотиви

Лъскав или не, ако технически не е добре, боята не е признак за това коя машина е най-добрата.
Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 7:12 am
от 44142
Не е само от пожари. 44064, 45147 и 45176 поне за тях знам, че не са горяли а са удряни. Вероятно липсата на части или не надеждните елементи за реостатното оборудване са довели до тяхното премахване при възтановяването на въпросните лок.
Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 7:28 am
от Nikss
310 е боядисан при ГПР в депо Сз преди 2 месеца, но дочувам, че понякога прави големи проблеми, та чак до оставяне на влакове се стига. Явно веригите куцат.

Доколкото са ми казвали, поне веднъж в годината оставя влак.
Що се отнася до изброените от колегата 44142 дръгели, щото те реално са си такива, 064 е сглобявана от 064 оригинал, катастрофирала 1989 г. и части от друга катастрофирала /СФ/ машина - 077, мисля, че същата година катастрофира, изделие на ЖПЗ е както и 070 и предполагам, че или не са отбирали от реостати или е имало заповед от "горе" да бъдат премахнати.

Интересен е фактът с поставените ламарини върху отворите.
147 и 176 са удряни, но са ми казвали, че са и горяли. Друго обяснение не намирам тъй като и към днешна дата в Мездра е пълно с машини с неизправни реостати, пък никой не е тръгнал да ги демонтира и т.н.

Публикувано на: Нед Сеп 19, 2010 7:37 am
от 44142
В ЖПЗ имаше майстори но го съсипаха. Удряните и горялите машини са възтановявани повече в депата както е 067,091, 139 и тн. В депата решават как да бъде. Примерно 44144 е правена в ЖПЗ и си има. 44143 е правена в ПД и също има. Просто явно на момента се решава как ще се прави. Това, че в Мездра не бачкат реостатите е до началници, ремонт и маш. Лошото е, че не са мо в Мездра е така но няма изгледи да се оправят нещата.
Публикувано на: Пон Сеп 20, 2010 7:22 pm
от VESO
Днес трябваше да си пътувам от София с Дианата и бях приятно изненадан от локомотива , който дойде да тегли влака.Това бе небезизвестният 44130-3 , за който толкова се изписа.Ето я и лъскачката:
-
снимка 1;
-
снимка 2;
-
снимка 3;
-
снимка 4;
-
снимка 5.
Да не пропусна да се снимам
за спомен.
А за нашият форумец Nikss - шаблона:
8641 пристигна абсолютно навреме на гара Пзк.