
Тая шкода е по скъпа от Таурус....vkakachev написа:Даже ако искат могат дасе пробват от БДЖ да направят един такъв пробно http://www.zelpage.cz/news_n/380002_blonski.jpg както модернизираха тръмвайте в София



Със сигурност
Нов дизайн, още повече такъв като на новата Шкода ще е много трудно, да не кажа невъзможно да се направи на нашите. Ще е по-добре да се купят нови локомотиви.
БДЖ не могат да направят пробно такъв локомотив, а що се отнася до модернизиране, Кончар правят някакви подобия на модернизации (специално на нашите локомотиви, на чуждите не е така), инак най-доброто място за модернизации винаги е било и си остава заводът-производител




БДЖ не могат да направят пробно такъв локомотив, а що се отнася до модернизиране, Кончар правят някакви подобия на модернизации (специално на нашите локомотиви, на чуждите не е така), инак най-доброто място за модернизации винаги е било и си остава заводът-производител

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

а в момента 43.310.2 какъв лъскав и хубав локомотив, направо да се гордееш, че има такива локомотиви 


Администратор

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

310 е боядисан при ГПР в депо Сз преди 2 месеца, но дочувам, че понякога прави големи проблеми, та чак до оставяне на влакове се стига. Явно веригите куцат.
Доколкото са ми казвали, поне веднъж в годината оставя влак.
Що се отнася до изброените от колегата 44142 дръгели, щото те реално са си такива, 064 е сглобявана от 064 оригинал, катастрофирала 1989 г. и части от друга катастрофирала /СФ/ машина - 077, мисля, че същата година катастрофира, изделие на ЖПЗ е както и 070 и предполагам, че или не са отбирали от реостати или е имало заповед от "горе" да бъдат премахнати.
Интересен е фактът с поставените ламарини върху отворите.
147 и 176 са удряни, но са ми казвали, че са и горяли. Друго обяснение не намирам тъй като и към днешна дата в Мездра е пълно с машини с неизправни реостати, пък никой не е тръгнал да ги демонтира и т.н.



Що се отнася до изброените от колегата 44142 дръгели, щото те реално са си такива, 064 е сглобявана от 064 оригинал, катастрофирала 1989 г. и части от друга катастрофирала /СФ/ машина - 077, мисля, че същата година катастрофира, изделие на ЖПЗ е както и 070 и предполагам, че или не са отбирали от реостати или е имало заповед от "горе" да бъдат премахнати.

147 и 176 са удряни, но са ми казвали, че са и горяли. Друго обяснение не намирам тъй като и към днешна дата в Мездра е пълно с машини с неизправни реостати, пък никой не е тръгнал да ги демонтира и т.н.

Всички истински мъже бачкат в БДЖ!

Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm
В ЖПЗ имаше майстори но го съсипаха. Удряните и горялите машини са възтановявани повече в депата както е 067,091, 139 и тн. В депата решават как да бъде. Примерно 44144 е правена в ЖПЗ и си има. 44143 е правена в ПД и също има. Просто явно на момента се решава как ще се прави. Това, че в Мездра не бачкат реостатите е до началници, ремонт и маш. Лошото е, че не са мо в Мездра е така но няма изгледи да се оправят нещата.
Днес трябваше да си пътувам от София с Дианата и бях приятно изненадан от локомотива , който дойде да тегли влака.Това бе небезизвестният 44130-3 , за който толкова се изписа.Ето я и лъскачката:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.
Да не пропусна да се снимам за спомен.
А за нашият форумец Nikss - шаблона:

8641 пристигна абсолютно навреме на гара Пзк.
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.
Да не пропусна да се снимам за спомен.
А за нашият форумец Nikss - шаблона:
8641 пристигна абсолютно навреме на гара Пзк.
Информация
Модератори