Страница 22 от 46
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 11:04 am
от Tramway
Колеги, предлагам като следите влаковете да давате и следната информация, която се оказва много по-важна от таз кой влак с коя машина е бил. А именно:
1. На коя гара са извършва наблюдението;
2. Час на пристигане и заминаване или транзитно преминаване за всеки цитиран влак.
3. Отклонение от графика. За целта трябва да сте информирани за евентуални временни и постоянни изменения на графиците с телеграми. При големи закъснения по възможност и причините.
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 2:44 pm
от rexkos
Днес, 24.02.2009, гара София, в интервала между 6.50 и 7.20 ч.
10203 с лок. 44 115, с 4 мин/з
2611 с лок. 44 109
462 с лок. 44 111
50260 с лок. 46 234 за трасе и лок. 46 231 влаков
3621 замина с лок. 46 242
10121 с лок. 44 091, взет от влак 383
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 2:50 pm
от Tramway
rexkos написа:Днес, 24.02.2009, гара София, в интервала между 6.50 и 7.20 ч.
10203 с лок. 44 115, с 4 мин/з
2611 с лок. 44 109
462 с лок. 44 111
50260 с лок. 46 234 за трасе и лок. 46 231 влаков
3621 с лок. 46 242
10121 с лок. 44 091, взет от влак 383
Туй за локомотивите го разбрахме. Времена обаче няма с изключение на едно, и то не е ясно пристигане ли е или тръгване.
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 2:59 pm
от rexkos
За пристигане и тръгване да се пише според мен не е от голямо значение, тъй като във всички случаи за изброените влакове (без 462) гара София се явява начална или крайна за влака. Мнозинство от нас така и така знаят кой влак откъде за къде е и само видейки номера му, веднага ще разбере дали в случая той се явявя пристигащ или заминаващ от гара СФ.
Наблюдението на въпросните влакове беше в интервала между 6.50 и 7.20 от пристигането ми от Костинброд с влак 10203 до заминаването ми за училище с влак 3621 (по-точно до гара Подуяне

).
Колкото до това дали влак еди кой си е пристигнал/заминал навреме или със закъснение, бих предложил в темата да се отбелязват само закъсненията и евентуално причината за него, ако такава е известна. Ако срещу влак XXXX не е споменато "навреме" или "закъснял", да се подразбира, че е бил навреме.

Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 4:07 pm
от VESO
Значи , когато се упомене: "Централна гара София" , се има предвид случилото се на гара София , не на Климатично улилище , Рогозче или Чакрини.Точно и конкретно гара София.Щом като се изпише номер на влак , ние тук сме достатъчно умни да разберем по номера този влак дали пристига или заминава.Ако се изпише даден влак с минутите закъснение , се има предвид , че тези минути са към основното време на влака (пример - влак пристига на СФ в 15:35.Като се каже "влак... с +4 на гара СФ" останалите трябва да разберат , че влакът е дошъл на гара София в 15:39.). Все пак тук не сме малоумни , нито ни гонят лудите.Това , че сме за психиатър , не означава , че не различаваме елементари неща.

скорост
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 4:46 pm
от kgeorgiev
На 21.02.2010 44 111 в междугарието ПЛ Чб по данни на GPS постигна скорост около 122 км/ч с влак №463
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 4:49 pm
от bdz46
КЪДЕ?!?!
Пл - Чб са 7 междугария и в нито едно няма скорост над 110.
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 4:57 pm
от Vancho
Да не съм чул лоши думи за ГО машинистите

Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 5:26 pm
от kgeorgiev
Кой е казал лоши думи. ГО винаги са си поддържали машините поне на външен вид. Но щом има външен вид значи се поддържат и технически поне така мисля аз. По - знаещите ще кажат по добре. Русенци също си полагат грижа за машините. може да съм допуснал и грешка междугарието да е ЧБ Мз
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 5:27 pm
от Tramway
rexkos написа:За пристигане и тръгване да се пише според мен не е от голямо значение, тъй като във всички случаи за изброените влакове (без 462) гара София се явява начална или крайна за влака. Мнозинство от нас така и така знаят кой влак откъде за къде е и само видейки номера му, веднага ще разбере дали в случая той се явявя пристигащ или заминаващ от гара СФ.
Наблюдението на въпросните влакове беше в интервала между 6.50 и 7.20 от пристигането ми от Костинброд с влак 10203 до заминаването ми за училище с влак 3621 (по-точно до гара Подуяне

).
Колкото до това дали влак еди кой си е пристигнал/заминал навреме или със закъснение, бих предложил в темата да се отбелязват само закъсненията и евентуално причината за него, ако такава е известна. Ако срещу влак XXXX не е споменато "навреме" или "закъснял", да се подразбира, че е бил навреме.

