Публикувано на: Пон Авг 09, 2010 7:53 pm
Да , така е.При липса на фургон , колетните пратки се превозват в купетата и за целта първото , второто и третото се освобождават.За сметка на пътниците естествено.
Специализиран форум за железопътен подвижен състав | Specialized forum for railway rolling stock
https://forum.blf.bg/
Няма такова правило. Ако има пратки за 1 или 2 купета никой не може да те спре да седнеш в 3-тото.VESO написа:Да , така е.При липса на фургон , колетните пратки се превозват в купетата и за целта първото , второто и третото се освобождават.За сметка на пътниците естествено.
Каква серия бяха вагоните ?tsolov69 написа:днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Давай снимки, на суха информация НЕ ВЯРВАМЕ!tsolov69 написа:днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Точно че аз не знам за такава серия вагони и то да са горнооряховски .Nikss написа:Давай снимки, на суха информация НЕ ВЯРВАМЕ!tsolov69 написа:днес в 17:30 Янтрата замина от Сф с 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред а до машина беше 1 второкласен от старите.
Кои са тези вагони с по 3 седалки на ред , че нещо не се сещам? Второкласните 63-ки са с 4 седалки "на ред" , а първокласните имат 3 , ако това се има предвид.tsolov69 написа:.... 5 рециклирани вагона второкласни с по 3 седалки в ред...
Никакво Дряново, да си ги правят в Сараньово07 написа:Вагоние може да отиват към Дряново и за това да са пуснати на Янтрата......
И като се изпратят в "Интерком" смяташ, че там ще се жертват само защото други не са си свършили работата както трябва ли? Някой ще има да взима, ама няма да стане. Ако наистина са изпратени в Дряново (което не вярвам) по-добре да се преправят по схемата на вагони 8444 001 и 2, иначе ако ще правят такива фасони най-добре да си кретат стари 63.VESO написа:Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".
Никс, вагоните се правят по единна документация, само вътрешното им оформление е различно! Така че кой знае какво няма да им преправят.... А предвид колко успешни са 63 - завода в Дряново трябва да се залее с бензин и да му се драсне клечката!Nikss написа:И като се изпратят в "Интерком" смяташ, че там ще се жертват само защото други не са си свършили работата както трябва ли? Някой ще има да взима, ама няма да стане. Ако наистина са изпратени в Дряново (което не вярвам) по-добре да се преправят по схемата на вагони 8444 001 и 2, иначе ако ще правят такива фасони най-добре да си кретат стари 63.VESO написа:Вярно , за тях не се сетих.С оранжеви врати ли бяха? Ако да , значи това са септемврийските.Ако отиват за ревизия , значи вече от "ВРЗ 99" са вдигнали ръце и единственото място , където вагоните да се изпратят е "Интерком".