Страница 21 от 42

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 7:53 pm
от VESO
Да , така е.При липса на фургон , колетните пратки се превозват в купетата и за целта първото , второто и третото се освобождават.За сметка на пътниците естествено.

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 7:58 pm
от Nikss
VESO написа:Да , така е.При липса на фургон , колетните пратки се превозват в купетата и за целта първото , второто и третото се освобождават.За сметка на пътниците естествено.
Няма такова правило. Ако има пратки за 1 или 2 купета никой не може да те спре да седнеш в 3-тото. :twisted: :arrow: При положение, че ако се слагат и на багажниците пратки проблемът е никакъв и в 1 купе да се натовари всичко. :idea: Въпрос на мислене.

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 8:49 pm
от Vancho
Не знам, ама ако количеството на колетите за другите БВ е като това в БВ 4612 при пристигането му на Русе е такова, хич няма да стигне едно купе. Инвалидният наполовина е велосипеден, другата половина е претъпкана с колети накои от които с повече от обемни размери. При пристигане в крайна гара количката, която събита пратките застава до вратата и пътниците от първи вагон не могат да слязат от най близката за тях врата. Най ''учтиво'' им се заявява че имало и други врати. Тези хора дали не се замислят другия път дали да позлват влакове...

п.с. Количката, която събира колетите от 4612 е дълга почти колкото инвалидния. Правете сметка за какво количество става въпрос. Веднъж едни кондуктори обсъждаха пред купето колко пътници са превозили за деня. Цифрата бе около 560. А колетите били над 280, повечето от които са за... Силистра. Днес на централна автогара багажника на микробуса за Силистра бе и той пълен догоре с пратки. Явно няма да е излишен фургонен влак Русе Силистра :D

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 10:17 pm
от tsolov69
днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 10:23 pm
от nikol4yy
tsolov69 написа:днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Каква серия бяха вагоните ?

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 10:30 pm
от Nikss
tsolov69 написа:днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Давай снимки, на суха информация НЕ ВЯРВАМЕ!

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 10:32 pm
от nikol4yy
Nikss написа:
tsolov69 написа:днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Давай снимки, на суха информация НЕ ВЯРВАМЕ!
Точно че аз не знам за такава серия вагони и то да са горнооряховски .

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 10:33 pm
от 07
Вагоние може да отиват към Дряново и за това да са пуснати на Янтрата......

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 10:49 pm
от VESO
tsolov69 написа:.... 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред...
Кои са тези вагони с по 3 седалки на ред , че нещо не се сещам? Второкласните 63-ки са с 4 седалки "на ред" , а първокласните имат 3 , ако това се има предвид.

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 10:55 pm
от plastikat
Или сараньовски 44-ки .......

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:02 pm
от Nikss
07 написа:Вагоние може да отиват към Дряново и за това да са пуснати на Янтрата......
Никакво Дряново, да си ги правят в Сараньово :!: :evil: :twisted: :lol: :D :x :arrow: Аз все пак не вярвам докато не видя снимки!! Срам и позор ще да е било вагони без климатик в тази жега, да не говорим за външният вид, който е под всякаква критика и само загрозява хубавия влак. :x :cry:

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:04 pm
от VESO
Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:08 pm
от Nikss
VESO написа:Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".
И като се изпратят в "Интерком" смяташ, че там ще се жертват само защото други не са си свършили работата както трябва ли? Някой ще има да взима, ама няма да стане. Ако наистина са изпратени в Дряново (което не вярвам) по-добре да се преправят по схемата на вагони 8444 001 и 2, иначе ако ще правят такива фасони най-добре да си кретат стари 63. :arrow:

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:27 pm
от 07
Nikss написа:
VESO написа:Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".
И като се изпратят в "Интерком" смяташ, че там ще се жертват само защото други не са си свършили работата както трябва ли? Някой ще има да взима, ама няма да стане. Ако наистина са изпратени в Дряново (което не вярвам) по-добре да се преправят по схемата на вагони 8444 001 и 2, иначе ако ще правят такива фасони най-добре да си кретат стари 63. :arrow:
Никс, вагоните се правят по единна документация, само вътрешното им оформление е различно! Така че кой знае какво няма да им преправят.... А предвид колко успешни са 63 - завода в Дряново трябва да се залее с бензин и да му се драсне клечката!

Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 11:33 pm
от Nikss
63 вече отиват в миналото. Сега сме на вълна 44. Дряново може да не са много добри в рециклирането им, но Сараньово са хептен зле. :x :wink: :idea: :arrow:
Да не говорим за извършваните ревизии от 2-та завода. Тук отново бих заложил на Дряново, отколкото Сп тъй като съм видял доста серии вагони, ревизирани и в двата завода и съм сравнил какво е направено и какво не. 8)