Страница 22 от 28
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 1:57 pm
от Nikss
VESO написа:А ето и още един
вариант за първокласни вагони.Водят се "Аvmz" и интериорът им ми допада повече.
74-ката днес на "Сл.Бряг" беше 003.
Да, може да се каже, че са по-хубави пък и отвън по ливрея съвпадат с нашите 97, но пък отвътре са пълна разлика... онези червените, които показа първо пък отвън не съвпадат с нашите, отвътре пък са лика прилика...

а инак по нашата жп мрежа са често срещани преработени второкласни в първокласни вагони и обратно...

например смесените вагони серия 30 40 масово са преработвани в изцяло първокласни без по интериора да се пипа каквото и да било - т.е. плащаш си за 1-ва класа, а получаваш 2-ра... и следователно серията на вагоните е сменена на 10 50...
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 1:59 pm
от Nikss
VESO написа:Да допълня нещо , което забравих - в бистрото 003 имаше завидна населеност - нямаше НИТО ЕДНО свободно място в отделението , двете купета бяха отключени и заети , аз си намерих място в частта , където е бара.За тоалетната е излишно да споменавам - пак вратата не се отваряше и светеше червения бутон за "заето" , без да има някой вътре.
А климатикът как беше? Работеше или пак беше "паднал"?
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 2:10 pm
от VESO
Ами температурата беше нормална (предвид времето

).
Публикувано на: Пон Сеп 07, 2009 2:17 pm
от VESO
Nikss написа:.... а инак по нашата жп мрежа са често срещани преработени второкласни в първокласни вагони и обратно...

....
Най - типичният пример.Или както се казва намери 10-те разлики:
снимка 1;
снимка 2
3 замазвания се виждат ясно - жълтата лента , 5-тата и контронта цифра в номера и първата буква в типа на вагона.
Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 1:24 pm
от VESO
Днес , 9-ти септември , 8610 беше обявен с 15 минути закъснение в Пазарджик.
10263 , теглен от 44144-4 навреме и без забележки.Изключително приятно впечатление ми направи цялата композиция - спретнати , лъскави и блестящи на слънцето 74-ки , първокласната от които бе 003.
07019-3 прави маневра на гарата;
На 5-ти коловоз бяха гарирани товарни
вагони тип "Res" , а ето за разнообразие един
австрийски гост.
Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 6:46 pm
от Vancho
Ха сега де. Да не съм чул повече лоша дума за софийските вагони. Още повече пък 50 ката, на която случихме в събота на МБВ 491

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 6:57 pm
от Mario Evstatiev
Vancho написа:Ха сега де. Да не съм чул повече лоша дума за софийските вагони. Още повече пък 50 ката, на която случихме в събота на МБВ 491

Хммм, значи 10121 днес пак е возил нещо за ВРЗ

Публикувано на: Сря Сеп 09, 2009 7:17 pm
от VESO
Може и да не е.Вече 2 пъти ходих до Септември с Дианата , за да засека пристигането на 10121 и все попадах на обикновена 5-вагонна композиция.Така че вече е относително и вариантите , ако го чакам на Пзк са два: или ако има вагон , той се откача на Сп и 10263 си продължава с редовния състав до ПО , или разкарва вагона до ПО и си го връща в СФ като 10114.Има и 3-ти вариант , който само веднъж го видях - на 10114 прикачиха спална 71-ца от Сп , като влакът закъсня за София с около 10 минути.
Публикувано на: Чет Сеп 10, 2009 9:07 am
от 43.309
За съжаление нищо не бяха закачили на 10114.

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 9:44 am
от rexkos
Вчера УБВ 2602 с 44 120.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 9:45 am
от 43.309
София +5 със 100 километрова машина. 2601 Горна +30 Варна +40 все пак депо Го....

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:03 am
от VESO
Щях да се учудя , ако във Варна бяха само с 10 или 15 минути.
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:34 am
от Nikss
През изминалите 2 дни (9 и 10 септември) имаше тотална обърквация в ТПС на различните депа по 2-ра линия... най-пресните примери са, че
44-65 работи в ГО,
44-126 замества
44-123, която е ремонт в ГО след като е помела кола на прелез и щетите по нея са немалки,
43 512 е командирована временно в ГО, явно и тя е ходила за струг и се надявам, че скоро ще се завърне в депо Сз,
32 023/024 пък беше разменена с
32 035/036 (временно разбира се),
44-68 временно работи в Сф, като на 9-ти вечерта е заминала
2637, но се е повредила и останала във Ва поради което на
2602 подали
44 120. Интересно при това положение от ГО са дали лок, който ежедневно да върти
2612/3637, но не знам кой.
09.09.09 г.
КПВ 20233/20234 с
ЕЛ 45 176.5
БВ 2610 леко позакъснял с
ЕЛ 44 065.1
БВ 4612 навреме с
ЕЛ 44 126.1
Вчера:
ДТВ 20623 с
ЕЛ 43 512 и състав от около 40 вагона - всичките празни, повечето цистерни (dec, gastrade и т.н.)
УБВ 2601 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" пристигна и замина +10' от Чб с ЕЛ
45 204.5 , като на ГО е бил +20' и се е наложило
2602 да го изчака откъдето и той е закъснял към 5'
ПВ 20130 с таралясника
32 023/024, явно ходил за струг в ГО, а оттам им пратили
32 035/036, днес би трябвало положението да се е нормализирало
БВ 4611 с
ЕЛ 44 126.1 и както винаги с аванс (3' в случая)
БВ 2611 с
ЕЛ 44 062.8 пристигна с 3' аванс и замина точно навреме
ПВ 20132 с
ЕЛ 45 194.8 и 2' аванс
УБВ 2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с
ЕЛ 44 120 и 8' вътре заради ограничението на 63-ките и изчакването на
2601 на ГО

Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:35 am
от 46 242
43.309 написа:София +5 със 100 километрова машина. 2601 Горна +30 Варна +40 все пак депо Го....

Егати леваците ! Имат добра инфраструктура и качествени ремонти,ама откъм карането...няма думи....
Публикувано на: Пет Сеп 11, 2009 10:52 am
от rexkos
43.309 написа:София +5 със 100 километрова машина. 2601 Горна +30 Варна +40 все пак депо Го....

Добре е, добре. 2602 на Чб беше с +8, до Мездра закъснението стана 10 минути, тъй като от Роман до Мездра-изток влакът се движеше по път 1 и влизането и излизането от отклонение изяде 2 минутки. Значи до София е стопил 5 минутки.
2601 в Мездра пристигна с +5, на Червен бряг вече с +10 без никакви непредвидени спирания. Начело с 45 204. Е поне имаше бистро.
УБВ 2602 "ЗЛАТНИ ПЯСЪЦИ" с
ЕЛ 44 120 и 8' вътре заради ограничението на 63-ките и изчакването на
2601 на ГО

Чакал е 2601 е на Поликраище.