Айде, айде седалките са като на ДМВ 10Nikss написа:Моля преди да изказвате мнения първо пътувайте!

Администратор

Съгласен, но с ЕМВ 33, или ЕМВ 32 от депо различно от София може би щ е по-добреlok45111 написа:При всички случаи пътуването с ЕМВ 30 от София до Пловдив ще е многократно по - приятно отколкото с отвратителните ЕМВ 32, които в последните си месеци от живота аха да се разпаднат. Да не говорим, че броя на повредите на ЕМВ 32 прогресивно нарастна и няма ден в София без да има оклепан влак.


Така съм съгласен,но в момента обсъждаме пътуването от София до Пловдив с новите ЕМВ серия 30.KRAKOMOBILA написа:Съгласен, но с ЕМВ 33, или ЕМВ 32 от депо различно от София може би щ е по-добреlok45111 написа:При всички случаи пътуването с ЕМВ 30 от София до Пловдив ще е многократно по - приятно отколкото с отвратителните ЕМВ 32, които в последните си месеци от живота аха да се разпаднат. Да не говорим, че броя на повредите на ЕМВ 32 прогресивно нарастна и няма ден в София без да има оклепан влак.


Администратор
Съгласен съм с твърдението ти, но не напълно. Първо, на ЕМВ 32 вече няма да се правят големи ремонти, която направи километри за подемен ремонт бива бракувана. ЕМВ 33 ще се мъчат да ги възстановяват, май ще пращат в Ниш 33-003/004 и 33-011/012, но те директно ще заминат за дълбоката провинция. Просто на 32-ра серия времето изтече. Мисля, че 36 години служба са им достатъчни, изплатили са се отдавна, че вече работеха и на печалба. Но пък отблъскваха клиенти с отвратителния си салон и особено "добрата" хигиена във тоалетните.KRAKOMOBILA написа:Съгласен, но с ЕМВ 33, или ЕМВ 32 от депо различно от София може би щ е по-добре
64.19

Предполагам софийските електрички ще бъдат разпратени по други депа - Мездра , Дупница , а защо не и Русе.Може някои да се дадат на депо Горна , но от 3 мотриси , горнооряховци сигурно ще сглобяват една.
Варненци имат зачислени общо 7 ел.мотрисни влака , от които 4 или най - много 5 са в движение. Няма да е зле да се помисли и по това.
Интересно остава положението в ПО , понеже като дойдат 30-00-ките да покрият графика , за 32-00-ките няма да остане почти никаква работа.

Интересно остава положението в ПО , понеже като дойдат 30-00-ките да покрият графика , за 32-00-ките няма да остане почти никаква работа.
Мнения: 58
Регистриран на: Пет Дек 14, 2007 10:00 pm
Местоположение: Велико Търново / Варна
Обратна връзка:


Администратор
Аз още не мога да повярвам , че всички софийски 32-00-ки ще си отидат. Да се остави поне една за резерва. При нас в ПО имаме печален опит с DESIRO-то , когато много от 10-00-ките се оказаха недеспособни , поради катастрофи или друга причина , започнаха да се пускат композиции , теглени от добрите стари 06-00-ци и 07-00-ци.Затова е редно да се помисли за извънредни ситуации и при възникнали инцидентно такива , да има нещо в резерв.
С 32-00-ките добре , ами с 33-00-ките какво ще се прави?Някъде се изрази мнение , че щяло да им се правят ремонти и да се оставят да се движат.Все пак в сравнение с 32-00 са по - нови.
С 32-00-ките добре , ами с 33-00-ките какво ще се прави?Някъде се изрази мнение , че щяло да им се правят ремонти и да се оставят да се движат.Все пак в сравнение с 32-00 са по - нови.

Мнения: 1990
Регистриран на: Вто Дек 26, 2006 1:40 pm


Администратор
ДЕпо София няма да има проблем с недостиг на ЕМВ 30 и 31, тъй като при нас ще бъдат 17 мотриси, които са напълно достатъчни(със заложените ТП, МПР и др, както и резервата) за обвръзка на графика. Много вероятно е ако 33-та серия идат на ремонт в Ниш, като се върнат да ги оставят за Лакатник и Копривщица, там е най - подходящо за тях. ЕМВ 30 пък ще вършеят за Пловдив, Перник, Банкя, Септември, Драгоман и Мездра.
64.19
Информация
Модератори