Страница 21 от 60

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 2:21 am
от gugu_134
:lol: На машинистите се е наложило да хвълят котва.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 6:19 am
от disell
Чак пък в Роман :roll: :?: ако е истина това дори и само локомотивът да държи все пак щяха да спрат поне в Мездра изток.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 7:50 am
от todor plamenov
70206/70205 май се обслужват от електричка?Имаше аналогичен случай с 20135.И той беше подминал,ако не се лъжа Попово.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 9:46 am
от KRAKOMOBILA
32 119/120 е изпуснатата.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 11:05 am
от plastikat
ВЛАК 70205 ЕМВ 32-119/120 ЗАЕ
МЕЖДУГАРИЕТО РУСКА БЯЛА-МЕЗДРА ОТ 18:44 ДО 19:26 +34 МИН ПО ПОВРЕДА
НА ЕМВ-ТО. ПО ВРЕМЕ НА ПРЕСТОЯ НА ВЛАКА НА МЕЖДУГАРИЕТО СЪЩИЯТ Е
ИЗПУСНАТ ОТ ЛОК БРИГАДА, ПРЕМИНАВА ПОСЛЕДОВАТЕЛНО ГАРИТЕ МЕЗДРА,
МЕЗДРА ИЗТОК И СПИРА НА КМ 101+500 НА 19:50 В МЕЖДУГАРИЕТО МЕЗДРА
ИЗТОК-РОМАН ПЪТ 2. ПЪТНИЦИТЕ ОТ ВЛАКА СА ОТВОЗЕНИ ЗА ГАРА МЕЗДРА ОТ
ВЛ 2614. ОТ МЕЗДРА ИЗПРАТЕН 45-172 ДА ИЗТЕГЛИ ВЛАКА ОБРАТНО.
МЕЖДУГАРИЕТО ОСВОБОДЕНО НА 22:25.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 11:10 am
от bdz46
Случаят е подобен на този с изпуснатия ЕМВ от спирка Медовина (20135 - минал транзит Попово с около 100 км/ч и спрял на Караджата) - влакът саморазхлабва, неосигурен срещу самопридвижване, докато локомотивната бригада отстранява повреда.
При ЕМВ е често явление замръзването на преводачите на налягане в задържано положение. Когато същевременно спирачните цилиндри са много неплътни, се получава остра загуба на въздух и ако не се реагира навреме, особено при единия или и двата компресора извън строя (изключен ЕМВ за отрстраняване на повреда), влакът е изпуснат.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 12:36 pm
от Nikss
Добре де, в такъв случай нищо ли не помага? Дори внезапната спирачка :?: :o :shock: :roll:
предполагам, че ръчната също върши някаква (макар и минимална) работа :idea:
И между другото знае ли се с каква скорост се е движил ЕМВ като е изпуснат? Знаем, че между входния на М и стрелките спускането е около 20/1000, а Мит-Рм е надолнище. :roll:

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 12:40 pm
от bdz46
Каква внезапна спирачка, като няма въздух?
Ръчните на ЕМВ не стават. В движение не държат нищо, а и на първата по-остра крива се късат въжетата и съвсем отпадат.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 1:03 pm
от evrokoma
Чакай малко ако няма въздух в системата не се ли затягат калотките, та нали на този принцип е и внезапната спирачка изпускане на налягането в системата виж ако има замръзнал конденз в спирачната система и има някаво налягане по бих се съгласил ама не и че няма въздух :roll:

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 1:10 pm
от bdz46
Само командата за задържане се предава между вагоните с намаляване на налягането с цел да се получи автоматично задържане при прекъсване на въздухопровода (скъсване на влака).

На самия вагон обаче калодките се затягат с въздух, който идва от предварително зареден резервоар. На локомотиви и МВ обикновено се ползва въздух от общите резервоари и когато те са празни, няма спирачка.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 1:52 pm
от disell
Ето го решението : към инвентара на всяко ЕМВ 32 и 33 серия се добавят поне 2 спирателни обувки и готово, на следващите 2 снимки се виждат такива които са към инвентара на най-новата серия маневрени локомотиви на Германските железници и се намират под зад стъпалата на рамата :
http://www.abload.de/img/dsci01146fz9.jpg
http://martin25gessner.ma.funpic.de/bil ... /11_04.jpg
В РЖД също към инвентара на локомотивите има спирателни обувки.
Ето един клип (след 2-та минута) :
http://www.youtube.com/watch?v=q0BUpTvZ0oA

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 6:59 pm
от 46 242
Решението е спешното нарязване на тези ужасяващи руски боклуци, закупуване на нови електрички и сериозно обучение. Една нова секция да се закупи от продадените стари железа вече ще е голям успех. По-добре това, отколкото тези опасни морги.

