Страница 21 от 102
Re: няма
Публикувано на: Вто Яну 11, 2011 8:16 pm
от stani_46001
RAILWAYSTATION написа:а бе хора писах БВ 3661-т.е. в обратната посока не Русе-Бургас, а Бургас-Русе, към морето винаги има хора но към дунавският град са малко

Бил съм свидетел как в неделни дни от БВ 3661,от населените места между Комунари и Шумен, а сигурно и от по-предните, в Шумен слизат страшно много ученици и студенти. Харесвам този влак и се надявам и занапред да си го има!
Публикувано на: Вто Яну 11, 2011 11:02 pm
от Vancho
4612 44126 навреме, 9622 44108 -2мин, 4647 44118 2x47 4x4,1x47 3x3, 1Ax40, 383 44121 1x74, 1x50, 1x2145
Публикувано на: Вто Яну 11, 2011 11:32 pm
от lubo_katastrofata
Vancho написа:383 44121 1x74, 1x50, 1x2145
Оти го няма 3143 от Букурещ?
Публикувано на: Вто Яну 11, 2011 11:48 pm
от VESO
ExDB-то от București Nord 45-ца ли е било? Тази с общите седалки?
Преди нашите пускаха смесен "ABy" вагон от серия 43 , ама явно на румънците ще им покажем и другия тип.

74-ката и 50-ката са вагоните за вътрешно съобщение Русе - София.
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 12:47 am
от Vancho
Споко.това бяха трите вагона вътрешно(странно за делничен ден)може да е заради 90101 и тълпите за него

.другия състав не го дочаках
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 12:19 pm
от mitkodiablo
Вчера си купих новото разписание и него намерих нещо което много ме учуди и ако може някой да ми разясни.От кога влакове 2636/7 се движат през Повеляново и каква е тази магия?
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 12:50 pm
от mutagen
Адаш,влаковете 2636/37 се движат през Повеляново от новият график,т.е.от 12 декември:)Магията не я знам точно,явно нещо на Синдел има?;)
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 1:06 pm
от Saruman
Не, нещо вече няма! РП Разделна - Девня.
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 1:07 pm
от mutagen
Така май се посъкращава малко времепътуването като цяло,или?!
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 1:29 pm
от Vancho
Като километри се удължава, но за времепътуване не мога да кажа със сигурност

Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 2:39 pm
от mutagen
Предполагам,че електрическата тяга между Синдел и Повеляново ще съкрати времето...,мисля,че там скороста е 100?
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 4:07 pm
от evrokoma
Колко да се съкрати има няма 1минута по вероятно от времето за прекачване да се спести време понеже сега дизела направо издва отзад на композицията и се закача,но имайки впредвид често закъсняващия влак 8637 който изчакава мисля че едва ли има по малко времепътуване дори честичко се налага машиниста на дизела да наваксва за да е влака навреме в Добрич
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 5:33 pm
от mutagen
Възможно е да е заради нещо променено по Синдел,трябв ада се пита някъде за подробности:)
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 6:18 pm
от VESO
Причината е демонтиране на отсечката Синдел - Девня.Нека някой , който има възможност да отиде и провери дали действително линиите са извадени , а конт. мрежа свалена.От БДЖ изтъкват , че това се наложило от кризата и невъзможността да се поддържат 2 връзки с второстепенната отсечка - откъм Повеляново и откъм Синдел.Затова било решено едната да се демонтира и за такава избрали линията , по - която по - рядко минават влакове , а именно откъм Синдел.Затова от новия график смяната на тягата , а и срещата с нощните 8636 и 8637 става вече на Повеляново.
Публикувано на: Сря Яну 12, 2011 6:19 pm
от 42 072.9
Променен е триъгълника при РП Разделна към гара Разделна, т.е. влаковете могат да преминават само и единствено от и за гара Повеляново.
И още нещо, не е демонтирана "отсечката" от горното мнение, по простата причина че това включва и път 2 Разделна-Синдел.