VESO написа:Значи , когато се упомене: "Централна гара София" , се има предвид случилото се на гара София , не на Климатично улилище , Рогозче или Чакрини.Точно и конкретно гара София.Щом като се изпише номер на влак , ние тук сме достатъчно умни да разберем по номера този влак дали пристига или заминава.Ако се изпише даден влак с минутите закъснение , се има предвид , че тези минути са към основното време на влака (пример - влак пристига на СФ в 15:35.Като се каже "влак... с +4 на гара СФ" останалите трябва да разберат , че влакът е дошъл на гара София в 15:39.). Все пак тук не сме малоумни , нито ни гонят лудите.Това , че сме за психиатър , не означава , че не различаваме елементари неща.

Вижте, аз може би не обясних достатъчно. Идеята е таз информация да са представя по типов образец, еднакъв за всички гари, като началните и крайните гари не правят изключение. Таз информация по-нататък ще са използва по определено предназначение (ще бъде обяснено по-подробно като му дойде времето). Много по-лесно са систематизира таз информация, когато е представена в унифициран вид, отколкото по един начин за гара София, по друг за Пловдив, по трети за Радунци напр. И също е добре освен отклонението от графика да са пише и реалното време на пристигане и заминаване, защото не всеки от вас може да знае всяко изменение на графика с телеграми. Тъй може да напише за някой влак +20 мин., а той да си е навреме по променен график. След туй вече справката ще са сверява с реалния график.
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 7:10 pm
от gonzo8611
..
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 8:20 pm
от Nikss
Tramway написа:Колеги, предлагам като следите влаковете да давате и следната информация, която се оказва много по-важна от таз кой влак с коя машина е бил. А именно:
1. На коя гара са извършва наблюдението;
2. Час на пристигане и заминаване или транзитно преминаване за всеки цитиран влак.
3. Отклонение от графика. За целта трябва да сте информирани за евентуални временни и постоянни изменения на графиците с телеграми. При големи закъснения по възможност и причините.
По 1-ва точка лично аз когато извършвам наблюдения от гара/спирка, различна от Чб записвам, иначе не пиша, то е ясно, че е от Чб и няма смисъл да се пише.
По 2-ра точка час на пристигане и заминаване пиша при пътувания, а иначе сверявам с електронния пътеводител и от там ако има закъснение записвам с колко е закъснял дадения влак. Иначе наистина смятам предложението на Сашо за добро - ако не се пише нищо да се смята, че е навреме.
По 3-та точка не схванах какво точно имаш в предвид, но предполагам да се следи разписанието в електронния пътеводител и да се пресмята закъснението.

Re: скорост
Публикувано на: Сря Фев 24, 2010 11:13 pm
от 46 242
kgeorgiev написа:На 21.02.2010 44 111 в междугарието ПЛ Чб по данни на GPS постигна скорост около 122 км/ч с влак №463
Е този същия 463 скочи за малко на 139 км/ч и за съвсем мъничко на 142 км/ч. Ама като Тошко е Тома Неверни....
ПС: имам видеозапис.

Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 6:19 am
от Nikss
Аз ти вярвам, защото тази разлика идва от дебелината на бандажите на лок. Нищо странно не трябва да има в цялата работа. 10 км/ч разлика при нови бандажи е нещо напълно нормално.
Публикувано на: Чет Фев 25, 2010 7:55 am
от bdz46
Аз вярвам, че скоростомера на локомотива не е показвал повече от 130 и че твоето устройство може да е показало 140.
Това го казах много пъти и по-рано.