Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Даже ако искат могат дасе пробват от БДЖ да направят един такъв пробно http://www.zelpage.cz/news_n/380002_blonski.jpg както модернизираха тръмвайте в София
Аватар
07
Мнения: 1279
Регистриран на: Пон Фев 13, 2006 11:05 am
Местоположение: Бургас
Аватар

Мнение от 07 »

vkakachev написа:Даже ако искат могат дасе пробват от БДЖ да направят един такъв пробно http://www.zelpage.cz/news_n/380002_blonski.jpg както модернизираха тръмвайте в София
Тая шкода е по скъпа от Таурус....
Мнения: 282
Регистриран на: Съб Юли 17, 2010 4:56 pm
Местоположение: Велинград

Мнение от vkakachev »

Аз имам предвид наще Шкоди даги модернизират в подобен дизайн :wink:
Мнения: 98
Регистриран на: Нед Юли 04, 2010 4:41 pm
Местоположение: Пловдив
Обратна връзка:

Мнение от DamianKanev »

Това направо ще ти е нов локомотив...
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Със сигурност :!: Нов дизайн, още повече такъв като на новата Шкода ще е много трудно, да не кажа невъзможно да се направи на нашите. Ще е по-добре да се купят нови локомотиви. :) :wink: :arrow:
БДЖ не могат да направят пробно такъв локомотив, а що се отнася до модернизиране, Кончар правят някакви подобия на модернизации (специално на нашите локомотиви, на чуждите не е така), инак най-доброто място за модернизации винаги е било и си остава заводът-производител :!:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

44-070 защо няма отвори за реостата на покрива като другите 44-ки?
Техник
Мнения: 4170
Регистриран на: Пет Фев 25, 2005 8:36 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:
Аватар
Техник

Мнение от bdz46 »

Защото няма реостат, както и повечето сбирщайн машини.
Мнения: 391
Регистриран на: Сря Фев 24, 2010 12:29 am
Местоположение: Ямбол

Мнение от gonzo8611 »

Мерси , и аз да науча нещо.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

Защото е претърпяла пожар както и 44 058, 44 059 (сега 43 310), 067, 091, 139, 45 147, 171 и 176.
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Акредитиран фотограф
Мнения: 1239
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 9:00 pm
Местоположение: Стара Загора
Обратна връзка:
Аватар
Акредитиран фотограф

Мнение от bobara_e_tuk »

а в момента 43.310.2 какъв лъскав и хубав локомотив, направо да се гордееш, че има такива локомотиви :roll:
Администратор
Мнения: 7749
Регистриран на: Нед Яну 29, 2006 3:58 pm
Местоположение: София
Администратор

Мнение от Mario Evstatiev »

bobara_e_tuk написа:а в момента 43.310.2 какъв лъскав и хубав локомотив, направо да се гордееш, че има такива локомотиви :roll:
Лъскав или не, ако технически не е добре, боята не е признак за това коя машина е най-добрата.
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

Не е само от пожари. 44064, 45147 и 45176 поне за тях знам, че не са горяли а са удряни. Вероятно липсата на части или не надеждните елементи за реостатното оборудване са довели до тяхното премахване при възтановяването на въпросните лок.
Мнения: 6143
Регистриран на: Чет Яну 18, 2007 9:51 pm
Местоположение: червен бряг
Обратна връзка:

Мнение от Nikss »

310 е боядисан при ГПР в депо Сз преди 2 месеца, но дочувам, че понякога прави големи проблеми, та чак до оставяне на влакове се стига. Явно веригите куцат. :? Доколкото са ми казвали, поне веднъж в годината оставя влак. :D :lol:
Що се отнася до изброените от колегата 44142 дръгели, щото те реално са си такива, 064 е сглобявана от 064 оригинал, катастрофирала 1989 г. и части от друга катастрофирала /СФ/ машина - 077, мисля, че същата година катастрофира, изделие на ЖПЗ е както и 070 и предполагам, че или не са отбирали от реостати или е имало заповед от "горе" да бъдат премахнати. :? Интересен е фактът с поставените ламарини върху отворите.
147 и 176 са удряни, но са ми казвали, че са и горяли. Друго обяснение не намирам тъй като и към днешна дата в Мездра е пълно с машини с неизправни реостати, пък никой не е тръгнал да ги демонтира и т.н. :roll:
Всички истински мъже бачкат в БДЖ!
Мнения: 2515
Регистриран на: Вто Фев 07, 2006 4:48 pm

Мнение от 44142 »

В ЖПЗ имаше майстори но го съсипаха. Удряните и горялите машини са възтановявани повече в депата както е 067,091, 139 и тн. В депата решават как да бъде. Примерно 44144 е правена в ЖПЗ и си има. 44143 е правена в ПД и също има. Просто явно на момента се решава как ще се прави. Това, че в Мездра не бачкат реостатите е до началници, ремонт и маш. Лошото е, че не са мо в Мездра е така но няма изгледи да се оправят нещата.
Модератор
Мнения: 7683
Регистриран на: Вто Яну 31, 2006 5:49 pm
Местоположение: Пловдив
Аватар
Модератор

Мнение от VESO »

Днес трябваше да си пътувам от София с Дианата и бях приятно изненадан от локомотива , който дойде да тегли влака.Това бе небезизвестният 44130-3 , за който толкова се изписа.Ето я и лъскачката:
- снимка 1;
- снимка 2;
- снимка 3;
- снимка 4;
- снимка 5.
Да не пропусна да се снимам за спомен.

А за нашият форумец Nikss - шаблона:
Изображение

8641 пристигна абсолютно навреме на гара Пзк.
Публикувай отговор

Обратно към “Локомотиви серия 43, 44 и 45 | Electric locomotives series 43, 44, 45”

Информация