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 7:32 pm
от bdzman654
На 8672 му се е повредила машината, някой знае ли коя е?
Едит - 30.01.12
ВЛАК 8672 С 4 ВАГОНА 191 ТОНА ЛОКОМОТИВ 46 -125 МАШИНИСТ .. НАЧАЛНИК ВЛАК .... ЗАЕ МЕЖДУГАРИЕТО РП ЛОЗОВО-ДОЛНО ЕЗЕРОВО ПЪТ НР 2 ОТ 15.21 ДО 17.17 / +116 МИНУТИ / ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА /ОСТАНАЛО ГВП В МЕЖДИННО ПОЛОЖЕНИЕ / , ИЗПРАТЕН ЛОКОМОТИВ 46 -28 ОТ ДЕПО БУРГАС ПО НЕПРАВИЛЕН ПЪТ НР 1 ВЛАДИМИР ПАВЛОВ-ДОЛНО ЕЗЕРОВО ДА ИЗТЕГЛИ ВЛАКА В ГАРА ДОЛНО ЕЗЕРОВО КЪДЕТО ПРЕСТОЯ ОТ 17.17 ДО 17.33 /+16 МИНУТИ / ЗА ОТСТРАНЯВАНЕ НА ПОВРЕДАТА НА ЛОКОМОТИВ 46- 125 И ЗАМИНА ОТ ГАРА ДОЛНО ЕЗЕРЕВО С ВТОРИЯ ЛОКОМОТИВ ЗА ПРОБА НА 46 125 И ПРЕСТОЯ В ГАРА ДРУЖБА ОТ 17.40 ДО 17.50 /.+10 МИНУТИ / ЗА СЕЧЕНЕ НА ЛОКОМОТИВА И ПРЕСТОЯ В ГАРА БЪЛГАРОВО ОТ 17.56Ч.ДО 19.43 /+107 МИНУТИ / ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА И ОСТАВИ ВЛАКА. ИЗПРАТЕН ЛОК. 45-187 ОТ
ДЕПО ВЛАДИМИР ПАВЛОВ ДА ОТВОЗИ ВЛАКА ДО СОФИЯ. ВЛАК 8672 ПРЕСТОЯ И В КАРНОБАТ ОТ 20.10 ДО 20.27 +17 МИН. ПО НАМАЛЯНЕ НА ПОВРЕДЕНИЯ ЛОКОМОТИВ 46-125.

ВЛАК 8672 С 4 ВАГОНА 191 ТОНА ЛОКОМОТИВ 45-187 МАШИНИСТ ..НАЧАЛНИК ВЛАК ..... ЗАЕ МЕЖДУГАРИЕТО ОРИЗОВО-БЕЛОЗЕМ ОТ 23.33 ДО 01.06 /+84 МИНУТИ/ ПО ПОВРЕДА НА ЛОКОМОТИВА И ОСТАВИ ВЛАКА ,.ИЗПРАТЕН ЛОКОМОТИВ 44-132 ОТ ВЛАК 8637 ДА ИЗТЕГЛИ ВЛАКА В БЕЛОЗЕМ КЪДЕТО ПРЕСТОЯ ОТ 01.06 ДО 01.40 /.+34 МИНУТИ/ И ЗАМИНА ОТ БЕЛОЗЕМ С ВТОРИ ЛОКОМОТИВ 43-511 ИЗПРАТЕН ОТ ДЕПО ПЛОВДИВ ДА ОТВОЗИ ВЛАКА ДО СОФИЯ. ВЛАК 8672 ПРЕСТОЯ И В ПЛОВДИВ ОТ 02.15 ДО 02.37 /+21 МИН./ ПО НАМАЛЯНЕ НА ПОВРЕДЕНИЯ ЛОКОМОТИВ 45-187. ПО ТАЗИ ПРИЧИНА ЗАКЪСНЯ ВЛАК 8637 В БЕЛОЗЕМ +149 МИН. ПО 8672 И ПО ЗАМРЪЗВАНЕ НА СЪСТАВА

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 7:48 pm
от Vancho
Мда, чупи се лок на 25 км от Бс и влака закъснява + 300 :D :D :D Айде от 01.02. да вдигнем с още 10 % цените :violent2:

Публикувано на: Нед Яну 29, 2012 8:28 pm
от dobo
Само 100 мин. е вътре.