Страница 22 от 147

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 6:31 am
от Mario Evstatiev
bdz46 написа:За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.
44 074 през 2006 г. беше с доста бързо АТП. Някой беше барнал редуцир-вентила и превключвателя набираше доста по - бързо от обичайното. С нея машина и влак 362 от гара Сандански в посока София са вдигани 90 км/час до изходните стрелки.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 10:01 am
от disell
n0_aLoNe написа:Тази машина помня преди, от място с 4 вагона, 32 степени и 4 полета и не изключва. :D
То не само преди , а и сега локомотивите от 45 серия от място с 4 пътн. вагона набират до 32 позиции + 4 камшика и много рядко изключват.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 12:07 pm
от icobdz
lok45111 написа:
bdz46 написа:За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.
44 074 през 2006 г. беше с доста бързо АТП. Някой беше барнал редуцир-вентила и превключвателя набираше доста по - бързо от обичайното. С нея машина и влак 362 от гара Сандански в посока София са вдигани 90 км/час до изходните стрелки.
При това редовно :D

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 12:56 pm
от n0_aLoNe
bdz46 написа:За скоростта на АТП говорех.
С изол лок 44 с бързо АТП 0-100 е под 20 сек.
22" са ми казвали на мен.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 3:15 pm
от 42 072.9
Сивата лента отстрани на коша на 152 не е случайна... 8)

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 6:08 pm
от disell
42 072.9 написа:Сивата лента отстрани на коша на 152 не е случайна... 8)
Още малко и работата ще отиде на състезание от типа "Синята лента на Атнлантика" :D , кой локомотив най-много е надгонил....и прас една ливрея отстрани със съответен цвят :wink:

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:34 pm
от borislaviv
Nikss написа:15" май са постижими само при изол. лок. :roll:
19 малко невъзможно на проба със състав. :idea:
Няма значение колко е товара. АТП не се интересува колко вагона са отзад.Винаги си набира за едно и също време, за колкото е нагласен. А иначе на изолиран локомотив (44-106) 100км/ч -18 сек.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:43 pm
от Nikss
АТП не, но ТД да. :wink: И ако недай си Боже не са пипнати както трябва - четки примерно или не е регулирано на колко А да изключва от максимално токова гледай сеир. :?

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:52 pm
от borislaviv
Nikss написа:АТП не, но ТД да. :wink: И ако недай си Боже не са пипнати както трябва - четки примерно или не е регулирано на колко А да изключва от максимално токова гледай сеир. :?
Защитата на Р-ките е настроена на 1650А и по време на експлоатация много рядко може да се разстрои сама. От четките може да даде кръгов огън, само докато са още нови и не са се напаснали.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:54 pm
от 44142
На няколко СФ ТД забелязах неравномерно износване на четкити. В смисъл, че вътрешните четки се износват по бързо от външните поради различен натяг на пружините.

Публикувано на: Пон Яну 11, 2010 8:57 pm
от borislaviv
Да възможно е. Все пак това са 24бр.четки и четкодържатели. Може от кръгов огън някоя пружина да се е откалила и да няма нужния натиск.

Публикувано на: Вто Яну 12, 2010 11:29 pm
от Nikss
На 07.01.2010 г. лок 45 172 беше ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234. След плевенската повезка лок е навъртял общо 218 км (004356-004574 км) и изгорил общо 230 kWh. Следобяд лок беше подаден на червенобрежките влакчета и така прибави още 100 макар и скромни към експлоатационния си живот километра. Вечерта предполагам е подаден на ДТВ 20612 за Пд. 8)

Публикувано на: Вто Яну 12, 2010 11:43 pm
от dido73
Nikss написа:На 07.01.2010 г. лок 45 172 беше ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234. След плевенската повезка лок е навъртял общо 218 км (004356-004574 км) и изгорил общо 230 kW.
Ако говориш за изгорена електроенергия би трябвало дименсията да е kWh

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 6:06 am
от Nikss
dido73 написа:
Nikss написа:На 07.01.2010 г. лок 45 172 беше ПВ 20133/20132/КПВ 20233/20234. След плевенската повезка лок е навъртял общо 218 км (004356-004574 км) и изгорил общо 230 kW.
Ако говориш за изгорена електроенергия би трябвало дименсията да е kWh
Да, за нея става на въпрос. Поправям се. :oops:

Публикувано на: Сря Яну 13, 2010 9:39 am
от stankos
Съжалявам ,че пак ще задам тъп въпрос , който естествено не е за тая тема :? , но как е измерено ?