Страница 21 от 50
Trainspotters forum
Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 9:36 pm
от choveka_vlak
Бих криминизирал, "карането без вентилация"- (дълга тема която ще доведе до липса на мотивация заради ниското заплащане)- НО " Рибата НЕ мирише от "Главата" а от София...
Re: Trainspotters forum
Публикувано на: Пет Дек 03, 2010 11:47 pm
от 07
choveka_vlak написа:Бих криминизирал, "карането без вентилация"- (дълга тема която ще доведе до липса на мотивация заради ниското заплащане)- НО " Рибата НЕ мирише от "Главата" а от София...
Подкрепям с две ръце! След като конструктора и производителя са построили машина с вентилация - то следва машината да се експлоатира с вентилация, всяко отклонение от изструкциите за експлоатация е предпоставка за авария, като отговорността следва да е лична на нарушилия инструкциите и наредбите... Може да звучи като лозунг от преди 20-30 години, но смятам че така трябва да бъде
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 5:19 pm
от kgeorgiev
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 5:53 pm
от mutagen
Навреме ли беше Варненската Р-ка?;)
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 5:58 pm
от VESO
Като гледам вече и по 9-та ще им се порадват на exDB-тата.

Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 6:46 pm
от kgeorgiev
Плъзнаха като зараза навсякъде. Вместо да се стягат изоставените на коловозите на Товарна гара Русе внасяме вагони за скраб и каубойски вагони които за кратки разстояния са читави но за дълъг път не. Къде останаха нашите вагони че пускат вече каквото се случи. Че то още малко да вземат и товарни да пускат.
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 6:47 pm
от kgeorgiev
mutagen написа:Навреме ли беше Варненската Р-ка?;)
До спирката на товарна Русе не вярвам да трупа закъснение.
До Варна не знам може и да натрупа
Публикувано на: Нед Дек 05, 2010 9:27 pm
от mutagen
Ако няма закъснели връзки и разни намаления поради наводнения,ще е навреме,65 е дзвер,макар и ужасна на външен вид...

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 4:17 pm
от Georgi Dimitrov
Ето малко актуална информация от днес 06.12.2010г.
БВ 5611 замина начело с 44 100!
БВ 7622 с 44 174!
RБВ 3620 пристигна с около 30 мин. закъснение теглен от 44 115!
МБВ 293 пристигна в гара София с 320 мин. закъснение начело с 44 089!
Обедния влак за Варна заминаващ в 13:20 (извинявам се не запомних номера на влака) потегли начело с 44 121!
МБВ от Атина също закъсня малко, с около 10 мин. теглен от 45 157!

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 5:39 pm
от VESO
Georgi Dimitrov написа:.......
Обедния влак за Варна заминаващ в 13:20.....
Това е 2615.
Georgi Dimitrov написа:.......
МБВ от Атина също закъсня малко, с около 10 мин.

А този е 360.Принципно , по график идва от Θεσσαλόνικη , като само последните два вагона са от столицата Αθηνα - директни , които на солунската гара се прикачат от бръз влак 504.
Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 7:16 pm
от Georgi Dimitrov
Благодаря за разяснението, за другия път ще си знам

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 9:24 pm
от Nikss
2615 скъса студа на Чб... пристигна в 15:28!

Зад контролера - млад майстор Тошко! Евала му за карането, няма равен!

Само забравих да го питам въпреки по-дългия престой как е реостата на 121, но нищо... пък следващия път.
2614 с 44088, 4612 с 45 194

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 9:53 pm
от 46 242
Тодор е карал с 71 и 126 км/ч

Има обаче една хватка, не знам дали я владее- настъпва първата Романска стрелка със 125 и после разтоварва пътниците в гарата така както е по правилник

Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 10:03 pm
от Nikss
Публикувано на: Пон Дек 06, 2010 10:07 pm
от bdz46
Машината беше много дебела - 72 и 130 км/ч.
С тези вагони, ако стъпиш на стрелките със 125/130, ще спреш на моста след гарата.