Страница 21 от 94

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 2:59 pm
от 07
gu6terov написа:Ми в Дж е 55014, на Долно Езерово е 46039 с предавателната и в депото има 1-2 46-ци и 1 бъги.
И естествено е избрано най-тъпото решение.... Защото после така или иначе ще трябва да отвозят вагоните до Бургас... При условие че има лок. на гарата, и влака трябва да се закара на 15 км...

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 3:37 pm
от Vancho
07 написа:
gu6terov написа:Ми в Дж е 55014, на Долно Езерово е 46039 с предавателната и в депото има 1-2 46-ци и 1 бъги.
И естествено е избрано най-тъпото решение.... Защото после така или иначе ще трябва да отвозят вагоните до Бургас... При условие че има лок. на гарата, и влака трябва да се закара на 15 км...
Що бе, какво пречи влака да тръгне от Бургас и да прикачат хората на Дружба :lol: :D :twisted:

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 3:48 pm
от VESO
Актуална информация от днес , 28-ми юни:

07123-3 днес беше на пещерските чифтета 18204 / 18205.
43539-6 с неизвестно защо увеличена композиция докара "Тристранната схема" 10265 в Пловдив.
44058-6 от Пловдив до Пазарджик навреме с 1622.
44060-2 теглеше закъснелия със 70 минути 492 (най - после са сменили седящата 45-ца с 43-ка).
44081-8 се справи навреме и без забележки с 1621.От Т. Каблешков влакът бе вкаран в другия път , ето и снимка.
44130-3 докара в Пловдив 8610 , обявен по уредбите с 5 минутно закъснение.

За финал 2 мотриси: 10021-7+10022-5 обслужила 81203 и 30003-2+30004-0 връщаща 82205.

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 4:09 pm
от gonzo8611
Стори ми се , че "Слънчев бряг" има син бюфет в състава си. Вижте го, ще е интересна гледка.

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 4:11 pm
от bdz_bg
Днес "Слънчев бряг" е със син бюфет. Сутринта пътувах за София с 1650 и го разминахме близо до Немирово. :)

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 5:51 pm
от VESO
Предполагам е 51 52 85 55 051 - 0.Нека някой все пак да го види.

Публикувано на: Вто Юни 28, 2011 8:05 pm
от VESO
Тъй като не видях желаещи , отидох до гарата в Пзк и заснех "Сл.бряг".Пристигна навреме , теглен от 46211-9 , но докато направя тази снимка , нач. влака даде готово , още повече , че при влизане на влака в гарата , изходният светофор вече светеше зелено.Все пак успях да снимам вагона , докато преминаваше покрай мен , ето го и него.Вгледах се в номера и действително беше същия , който съм посочил по - горе - 51 52 85 55 051 - 0 с гара на домуване "Горна Оряховица".В купетата му имаше общо двама пътници , един , от които надигаше халба с бира.Ето и прощално "намигване" преди потегляне на 8614 към София.Аз се отдалечих , тъй като в това време в гарата влезе 1627 , начело с 44058-6 и днешната композиция на 1622 , с която пътувах наобяд.Международният 491 беше закъснял с 40 минути и не го дочаках.

Между другото ми направи впечатление , че "Сл.бряг" беше с внушителен състав от инвалиден , първокласна 74-ка и цели шест 97-ци , докато пътниците във всеки един от вагоните се брояха на пръстите на едната ръка.Както от по - горната снимка се вижда , бюфетът беше в края на композицията , като зад него имаше само един вагон.

Публикувано на: Сря Юни 29, 2011 1:35 pm
от emoboi95
днес влак 70202 горя край враца били са се запалили кабели 2х закъснение

Публикувано на: Сря Юни 29, 2011 2:05 pm
от emoboi95

Публикувано на: Сря Юни 29, 2011 2:52 pm
от RAILWAYSTATION
Искам да отбележа че маршрута на този влак е МЕЗДРА-МОНТАНА, а не ЧЕРВЕН БРЯГ-МОНТАНА!!!

Публикувано на: Сря Юни 29, 2011 8:21 pm
от minitek
Моята версия за огъня е следната: Маркуча на у-вото за мазане на ребордите се е измъкнал и е почнал да пръска навсякъде и като задържи с влаковата, калодките правят искри и се е запалило... :lol:

Публикувано на: Сря Юни 29, 2011 9:21 pm
от Тената
minitek написа:Моята версия за огъня е следната: Маркуча на у-вото за мазане на ребордите се е измъкнал и е почнал да пръска навсякъде и като задържи с влаковата, калодките правят искри и се е запалило... :lol:

По принцип предпазителя на мазането е редовно свален. И чак толкова грес да се запали машината не ми се вярва, по скоро ще е от течащи редуктори, и комбинация със загрелите калодки от задържането, и се е запалил. Но това си е мое мнение де.

Публикувано на: Сря Юни 29, 2011 9:34 pm
от Nikss
RAILWAYSTATION написа:Искам да отбележа че маршрута на този влак е МЕЗДРА-МОНТАНА, а не ЧЕРВЕН БРЯГ-МОНТАНА!!!
И нас това какво ни грее, че нещо не мога да схвана?
На Мездра времето за смяна на лок и превозни бригади е 27 минути... какво по-напред да се направи? А и табелите по влаковете рядко се гледат или защото са поставени на неподходящи места или защото не могат да се разчетат.

Ето какво казва сайтът на БДЖ:
Крайградският пътнически влак 70202 от Мездра за Монтана е престоял в участъка между гарите Враца и Бели извор поради прегряване на спирачките под втората талига на електрическата мотриса. В резултат на прегряването се е образувал дим от смазочните материали, които се използват за нормалното функциониране на колоосите.

В участъка между Враца и Бели извор железопътната линия се спуска по наклон и затова се налага постоянно задействане на влаковата спирачка. Както и при другите видове транспортни средства, честото задействане на спирачката води до прегряване, което е нормална експлоатационна ситуация.

Крайградският пътнически влак е спрял в участъка между гарите Враца и Бели извор, за да се охладят загрелите спирачки. Служителите от локомотивната бригада на влака са използвали пожарогасител, за да охладят загрелите метални елементи от спирачката.

Мотрисата е 32 145/6, която преди 2-3 месеца излезе от ГПР1 и от 1 седмица вече се влачи с надпробег километри за ТП... да ги влачат още 32-ките така, пък те ще се палят и горят като факли, независимо дали ще е прегряла спирачка или късо в някой шкаф... :evil:

Публикувано на: Сря Юни 29, 2011 9:56 pm
от RAILWAYSTATION
emoboi95 написа:http://www.novatv.bg/news/view/2011/06/29/17929/%D0%9F%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%87%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B8-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D0%BA-%D1%81%D0%B5-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B0%D0%BB%D0%B8-%D0%B2-%D0%B4%D0%B2%D0%B8%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5/
тук казват че влака е червен бряг-монтана и затова исках да им оправя гафа

Публикувано на: Сря Юни 29, 2011 10:04 pm
от bdz46
ЕМВ 32 нямат система за мазане на реборди, но често се палят предпазите калъфи на САБ-регулаторите. Това разбира се са само гадания.