Страница 21 от 39

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 9:37 am
от Гост
Nikss написа:Моля преди да изказвате мнения първо пътувайте! :)
Айде, айде седалките са като на ДМВ 10

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 9:39 am
от Mario Evstatiev
При всички случаи пътуването с ЕМВ 30 от София до Пловдив ще е многократно по - приятно отколкото с отвратителните ЕМВ 32, които в последните си месеци от живота аха да се разпаднат. Да не говорим, че броя на повредите на ЕМВ 32 прогресивно нарастна и няма ден в София без да има оклепан влак.

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 9:41 am
от Гост
lok45111 написа:При всички случаи пътуването с ЕМВ 30 от София до Пловдив ще е многократно по - приятно отколкото с отвратителните ЕМВ 32, които в последните си месеци от живота аха да се разпаднат. Да не говорим, че броя на повредите на ЕМВ 32 прогресивно нарастна и няма ден в София без да има оклепан влак.
Съгласен, но с ЕМВ 33, или ЕМВ 32 от депо различно от София може би щ е по-добре :)

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 9:43 am
от Nikss
KRAKOMOBILA написа:
lok45111 написа:При всички случаи пътуването с ЕМВ 30 от София до Пловдив ще е многократно по - приятно отколкото с отвратителните ЕМВ 32, които в последните си месеци от живота аха да се разпаднат. Да не говорим, че броя на повредите на ЕМВ 32 прогресивно нарастна и няма ден в София без да има оклепан влак.
Съгласен, но с ЕМВ 33, или ЕМВ 32 от депо различно от София може би щ е по-добре :)
Така съм съгласен,но в момента обсъждаме пътуването от София до Пловдив с новите ЕМВ серия 30. :)

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 9:50 am
от Mario Evstatiev
KRAKOMOBILA написа:Съгласен, но с ЕМВ 33, или ЕМВ 32 от депо различно от София може би щ е по-добре :)
Съгласен съм с твърдението ти, но не напълно. Първо, на ЕМВ 32 вече няма да се правят големи ремонти, която направи километри за подемен ремонт бива бракувана. ЕМВ 33 ще се мъчат да ги възстановяват, май ще пращат в Ниш 33-003/004 и 33-011/012, но те директно ще заминат за дълбоката провинция. Просто на 32-ра серия времето изтече. Мисля, че 36 години служба са им достатъчни, изплатили са се отдавна, че вече работеха и на печалба. Но пък отблъскваха клиенти с отвратителния си салон и особено "добрата" хигиена във тоалетните.

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 9:56 am
от Nikss
Най-много (още поне няколко години) ще издържат ЕМВ в ГО и отчасти в Бс.Време беше Сф ЕМВ да започнат да се подменят с ЕМВ 30,а след някой и друг месец и с ЕМВ 31.

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 10:25 am
от VESO
Предполагам софийските електрички ще бъдат разпратени по други депа - Мездра , Дупница , а защо не и Русе.Може някои да се дадат на депо Горна , но от 3 мотриси , горнооряховци сигурно ще сглобяват една. :D Варненци имат зачислени общо 7 ел.мотрисни влака , от които 4 или най - много 5 са в движение. Няма да е зле да се помисли и по това.
Интересно остава положението в ПО , понеже като дойдат 30-00-ките да покрият графика , за 32-00-ките няма да остане почти никаква работа.

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 10:36 am
от bdz46
VESO написа:Снимката не съм я правил на 44058-6 , а на 30007-3+30008-1.Даже този електровоз не съм го мяркал от много време. :D
Ставаше дума за потребителя 44 058.

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 2:56 pm
от Maikal
За в бъдеще няма ли да поръчат някое ЕМВ и за Горна Оряховица, че и тук да им се порадваме :) Или поне да пуснат една да се движи ГО - Габрово. Както има ВТ-Свищов директна

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 8:17 pm
от Nikss
След като подменят всички ЕМВ в Сф и По останалите ще ги раздадат на другите депа-ако могат да се движат,правят ремонти и т.н.ако не се свалят части,бракува се ЕМВ и се ползват частите за другите ЕМВ. :)

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 8:22 pm
от Mario Evstatiev
Nikss написа:След като подменят всички ЕМВ в Сф и По останалите ще ги раздадат на другите депа-ако могат да се движат,правят ремонти и т.н.ако не се свалят части,бракува се ЕМВ и се ползват частите за другите ЕМВ. :)
Софийските 32 стават само за "Вторични суровини" :lol: :lol: :lol:

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 9:54 pm
от VESO
Аз още не мога да повярвам , че всички софийски 32-00-ки ще си отидат. Да се остави поне една за резерва. При нас в ПО имаме печален опит с DESIRO-то , когато много от 10-00-ките се оказаха недеспособни , поради катастрофи или друга причина , започнаха да се пускат композиции , теглени от добрите стари 06-00-ци и 07-00-ци.Затова е редно да се помисли за извънредни ситуации и при възникнали инцидентно такива , да има нещо в резерв.
С 32-00-ките добре , ами с 33-00-ките какво ще се прави?Някъде се изрази мнение , че щяло да им се правят ремонти и да се оставят да се движат.Все пак в сравнение с 32-00 са по - нови.

Публикувано на: Съб Мар 22, 2008 11:07 pm
от Labros
Софийските 32 стават само за "Вторични суровини"
Някои може доста да се облажи от тази операция...

Публикувано на: Нед Мар 23, 2008 1:44 pm
от Nikss
33-ките ако ги стегнат и ремонтират...може да вършат добра работа.Обаче да се движат поне 5 мотрисни влака,а не само 1. :(

Публикувано на: Нед Мар 23, 2008 1:53 pm
от Mario Evstatiev
ДЕпо София няма да има проблем с недостиг на ЕМВ 30 и 31, тъй като при нас ще бъдат 17 мотриси, които са напълно достатъчни(със заложените ТП, МПР и др, както и резервата) за обвръзка на графика. Много вероятно е ако 33-та серия идат на ремонт в Ниш, като се върнат да ги оставят за Лакатник и Копривщица, там е най - подходящо за тях. ЕМВ 30 пък ще вършеят за Пловдив, Перник, Банкя, Септември, Драгоман и Мездра.